„Doom“ yra sugrįžimas prie serijos šaknų. Tai yra serijos atgaivinimas. Taip pareiškė vykdantysis prodiuseris Marty Stratton „QuakeCon 2014“ renginio metu, kai buvo pristatomas žaidimas.  

Todėl jame ir nėra jokių prierašų. Žaidimas vadinsis tiesiog „Doom“, o ne „Doom 4“ ar kažkaip kitaip. „Kaip jau matėte anonse, žaidimas vadinasi „Doom“, o ne „Doom 4“ ar kaip nors „Enemy Territory: Doom Wars“, – sakė Stratton.

Žaidimas pasirodys „PC“, „Xbox One“ ir „PlayStation 4“ platformoms bei veiks ant „id Tech 6“ variklio arba kaip jį juokaudami vadina kūrėjai, ant „id Tech 666“.

Pristatymo metu buvo pademonstruota tai, kuo „Doom“ pasižymėjo nuo pat serijos gimimo – greitomis kovomis. „Doom“ veiksmas prasidės Marse, kiek atokiau nuo UAC tyrimų bazės, kai joje užvirė tikras pragaras. Trokštate baisių monstrų ir didelių ginklų? Visa tai bus, nes tai „Doom“. Be viso to, tai nebebūtų „Doom“. Šis žaidimas bus tarsi istorijos pradžia, priešistorė. 

„Doom“ kūrimas vyko apsunkintai. Pirmieji gandai pasigirdo dar 2007 metais, o juos tuo metu paleido kūrimo procesui vadovaujantis „id Software“ darbuotojas John Carmack „QuakeCon 2007“ renginyje. Po kelių metų tylos, 2009-ųjų birželį studiją „id Software“ įsigijo „ZeniMax Media“. Nuo to laiko žaidimas patyrė tikrą pragarą – buvo purtomas, kratomas, keičiamas iš pagrindų, patyrė daug vizualinių bei dizaino pakitimų. Senoji versija buvo išmesta į šiukšlių dėžę ir visiškai perdaryta.

„Ankstyvoji „Doom 4“ versija neatitiko kokybės ir nekėlė tokio susijaudinimo, kokio „id“ ir „Bethesda“ norėjo duoti ir kokio tikėjosi „Doom“ gerbėjai, – sakė „Bethesda Softworks“ ryšių su visuomene bei marketingo viceprezidentas Pete Hines. 

Gaila, bet pristatymas vyko už uždarų durų ir pamatyti vaizdų kol kas neturime galimybės. Visgi tikimės, kad kūrėjai nuoširdžiai pavaišins laukiančius žaidėjus kokiu nors filmuku.