Išleidus Amnesia tęsinį A Machine For Pigs ir anonsavus naująjį projektą SOMA, Frictional Games tyli ir tik kai kada palepina siaubo išbadėjusius žaidėjus naujais vaizdais ar negirdėtomis detalėmis. Kadangi Kalėdos jau arti, visų kūrėjų širdys tampa minkštesnės, todėl šį kartą, vietoj kelių paveikslėlių, mes sulaukėme nors ir trumpo, bet tikrai nemažus šiurpuliukus sukeliančio klipo, kuris parodo, kad kaip ir praeituose žaidimuose, taip ir SOMA galime tikėtis didžiausią siaubą sukeliančių vaizdų ir kraupių aplinkų.
Be to Frictional Games pakomentavo ir apie būsimo žaidimo pagrindinę struktūrą, kurią sudaro, kaip jie patys tai vadina, penki „ramsčiai“: „viskas yra istorija“, „priimkit žaidimo pasaulį rimtai“, „žaidėjas yra visa valdantis“, „pasitikėk žaidėju“ ir „tematika atsiranda per patį žaidimą“.
Kalbant apie pagrindines žaidimo tematikas, studija rašė: „SOMA yra skirtas pažvelgti į temas, kurių dar nė vienas siaubo žaidimas nedrįso paliesti: pažvelgsime į žaidėjų pasamones ir egzistencijos prigimtį,„- kitaip sakant tikėkimės kažko netradiciško. „Mes galėjome tai padaryti su ilgais intarpais ir dialogais, bet mes to nesirinkome. Mes norime, kad žaidėjas įsijaustų į aplinką ir kad visi užduodami klausimai („Iš kur? Kaip? Kodėl“) kiltų iš savęs…„
Frictional Games planuoja išleisti SOMA dar negreitai, t.y. 2015 metais, Playstation 4 ir PC sistemoms. Laukiame daugiau detalių…
RockPaperShotgun.com, Games.lt
[mc4wp_form id="398"]
8 Komentarai
Deathsneak
Pagaliau kazkas naujo siaubo zanre idomu kuo Soma bus skirtingas nuo kitu horror games:N
atarim
SOMA is isleistu klipu panasu kad bus paremtas the SCP foundation kuriniais. Bus idomu pamatyt, kaip pavyks jiem viska ispildyti nes scp wiki turi nemazai geru istoriju. Kam patinka trumpos siaubo istorijos, rekomenduoju pasiskaitineti.
sopuku
cia kai pasirode pirmi doom 3 filmukai kazkas panasaus buvo
seklas
Tikiuosi, kad žaidimas bus baisesnis nei Amnesia abi dalys, nes man labiau žaidimuose patinka, kai kažkas tave vejasi nuolatos ir pan (tarkim Outlast, ten nenuilstantis veiksmas), o Amnesia tiesiog garsais įbaugint bando, man kažkaip nelimpa jie |)
sig
Lieka tikėtis jog šį kartą patys Frictional kurs žaidimą, o ne perduos kūrimą kitai studijai kaip kad buvo su antra Amnesia dalimi. Užtat mėšlas ir gavosi tenais.
Deathsneak
Ne meslas, tiesog jie ziurejo daugiau i istorija zaidimo o ne baisuma
anonimas1
Meslas? na, na…Kazkodel man tas tavo tariamas „meslas“ net gi LABAI patiko. Abi amnesia dalys savotiskos, turi savo privalumu ir minusu, taciau vistiek savo zanre islaiko auksciausia kartele. Apie mineta outlast daug pasakyti negaliu – pasirode pigus ir nuvalkiotas zaidimukas. Kas tikisi daugiau is zaidimo – isties bauginancios atmosferos, ivairiai interpretuojamos istorijos, manau mieliau rinktusi amnesia dalis.
sig
Antro Amnesia žaidimo problema yra ta, jog naujieji kūrėjai pašalino praktiškai viską, kas darė pirmą dalį tokia puikia. Gavosi kažkoks suskystintas variantas. Na bet kiek suprantu, tai Soma kurs patys Frictional, taigi tikiuosi bus geras rezultatas. Nors ir jie patys yra kiek susimovę, kai kūrė trečią Penumbra dalį.