Po atvertos burnos apie pastovaus interneto reikalavimą naujame Microsoft’o kurtame žaidimų kompiuteryje Adam Orth turėto atsisveikinti su savo darboviete. Nors dauguma žaidėjų priėmė tai kaip ženklą, kad tokie planai bus neįgyvendinti, bet pasirodo jie nei kiek nepakito! Tai atskleidė pati Microsoft sukūrus specialų tam skirtą puslapį. Taip pat ten buvo paviešinta kita įdomi informacija.
Pastovus ryšys bus reikalingas iš esmės tiem patiems dalykams, ką siūlo Steam bei kiti panašūs paslaugų tiekėjai. Naujos kartos Xbox žaidimai naudos debesų kompiuteriją. Visi atnaujinimai bus parsisiunčiami net jei konsolė bus išjungta (tuo metu ji dirbs kelis vatus sunaudojančiame režime kaip ir įprasti šiuolaikiniai televizoriai bei dauguma stacionarių kompiuterių), todėl žaidimus bus galima žaisti iš karto ją įjungus.
Ar žaidimus pirksi diskuose ar internetu, nėra jokio skirtumo. Visus žaidimus galėsi pasiekti nesvarbu iš kurios konsolės, nes visi jie bus saugomi debesyje. Be to, nuo šiol bus galima įsigyti žaidimus ir fizinėje pakuotėje per XBox’o meniu. Na, o su namiškiais bus galima pasidalinti savo žaidimų kolekcija be jokių sudėtingų veiksmų – visi žaidimai joje bus prieinami visiems konsolės vartotojams. Kad dar būtų smagiau, sava žaidimų kolekcija bus galima dalintis su namiškiais, net jei šie naudosis kita konsole namuose!
Kaip su senų žaidimų pardavimu? Jei žaidimas fizinėje pakuotėje, jį bus galima parduoti kurioje nors parduotuvėje, teikiančioje šią paslaugą.
Taip pat bus galima dalintis žaidimų diskais su draugais. Tiesa, jie tavajame draugų sąraše turės būti bent 30 dienų ir kiekvienas žaidimas jiems galės būti duotas tik vieną kartą.
Skirtingai nei senesnis XBox’as, naujesnis atkeliaus su jau įdiegtu Wi-Fi palaikymu (802.11n standartas) – t.y. nereikalaus jokių papildomų priedų. Be to, bus palaikomas Wi-Fi Direct standartas leisiantis greitai ir patogiai prijungti išmaniuosius telefonus bei kai kuriuos kitus išorinius įrenginius.
Nors XBox One ir sukurtas būti visada prisijungusiu prie interneto, kaip ir Steam’o atveju visada būti prisijungus nebus būtina. Internetas bus reikalingas tik tuomet kai jo reikalaus žaidimai.
Na, o kokios interneto spartos reikės? Teigiama, kad naujoji konsolė idealiai veiks su 1.5Mbps greičio interneto, tačiau tokio nesant ji daugumą užduočių atliks net ir su prisijungimu per mobilųjį internetą.
Naujasis Kinect’as klausysis ir matys tik tuomet kai bus jo leista. Įvairūs pasirinkimai leis iš anksto nurodyti, kada ir kaip jis turėtų reaguoti. Tas pats liečia ir dalinimasi gauta informacija per šį įrenginį internetu.
24 Komentarai
seklas
Špyžius,
Tai gal ir atjungs viską, ir logiška, kad juos pasiekia tokie laiškai, bet mes patys kalti dėl to. Jie šitaip nori kovoti su piratavimu, nes kito kelio šiaip ir nėra, taip, tai pridaro problemų legaliai perkantiems žaidimus, bet juk jie negali žinoti, kurie žaidėjai piratauja, o kurie ne prieš parduodant jiems konsolę, todėl tai taiko visiems. Ir tai yra tik mūsų pačių padarytų darbų padariniai.
Skundžiasi, kad kūrėjai nekuria kažkokių labai įdomių žaidimų, nors net patys tų pačių kūrėjų neparemia, todėl ir gaunam kasmet visokius Call Of Duty, kuris visą esmę turi multiplayer režime, ir story line silpnokas būna. Tai vat kai nebepirataus žmonės, tada jie ir panaikins tas apsaugas, bet kadangi to niekada nebus, tai jos visada ir bus ir tik dar griežtesnės.
BWS45
. Bitcas tikra legenda
Špyžius
seklai,
Matai piratavimas gal pas mus ir populiarus, tačiau iš principo Amerikoje, Anglijoje ir Japonijoje (didžiausiose rinkose) nėra jis populiarus, nes atima konsolės funkcionalumo dalį (online servisą) ir šiaip žaidimai ten nėra tokie brangūs lyginant su uždirbamais pinigais. Man pačiam atrodo, kad MS labiau kovoja su originalių žaidimų perpardavinėjimų, nei su tuo vadinamu piratavimu, nes naudoti žaidimai tikrai sumažina naujų žaidimų pirkimą. Taigi bent jau aš matau, kad MS iš esmės iš disko padaro skaitmeninę kopiją, kurios jau ir nebe parduosi kitam. Diskas pats savaime tampa bevertis, nes jis tik sutaupo tau laiko siunčiantis failą iš interneto, tačiau ką tame diske gauname yra internetinis žaidimo variantas. Ta prasme diske ar iš PSN ar XBL pirktas žaidimas skirtumo nebelieka. O mano žiniomi iš PSN ir XBL pirktus žaidimus per parduoti nėra galima. Tuo pačiu MS taip skatina atsisakyti fizinės formos žaidimų ir viską perkelti į debesis, kas jiems duoda dar didesnius pelnus, nes žaidimo pakuotės gaminti nebereikia, tik parduoti pačius failus. Tuo pačiu sieka vis labiau žaidėjus pririšti prie Xbox live ir jo metinių abonentų, pirkti visokius „ekskliuzyvinius“ priedus, menkaverčius DLC, avatarus, tuo pačiu ir muziką ir filmus. MS tiesiog nori kuo daugiau užsidirbti, bet, kad iš žaidėjo pusės tai tampa panašu į šantažą. Kažin kaip Xbox one reaguos į žmones su silver prenumeratomis ar tik nepanaikins tokios ir teks mokėti visada, nes internetas juk bus visada įjungtas. Taigi aš čia matau bandymą padaryti didelę pinigų gręžimo mašiną iš principo nieko pernelyg daug naujo nesiūlant.
Mek
BWS45, nebus jokių mokesčių bent toje vietoje kur tu urzgi. Visos paslaugos (išskyrus žaidimų pirkimą), kurios šioje naujienoje išvardintos bus nemokamos. Dėl to, manau, esminis klausimas labiau ne kainoje bet ar tau pačiam tokios servisų implementacijos priimtinos?
Špyžius, aiškiai pranešama, kad žaidimus fizinėje pakuotėje ir toliau bus galima perpardavinėti. Vienintelis minusas, kad tai bus įmanoma tik per visokias Games, GamesStop ir panašias parduotuves, nes perpardavinėjimui bus reikalinga greičiausiai išsilaikyti kažkokį Microsoft’o egzą (pan. kaip dabar yra su Gold parneriais, kurie daugiau galimybių turi pirmieji pateikti MS naujoves bei už geresnes kainas), kad gauti atitinkamą statusą. Mano galva tai toks pats pliusas kaip ir minusas, nes dabar nors vietų mažiau tam bus bei negalėsi tiesiogiai to daryti, bet jos geriau aptarnaus – jei žaidimas reikalauja kokio online pass tai tu jį ir gausi. Nepaliksi buvusiam savininkui. Nebebus taip kad įsigysi bevertį kompaktą.