Studijos „Kojima Productions“ vadovas Hideo Kojima puslapiui IGN davė pirmą interviu po to, kai antradienį po beveik 30 metų darbo oficialiai paliko kompaniją „Konami“.

„Metal Gear“ frančizės autorius atskleidė, kad pirmasis jo studijos projektas bus mažesnio masto.

„Galvoju apie mažesnį mastą, su ne per daug žmonių, ir visų pirma koncentruojuosi į žaidimo kūrimą“, – kalbėjo H. Kojima. Anot jo, dar nenuspręsta, kokį variklį jis naudos.

Pagal sutartį su „Sony“, pirmasis naujos serijos žaidimas nepasirodys jokiai kitai konsolei išskyrus „PlayStation 4″. Jis po tam tikro laiko bus taip pat išleistas kompiuteriams.

„Tai „Sony“ dėka man pavyko tapti žinomam pasaulinėje rinkoje. Nuo tada ir dabinių santykių su „Sony“ praėjo jau daugiau negu dešimtmetis, ir su „Sony“ žmonėmis mes gerai sutariame. Jie man draugiški, su jais gerai dirbu. Sulaukiau keleto pasiūlymų iš daugybės skirtingų kompanijų, bet su „Sony“ prieitas toks taškas, kai aš pažįstu tuos žmones, mes vieni kitus gerai žinome. Jaučiu, kad tai aplinka, kurioje aš galėsiu ką nors sukurti ir jaustis patogiai. Tikiu, kad tai aplinka, kurios man dabar reikia“, – pasirinkimą motyvavo H. Kojima.

Pasak jo, „Kojima Productions“ neketina apsiriboti vien žaidimais.

„Koncentruojamės į skaitmeninį turinį, taigi svarstytume filmus, animaciją, viską. Bet iš pradžių, manau, žmonės iš manęs tikisi žaidimų. Štai į ką noriu koncentruotis. Kai įtvirtinsime intelektinę nuosavybę žaidimuose, kažką solidaus, kas patenkintų žmones, tada svarstysime apie filmus ir vaizdo klipus“, – sakė H. Kojima.

Jis ir toliau norėtų dirbti su kino režisieriumi Guillermo del Toro, su kuriuo bendradarbiavimas nutrūko vos prasidėjęs po to, kai „Konami“ atšaukė jųdviejų siaubo žaidimą „Silent Hills“.

„Kartu būtume guvesni. Galėtume daryti dalykus, kurie yra aštresni, išlaikydami ligšiolinę kokybę ir tuo pat metu rasdami naujų iššūkių bei tyrinėdami naujas sritis“, – aiškino H. Kojima.