Nors pats žaidimas įvairiuose leidiniuose gavo gana neblogus įvertinimus, tačiau atrodo, kad naujausias reperio 50 Cent žaidimas nesudomino žaidėjų.

Kaip skelbia „Kotaku.com“, per pirmuosius du pardavimo mėnesius JAV į parduotuves buvo išsiųstą tik 56 000 „50 Cent: Blood on the Sand“ žaidimo kopijų.

Šiuo atveju verta prisiminti jo pirmtaką – „50 Cent: Bulletproof“, kurio pardavimai per du pirmuosius mėnesius siekė 681 000 kopijų. Nepaisant fakto, kad jo vidutinis „metacritic“ įvertinimas buvo vos 47 procentai, o naujojo žaidimo įvertinimas gerokai aukštesnis – 71 procentas.

Iš viso pirmosios dalies pardavimai jau perkopė 1 mln. vienetų. Dar daugiau, neseni gandai apie galimą išskirtinį „50 Cent“ serijos žaidimą yra visiškai nepagrįsti.