Aviakompanija „British Airways“ siekia įvesti sistemą, pagal kurią verslo klasės klientai, keliaujantys tarp Londono ir Niujorko galės siųsti ir priimti tekstinius pranešimus ir el. Paštus.
„British Airways“ parodys mobiliąsias technologijas savo verslo klasėje skrydžiuose tarp Londono oro uostų ir Niujorko JFK.
Tai bus pristatyta rudenį su keleiviais skrendančiais dviejų parų maršrutu. Jie turės galimybę siųsti ir priimti tekstinius pranešimus, el.paštus skrydžio metu, taip pat ir priėjimą prie interneto.
Aviakompanija gali nuspręsti įvesti balso skambučius, jei tekstinių pranešimų paslauga yra sėkminga, tačiau jie neturi būti išleisti iš pradžių.
Emyratai tapo pirmąja aviakompanija, kuri pasiūlė mobiliąsias technologijas 2008 m. kovo mėnesį skrydyje tarp Dubajaus ir Kasablankos, prieš išplečiant technologiją likusiame laivyne.
„Ryanair“ aviakompanijos biudžetas neseniai teigė, kad ji galėtų pradėti technologijos bandymus, įskaitant balso ryšį ne mažiau kaip dešimtyje savo orlaivių, ketinant išplėsti paslaugų į likusią savo laivyną.
KMI taip pat darė bandymus su tekstinių pranešimų paslauga savo skrydžiuose tarp Heathrow ir Maskvos oro uostų nuo praeito mėnesio.
5 Komentarai
Ndx
Tikesimes tai bus ne tik tam masrute ir veslo klasei. Deja paprastos kompanijos del krizes nediegs juk zinom kas atsitiko flyLAL 🙁
McDonalds
Pagyvensim – pamatysim. Galbūt FlyLAL nebus, o bus airBaltic, ar kokioj Aurela ;). Ir galbūt ne dabar, o kai tos technologijos atpigs 🙂
Ghettox
Čia su Google Translator išversta? Loginės klaidos beveik visuose sakiniuose…
kristaus_tevas
dviejų dienų per parą gal kas gali paaiškint kaip šitą reikėtų suprast?
Arejas
tai reiskia kad isskrendi ryte o atskrendi kitos dienos vakare tai yra viena para bet dienos dvi 🙂