Mini apžalgų konkursas!
Sėkmės!
Siekiant užtikrinti kokybišką internetinės svetainės veikimą, svetainėje naudojami slapukai (cookies). Jei sutinkate, toliau naudokitės svetaine.
Daugiau apie slapukus galite sužinoti, keisti jų nustatymus, taip pat atsisakyti slapukų galite mūsų Privatumo politikoje.
PASTABA: Kiekvieną kartą lankydami Duomenų valdytojui priklausančią interneto svetainę, sutinkate su sąlygomis, aprašytomis šioje Privatumo politikoje. Prašome atidžiai ją perskaityti ir susipažinti.
Jei nesutinkate su toliau nurodytomis sąlygomis, prašome nesilankyti mūsų svetainėje, nesinaudoti mūsų turiniu ir/ar paslaugomis ir mums neteikti savo asmens duomenų.
Asmenys, kurie yra jaunesni negu 16 metų, negali teikti jokių asmens duomenų per mūsų svetainę. Jei esate asmuo, kuris yra jaunesnis negu 16 metų, prieš pateikdami asmeninę informaciją, turite gauti savo tėvų arba kitų teisėtų globėjų sutikimą.
1. Bendrosios nuostatos:
Games.lt, (toliau – Duomenų valdytojas arba Mes), teikiame informaciją apie video žaidmus. Norime, kad bendradarbiaudami su mumis žinotumėte, kaip mes naudojame informaciją, ir būdus, kuriais galite išsaugoti savo privatumą.
Šioje Privatumo politikoje paaiškinama, kokius asmens duomenis renkame ir kodėl, kaip juos naudojame, kokius pasirinkimus siūlome, įskaitant tai, kaip tokius duomenis pasiekti ir atnaujinti.
Games.lt rūpi jūsų privatumas, todėl skirkite laiko susipažinti su mūsų praktika ir, jei kils klausimų, susisiekite su mumis.
Patvirtiname, kad Duomenų valdytojo svetainės lankytojų duomenys bus renkami laikantis galiojančių Europos Sąjungos bei Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų bei kontroliuojančių institucijų nurodymų. Taikomos visos protingos techninės ir administracinės priemonės tam, kad mūsų surinkti duomenys apie svetainės lankytojus būtų apsaugomi nuo praradimo, neleistino naudojimo ir pakeitimų.
Taisyklėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos yra apibrėžtos Bendrajame duomenų apsaugos reglamente Nr. 2016/679.
2. Kokiu tikslu renkame ir tvarkome informaciją apie jūsų asmens duomenis?
Mes užtikriname, kad informaciją, susijusią su fiziniu asmeniu, pagal kurią galima tiesiogiai ar netiesiogiai Jus identifikuoti (toliau - asmens duomenys), naudojame tik teisėtais tikslais, įsitikinę, kad jūs suteikėte savo sutikimą naudoti šiuos asmens duomenis mūsų nustatytiems tikslams arba turėdami kitą teisinį pagrindą tvarkyti Jūsų asmens duomenis (pvz., vykdydami sutartį su jumis, teisės aktų reikalavimų pagrindu teikdami duomenis teisėsaugos institucijoms ir kt.). Duomenis tvarkome laikydamiesi Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (toliau – BDAR), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo, taip pat kituose teisės aktuose nustatytų asmens duomenų tvarkymo reikalavimų, galiojančių pagrindinių duomenų tvarkymo principų, ypač duomenų minimizavimo principo ir kitų norminiuose aktuose pateiktų reikalavimų.
Renkame duomenis, siekdami veikti efektyviai ir siūlyti Jūsų poreikius geriausiai atitinkančius paslaugas, bendradarbiavimo tikslais, dėl Games.lt vykdomų projektų, siekdami pradėti ar tęsti jau vykdomą veiklą. Asmens duomenys gavus jūsų sutikimą arba patiems juos pateikus taip pat tvarkomi siekiant pateikti pasiūlymus prisijungti prie mūsų kolektyvo (darbo pasiūlymai ir kitos bendradarbiavimo formos), tam pasitelkiant trečiuosius asmenis arba atrankas vykdant patiems. Informaciją apie jūsų asmens duomenis taip pat naudojame informavimui apie mūsų veiklą ar naujienas, komunikacijos tikslais, reklamos pateikimui per socialinių tinklų platformas, paieškos sistemas ar kitas reklamos platformas, priskiriant reklamą tikslinei auditorijai.
3. Kaip gauname jūsų asmens duomenis?
Mes renkame Jūsų asmens duomenis tiesiogiai keletu būdų, pvz., kai Jūs pateikiate mums savo asmeninę informaciją, el. paštu, telefonu, registruodamiesi mūsų svetainėse, naudodami mūsų programėlėmis, iš mūsų pirkdami paslaugas, teikdami užklausas, pateikdami savo gyvenimo aprašymą ar motyvacinį laišką, bendraudami socialinių tinklų svetainėse (pvz., LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram).
Mes taip pat galime gauti Jūsų asmens duomenis iš kitų šaltinių, įskaitant komercinio sektoriaus duomenų šaltinius, pvz., viešas duomenų bazes ir duomenų bazes bei informaciją iš trečiųjų šalių. Jei nenorite, kad gautume Jūsų asmens duomenis iš kitų šaltinių, atitinkamiems šaltiniams nurodykite savo pageidavimus.
Naujienlaiškiams siųsti naudojame „Mailchimp“ platformą. Sutikdami gauti naujienlaiškius, kartu perduodate ir leidžiate apdoroti savo duomenis pagal „Mailshimp“ privatumo politiką.
„Mailshimp“ Privatumo politika.
4. Kokius asmens duomenis mes renkame ir naudojame?
Bendrai mūsų renkami duomenys gali būti skirstomi į šias duomenų kategorijas:
Mes naudojame slapukus t. y. nedideles teksto rinkmenas, kurios apsilankius svetainėje išsaugomos Jūsų kompiuteryje arba judriojo ryšio įrenginyje, todėl svetainė gali tam tikrą laiką „atsiminti“ jūsų veiksmus ir parinktis (toliau - slapukai) ir panašias technologijas, kad pagerintume savo produktus ir Jūsų patirtį mūsų svetainėse, rinkdami informaciją apie tai, kaip naudojatės mūsų svetainėmis. Dalis naudojamų slapukų reikalingi pagrindinėms svetainės funkcijoms, pvz., siekiant suteikti saugų prisijungimą; tačiau slapukus mes taip pat naudojame ir analizuodami naudojimąsi svetaine (kad galėtume įvertinti ir pagerinti jos veikimą).
Mūsų svetainėse naudojami slapukai:
Būtini ir analitiniai:
Slapuko pavadinimas |
Aprašymas/ |
Sukūrimo momentas |
Galiojimo laikas |
Naudojami duomenys |
JSESSIONID |
Naudojami tinklapio veikimo užtikrinimui, saugojamas sesijos ID |
Įeinant į puslapį |
Sesija |
HTTP slapukas |
_ga |
Naudojami statistinei informacijai apie interneto svetainės lankomumą rinkti. Gauti duomenys naudojami ataskaitoms rengti ir siekiant patobulinti puslapį. |
Įeinant į puslapį |
2 metai |
Apskaitai naudojai IP adresai ir unikalūs ID numeriai. Apskaitos rezultatas statistinis. Apskaita vykdoma per “Google analytics” |
Funkciniai arba tiksliniai:
Slapuko pavadinimas |
Aprašymas/ |
Sukūrimo momentas |
Galiojimo laikas |
Naudojami duomenys |
_hjIncludedInSample |
Naudojami sekti vartojo egseną svetainėje |
Viso apsilankymo metu |
1 metai |
HTTP slapukas |
NID |
Užregistruojamas lankytojo kompiuteris arba judriojo ryšio įrenginys, skirtas pateikti personalizuotą informaciją. |
Pirmo apsilankymo metu |
6 mėn |
HTTP slapukas |
fr |
Užregistruojamas lankytojo kompiuteris arba judriojo ryšio įrenginys, skirtas pateikti personalizuotą informaciją. |
Pirmo apsilankymo metu |
3 mėn |
HTTP slapukas |
Slapukus galite valdyti ir (arba) pašalinti savo nuožiūra naudodamiesi savo naršyklės nustatymais. Galite ištrinti visus jūsų įrenginyje jau esančius slapukus, o daugumą naršyklių galite nustatyti taip, kad slapukai jūsų įrenginyje nebūtų įrašomi. Tačiau tokiu atveju kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, jums gali reikėti iš naujo nustatyti kai kurias parinktis, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.
Mūsų svetainėje gali būti nuorodų į kitų asmenų, įmonių ar organizacijų interneto tinklalapius. Atkreipiame dėmesį, kad Duomenų valdytojas nėra atsakingas už tokių interneto tinklalapių turinį ar jų naudojamus privatumo užtikrinimo principus. Tad jei paspaudę nuorodą iš Duomenų valdytojo interneto svetainės pateksite į kitus tinklalapius, turėtumėte atskirai pasidomėti jų Privatumo politika.
Mes specialiai nerenkame ir netvarkome asmeniškai identifikuojamos informacijos iš asmenų, kurie yra jaunesni nei norminiuose aktuose nustatyto amžiaus, suteikiančio teisę dirbti savarankiškai. Mes gerbiame tokių asmenų teises ir, prireikus teikti Paslaugas, prašome su mums susisiekti to asmens tėvus ar globėjus.
5. Kaip mes saugome Asmens duomenis?
Mes naudojame tinkamas technines ir organizacines priemones, leidžiančias apsaugoti Jūsų pateiktus asmens duomenis nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, praradimo, pakeitimo, neteisėto atskleidimo ar neteisėtos prieigos prie Jūsų asmens duomenų.
Surinkta informacija yra laikoma tik tiek, kiek to reikalauja teisės aktai ir tik tol, kol įgyvendiname pirmiau minėtus tikslus, kuriems rinkome arba gavome Jūsų asmens duomenis. Surinkta informacija yra reguliariai peržiūrima ir trinama, jei tampa neaktuali. Nuasmenintų duomenų saugojimui netaikomi apribojimai, tačiau ir juos mes saugome tik tol ir tik tiek, kiek reikia.
Galime dalintis surinkta informacija su kompetentingomis institucijomis, kaip to reikalauja teisės aktai. Informacija gali būti teikiama valstybės institucijoms ar atitinkamoms tarnyboms. Informacija yra pateikiama ir tais atvejais, kai yra pagrindas manyti, jog asmeninė informacija yra pateikiama neteisėtai.
Mūsų tikslas yra užtikrinti, kad informacija apie Klientą būtų teisinga ir aktuali. Todėl skatiname Klientus informuoti mus apie bet kokius pateiktos informacijos pasikeitimus.
6. Kam galime perduoti (bendrinti) Jūsų asmens duomenis?
Jūsų duomenis galime perduoti patikimoms trečiosioms šalims:
Teisėsaugos ir kitoms institucijoms, jeigu atskleisti Jūsų asmens duomenis reikalaujama pagal įstatymus, teisėtą valdžios institucijų/pareigūnų nurodymą ar teismo sprendimą.
7. Kokios jūsų teisės?
Vieną kartą per metus informacija apie asmens duomenis pateikiama nemokamai. Užklausą galima pateikti elektroniniu paštu arba registruotu paštu įmonės buveinės adresu. Jeigu kreipiamasi daugiau nei vieną kartą per metus dėl tokios informacijos pateikimo, mokestis už šios informacijos pateikimą negali viršyti tokios informacijos pateikimo sąnaudų. Apie mokesčio privalomumą informuosime jus iš anksto, prieš atsakant į jūsų pateiktą atsakymą ar užklausą.
8. Kaip galima sužinoti apie šios Privatumo politikos pasikeitimus?
Esant poreikiui, mes galime keisti šią Privatumo politiką, paskelbdami atnaujintą informaciją mūsų interneto svetainėje ir kituose mūsų komunikacijos kanaluose. Maloniai prašome Jus aplankyti šią skiltį ir susipažinti su aktualia Privatumo politikos redakcija prieš naudojantis mūsų interneto kanalais.
9. Kaip su mumis susisiekti?
Paklausimai dėl informacija apie tvarkomus duomenis gali būti teikiami gamesltmail@gmail.com, taip pat kitais aukščiau nurodytais kontaktais. Atsakymą stengsimės pateikti kuo greičiau, tačiau ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo prašymo gavimo, jei tik dėl klausimo apimties nebus reikalingas papildomas laikas. Jei toks laikas būtų reikalingas, jus nedelsdami informuosime ir nurodysime to priežastis.
Būtinasis slapukas turėtų būti įjungtas visuomet, kad galėtume išsaugoti jūsų slapukų nustatymus.
Jei išjungsite šį slapuką, negalėsime išsaugoti jūsų duomenų. Tai reiškia, kad kiekvieną kartą apsilankę šioje svetainėje turėsite vėl įjungti arba išjungti slapukus.
27 Komentarai
Gohan__14[UVAr]
O aš jau galvojau, kad nebus. Ką gi teks parašyti…
Min2gas
NBA Live 2006
Krepsinis tai musu Lietuviu antroji religija , nepraleistos ne vienos svarbios varzybos , jei ne tribunuose ,tai bent prie TV ekranu stebime musu Lietuviu pasirodyma NBA , Eurolygoje…
Siemet EA mums pristato NBA 06 , kuris turi keleta naujoviu,viena is ju, tai nauji sugebejimai. Sugebejimai yra 6, 4 puolimui ir 2 ginybai, kurie deja smarkiai isbalansuoja zaidima , nes scorer sugebejimas praktiskai neuzdengiamas , todel su silpna komanda ( pvz. Atl. Hawks ) nera sansu nugaleti stipria komanda.Labai gaila , nes krepsinis tai komandinis zaidimas , o neatskiru krepsinio talentu pasirodymas…
Pabaigai galiu pasakytu ,kad grafika nepasikeite ( visdar tie patys kartotniniai ziurovai galinese eilese) ,o garsas tikrai patobulejo !Iki.
Cia as nukopijavau savo geriausia recenija is mini apzvalgu turo;)
P.S bus daugiau
SB
Nežinau kokias kelt tad kelsiu geriausias:
GTA: Vice City:
Grand Theft Auto: Vice City – Garsiosios „Rockstar“ serijos GTA kūrinys. Kaip teigė patys kūrėjai po tikra revoliucija visoje serijoje padariusio Grand Theft Auto 3 ( jis buvo 3D, o kai visi ankstesni GTA prieš jį 2D) žaidėjo kuriant naują dalį jautėsi tarsi sunkiose lenktynėse su savimi ir jaudinosi dėl naujojo žaidimo pripažinimo ir populiarumo. Visgi kūrėjai susitvarkė ir „Vice City“ sugebėjo GTA frančizę perkelti į naują lygmenį. Tikrai rizikingas pasirodęs sumanymas viską perkleti į aštuntąjį dešimtmetį kuris tikrai nieko nepasižymėjo tikrai pasiteisino. Visiška tuo metu veiksmo laisvė ir nusikaltimų vykdymas 80-ųjų Vice City mieste buvo dar geresnis nei iki Vice City serijos. Dar nematytas siužetas GTA serijoje su herojumi Tomu Versečiu priešakyje įtraukia žaidėją į šį žaidimą.
Tik atvykę į miestą mus užpuolą vagys ir tenka prarasti „baksų“ krūvą kuri buvo skirta vienam žmogui. Visgi mes garbingi žmonės ir „nepustydami“ padų bandysime gražinti skolas. Aišku sąžiningai dirbdamas nesugražinsi 1 milijono skolą tad reikia pradėti veltis į nešvarius darbelius kurių Vice mieste pilną. Ten kertasi gaujų interesai, nuolat atsiranda žmonių nepatenkintų vieni kitais ir paprašę mūsų pagalbos už nemaža sumele mes aišku jiems padedame sutvarkyti iškilusias problemas ir jei reikia ką nors „užgesinti“. Garsas irgi įtraukia. Visiems patikes GTA 3 radijas persikelia ir į GTA: Vice City tik jau gerokai didesniu kiekiu ir aštuntojo dešimtmečio „gėlių vaikų“ muzikos stiliumi. Kai daugelis kūrėjų bandydami padarytu kažką tokio „pagrybauja“ GTA serijos kūrėjai tai daro įdėliai ir jiems už tai tikrai reiktų medalio.
Dar didesnė „žaidimų aikštelė“, didesnis mašinų pasirinkimas, patobulinta fizika, pinigų jausmas, pastatų pirkimas, nebloga grafika ir žinoma laisvės jausmas GTA: Vice City paverčia tikru šedevru. Ypač dar niekur nematyta laisvė ir originalumas leidžia šį žaidimą vadinti šedevru ir jame dalyvauti iš tiesų. Ačiū „Rockstar“…
SB
World of Warcraft:
World of Warcraft – vėl „Blizzard“?! Šie genijai tikrai žino ką daro ir vis sukuria tokius produktus kurie pavargę daugelio žaidėjų širdis.
Tik išgirdę gandus apie naują „Blizzard“ darbą su pavadinimu „Warcraft“ fanai sukluso ir prasidėjo laukimas. Europoje daugeliui fanų gavus „World of Warcraft“ dėžute kūnu nubėgdavo šiurpas ir mintys tiesiog kartodavo – pagaliau „WoW“ mano rankose! Visgi teko laukti rytojaus kada atsidarys žaidimo serveriai ir tada viskas prasidėjo… Užlūžę Europos serveriai tik dar labiau didino troškimą pabandyti žaidimą… Ir ne be reikalo, tai ir vėl nuostabusis „Warcraft“ pasaulis kuris įtraukia kiekvieną žaidėją. Daug rasių tarp kurių visiems puikiai žinomi Orkai, Žmonės ir Nykštukai, nuostabus nesikartojantis ir milžiniškas pasaulis su didžiuliais neįtikėtinai ir tiesiog nuostabias miestais, aplinkos kurios driekėsi nuo požemių, vešlia žaliuojančių girių iki kalnuotų vietovių ir šį vaizdą sukuria tiesiog puiki grafika. Didelis rasių ir klasių spektras, nemažas daiktų pasirinkimas ir įdomios misijos leido žaidėjui susikurti savo ego atitinkantį veikėją ir įsijausti į šį be galo intriguojantį žaidimą. „Blizzard“ sugalvota grupių sistema kuri leidžia sukurti savo grupes į kurias galėsite pasikviesti dar 5 draugus iškart pagyvino žaidimą ir su draugais leidžia „WoW“ žaisti be paliovos ir dar net su tau gera kompanija!. Šį MMORPG turi turėti kiekvienas be išimties „Warcraft“ fanas ir ne tik. Vėl iškylą klausimas – „Ką vėl parodys „Blizzard“ ?
SB
Star Wars: Battlefront:
Star Wars: Battlefront – Garsiosios „Star Wars“ žaidimų serijos leidėjų „Lucasarts“ kompanijos darbas. SW: Battlefront buvo jau iš pradžių kuriamas žaisti „Multiplayer“ rėžime, bet „Lucasart“ neužmiršo ir vartotojų neturinčių interneto ryšio tai pat pristatydama ir „Singleplayer“ rėžimą su misijomis iš pačių „Star Wars“ filmų!
Kaip ir visuose „Star Wars“ žaidimuose skamba neįtikinama muzika, o jau kultine tapusi „Star Wars“ aplinka įtraukia taip, kad atrodo pats dalyvauji mūšiuose. Visai nebloga grafiką kuri viską ištraukia iš senstelėjusio „Unreal“ grafikos variklio, kovos „Multiplayer“ rėžime su daugiau nei 25 žaidėjais duoda tokias teigiamas emocijas, kad žmogus žaidžiantis šį žaidimą taip yra prikaustomas prie teigimų žaidimo elementų, kad net nepastebi žaidimo klaidų kurios neleidžia šio žaidimo vadinti šedevru. Bendrame fone šį žaidimą turi turėti kiekvienas „Star Wars“ filmų fanas ir bent kiek save gerbiantis „Online“ FPS žaidimų gerbėjas.
Warcraft 3:
Warcraft 3 – Dar vienas garsiosios „Blizzard“ kompanijos kūrinys. Matyti, kad „Blizzard“ savo kūriniai nesišvaisto ir nors leidžia juos mažom normon, bet užtat kokius kokybiškus! Keturios rasės tarp kurių visiems gerai žinomi Orkai, Elfai ir Žmonių aljansas. Siužetas nuostabius ir nepakartojamas, to laiko neįmanoma grafika ir nesikartojančios erdvės nuo požemių iki vešlia žaliuojančių girių žaidimui „Warcraft 3“ davė nuostabų žavesį nuo kurio negalėjo atsispirti ne tik RTS fanai, bet ir visi tie kuriems RTS serijos žaidimai nevisai prie širdies.
Herojai galintys daug daugiau nei „parasti“ kariai, jų likimo vingiai, įgarsinimas padaro nenumaldomą įspūdį laukiant ką vėl parodus „Blizzard“ . Nors klaidų irgi pasitaiko, bet bendrame fone šis žaidimas turi gulėti matomoje vietoje pas bet kurį rimtesnį žaidimų faną.
NIGTMER@S#
HITMAN-BLOOD MONEY
Ka gi,ir vel geguzes pabaigoje gausime 4 musu megiamo(as zawriai laukiu :P)samdomo zudiko zaidimo daly.Si karta zaidimas mums suteiks siek tiek kitoki scenariju nei kazkada buvusiose dalyse-gauni uzsakyma zudai ir pasiemi atlygi.Dabar Agent 47 ieskos „KITO“ zudiko kuris persekioja ji bei jo draugus,ir wisa ju firma….
Dabar zaidimas bus kaip niekad laisvas-tai yra,bus daug perejimo keliu,“netyciniu mirciu“,ir ivairiausiu triuku.Kaip kai kurie gal jau mate, Agent 47 ismoko akrobatikos siek tiek, ir judrumo :).Dabar musu valdomas herojus mokes laipioti stogais,vamdziais,sokineti balkonais(tau jau buvo 3 dalyje) ir ivairiausiu kitu triuku.Taip pat laukiama yra keletas nauju ginklu modeliu kuriu dar netskleide „EIDOS“.Kurejai pabrezia kad smarkiai patobulino priesu DI ir aplinkos isnaudojima.
Taigi belieka laukti tos geguzes pabaigos ir laikyti „spygas“ kad HITMAN-BLOOD MONEY butu toks pats puikus kaip ir jo ankstesnes dalys.
BY nG
NIGTMER@S#
Neziurejau to PC KLUBO db tai taisykliu nzn bet gal bus gerai 😀
B)
Green_wood_P.o.P
Prince of Persia Warior Within
….But remember my Prince , YOU CANNOT CHANGE YOUR FATE NO MAN CAN…..
Viskas prasideda nuo vaizdo intarpo – Princas keliauja i sala kurioje buvo sukurti laiko smeliai(The Sands of Time) tam , kad sustabdytu ju sukurima (mat Jis yra persekiojamas nesustabdomu galiuno , laiko sergetojo DAHAKA , kuris stengsis Persa nugalabyti ) . Si karta Princas septiniais metais vyresnis taip pat rimtas ir susikaupes , o judesiu zymiai daugiau nei praitoje dalyje (visa tai dave begale pliusu )……
Beje Ubisoft pasitelke nauju grafikos varikliu , tam , kad sukurtu daug tamsesni aplinkas…..Labai idomi detale ta , kad galesite keliauti laiko teleportu kuris jus nukels i tolima praeiti (PAST – viskas aplink jus pasikeis) , ir i dabarti (PRESENT – viskas gris i savas vezias ) .
Vienas is labiausiai patikusiu daliku buvo tai , jog Prince of Persia Warior Within zaidime gali isgirsti garsios grupes „The Godsmack“ daina „I stand alone“ atspindincia visa zaidimo esme….
Gohan__14[UVAr]
SB tavo apžvalgos Gta Vice City ir WoW neatitinka taisyklėm. Perskaityk dar kartą kas parašytą žurnale, arba bent pavadinimą. Max– 6 sakiniai. NIGTMER’io apžvalga irgi netinka.
Walank
Prince of persia The two thrones
Trečioji Laiko smelio (The sands of time) trilogijos dalis nukels Princą atgal į jo gimtąjį Babiloną, kur jis planuoja paraleisti savo likusį gyvenimą kaip tikras princas. Nugalėjęs Dahaką herojus stengiasi atsiriboti nuo laiko smelio, kuriuo jį užkrėtė piktasis Vizyris pirmojoje The sands of time dalyje. Tačiau likimas jam nepalankus ir smėlį tenka panaudoti dar kartą – Babilonas užpultas pačio Vizyrio ir apgaubtas laiko smėliu, kuriuo minta tuntai pabaisų, su kuriomis teks susikauti. Nors laiko smėlis Princui ir padeda (jis gali sustabdyti arba atsukti laiką), tačiau turi ir šalutinį poveikį – Princo kūne apsigyvena pabaisa, kuri jį transformuoja į negailėstingą žudymo mašiną. Žaidime teks lakstyti Babilono gatvėmis ir stogais, pamatysime tokius dalykus kaip Kabantys Babilono sodai ir net patį Babelio boktštą, kurio viršūnėje stosite į mūšį su pačiu Vizyriu.
NIGTMER@S#
Dzin netinka tai netinka 😀 svarbu parasiau tai ka zinau 🙂
Gohan__14[UVAr]
The Godfather
Pasiūlimas, kurio negali atsisakyti. Auksinė Vito Korleono(Krikštatėvio) frazė, su kurią ‘EA’ pagal legendinę knygą ir filmo pirmąją dalį sukūrė žaidimą ir tuo pačiu savo frazę – Žaidimas, kurio negali atsisakyti. Jiems tai pavyko padarant žaidime gan didelį new york’ą; pridėdami jau šiuo laikų populiarią „laisvę“; sukūrdami savo siužetą, kuris eina lygiagrečiai su tikruoju siužetu kai kur pasukdamas į tikro sužeto tiesę ir vėl atgal sugrįždavo į savąją tiesę; leido žaidėjams sukurti savo veikėja taip detaliai kaip tai buvo daroma The Sims 2 ar Nba Live 2006; pridėjo puikią ‘fighting’ technologija(tokia technologija action ir adventure žanre pasitaiko tikrai rėtai, jeigu ne pirmą kartą) ir pridėjo savo įdėjų ir gavosi visai padorus žaidimas. Žaidime jūs žaisite už jauną Amerikietį Siciliečių kilmės. Jūsų tėvas kažkada buvo lojalus Korleonų šeimai, bet buvo nužudytas konkuriuojančios šeimos. Jūs pradėsite būdami paprastas vaikinukas, kuris daro viską, kad nors kažkiek padėtų šeimai ir baigsite būdami viso New York’o miesto Don’u tuo pačiu ir suvesdami sąskaitas su senais priešais…
Min2gas
Metal gear solid 3: snake eater
Sis zaidimas yra geriausias is geriausiu zaidimu! Daugelis paklausite : – Kodel? -,viska suzinosite perskaite sia recenzija.
Zaidimo veiksmas vyksta 1960- iais kazkur Sovietu Sajungos dziunglese. Taigi nebebus jokiu racijonu besimetanciu pakampese veiksmas vyks nebe angaruose , o atvirose vietose. Zaidimo siuzetas is pradziu atrodys paprastas, veliau intriguojantis , o finale liudinantis…. ( kodel? suzinosite patys)
Siame ilgai lauktame zaidime Jus turesite patys susisimedzioti maisto. Tai gali buti peles, krokodilai, zuvys, vaisiai ,grybai, pauksciai ir t.t.Tai zaidima padaro labai realu, tikra! Dar viena didele naujove tai naujos CURE savybe. Dabar jei susizeiste ar pan. Jums teks patiems pasigyditi t.y. nusideginti siurbeles,
issipjauti kulka ir t.t.
MGS3 sutiksite 7 ,,bosus“: The Pain( jam paklusta bites) , The Fear ( zmogus-voras šypsosi ), The End ( mires snaiperis) , The Furry ( zmogus mates Zeme is kosmoso) , The Sorrow ( Increadible! ), Volgin (Sadistas) , The Boss ( Snake mokytoja). Snake pades: EVA , Sigint, Major Zero, Paramedic ir t.t
Zaidimo grafika nereali, deja pasenes kameros siektiek pagadina, bet ji vistiek nereali!. Zaidimo muzika kure Harry-Gregson Williams ( MGS2 muzikos takelio kurejas), todel ji smarkiai priarteja prie epiteto nuostabi!Valdymas nepakites nuo anros dalies.
Pabaigai galiu pasakyti, kad apie si zaidima as galiu pasakoti ir pasakoti, ir as manau si zaidimas vertas 150 is 100
ariuks.j
SPLINTER CELL PANDORA TOMOROW
Kas jus gina? Kas jus gelbeja tai Semas Fiseris(!)
nacionalinio sagumo agentas jis gelbeja Amerika nuo piktojo teroristo ir nuo jo Ypediniu(ziopliu). jis pradeda savo gyvenima kaip geriausias snipas.
Karta y jo tevo nama isiverze teroristai ir viska nuslave nuo zemes pavirsiaus
tada Fisery paskyre nacionalinio saugumo agentu.
sitas UBISOFT kurinys atnese didziulius pinigus pelno.
stai tai labai trumpa istorija atsirado Sam Fisher NSA.
golden_shaft
John Deere American Farmer
John Deere American Farmer jums siūlo pasijusti tikru fermeriu – ne tokiu kuris kiaurą dieną bedžioja žemę, o tokiu kuris naudoja galybę naujausios technikos: nuo galingiausių kombainų iki lėktuvų pasėliams tręšti laisvalaikiu pasipuikuodamas ir auksiniu traktoriuku.
Tik įėjus į žaidimą pasitinka greita, linksma muzikėlė, panaši tęsiasi ir visą žaidimą. Galima pasirinkti žaisti laisvą žaidimą – nebus jokių tikslų, tik statysite savos svajonių fermą; taip pat yra misijos ir žemėlapių redaktorius. Fermoje galima užsiimti žemdirbyste ir gyvulininkyste, tačiau jų plėtojimo daug galimybių nepalikta: žemdirbystės atžvilgiu galima auginti vos 4 kultūras, gyvulininkystės – tik kiaules ar karves. Grafika vidutiniška, priartinti galima tik truputį; tačiau valdymas gana paprastas, ypač gerai ir naudingai padaryta pagalba.
Nors dėl monotoniško veiksmo žaidimas gali greitai atsibosti, jį išbandyti ir bent viena dieną pabūti fermeriu tikrai verta.
solid_snake
Max Payne 2
Super hito Max Payne autoriai iš Suomijos „Remedy“, bendradarbiaujant su Niu Jorke esanačia „Rockstar Games“, sukūrė dar vieną žaidimų rinką nustelbusį žaidimą – Max Payne 2.
Šiame žaidime daug kas buvo patobulinta: grafika, pakelta iki modernaus lygio (atitinkančio 2003- iuosius, kadangi tada žaidimas ir buvo išleistas), garsas taip pat patobulintas ir, nors pagrindinė muzikinė tema liko ta pati, ji pakeitimų taip pat neišvengė. „Remedy“ taip pat pasistengė sukurti kuo realistiskešnes aplinkas ir, kad žaidimas atrodytų kuo interaktyvesnis, panaudojo garsujį Havok 2 fizikos varikliuką, spėjusį save rekomenduoti kaip tikra šedevrą.
Istorija sukasi apie tą patį (tik truputį senstelėjusį) Max’a ir samdomą žudikę Mona Sax. Netikėtai jis sutinka Mona (pirmoje dalyje taip pat buvusią veikėją, tik ten buvo jos sesė dvynė), kuri, už pasikėsinimą į pagrindinę Max’o priešininkę, nužudžiusią jo šeimą, Horne, liaudiškai tarinant „gavo kulką į tarpuakį“. Žaidimas tikrai vertas dėmesio ir jį verta išbandyti mėgstantiems šaudykles ir dėl žaidimo siužeto, ir dėl grafikos, ir dėl visko, kas jame gero, o gero ten tikrai daug…
Gogeta ssj
FlatOut šis žaidimas yra gan realistiškas joks lenktinių žaidimas neprilygsta šiam.Čia ne tik lenktiniusim, bet ir bus mini žaidimų tokių kaip buliu kautynės, aukščiausias šuolis…Jai nori buti pirmas tai nebutinai atvažiuok niekur nesitrankydamas tiesiog trenk į varžovo mašiną nuvairuok į stulpą ir tavo priešininkas išlėks per priekini stiklą.Žinoma tai gresia ir jum, bet nesijaudinkit kai nugriusit ant žemės paspaude“R“ vėl busit mašinoi.Šiame žaidime nebus jokių porše ar lanbordžini jūs vairuosit paprastas mašinas.Apie tiuninga tai nieko gero, nes jo nėra tiesiog dalys kurios pagreitins jūsu mašiną.Žinoma kai pirksit mašiną galėsit pasirinkti jos spalvą, o daugiau nieko žinoma manęs tai nenuvylė, nes man tiuningas nėra vienas iš žaidimo minusu tiesiog kam jis svarbus tegul eina žaisti Need for Speed:Ungegraund2.
NeMeS'is
Lineage 2
Tai žaidimas kuris jus paners į magijos, kovų bei mistikos pasaulį. Tai žaidimas kuriame jūs turite galimybę pasirinkti kuo norite būti, Elfu, Tamsiuoju Elfu, Žmogumi, Orku ar Dvarfu… Lineage 2 yra gan senas žaidimas bet jis yra vis atnaujinėjamas NCSOFT kompanijos kuri ir sukūrė šitą puikų MMORPG žaidimą kurį žaidžia kone visas pasaulis… Žaisdami šitą žaidimą jūs privalėsite mokytis įgūdžius, pirkti šarvus ir ginklą bei mušti monstrus ar net kovoti su žmonėmis iš kitų pasaulio šalių. Žaidime galima sukurti arba įeiti į kokį nors klaną kuriame galėsite bendrauti su kitais klano nariais, kovoti su kitais klanais ar net užiminėti pilis. Klanai gali būti pakeliami iki 5 lygio, nuo 3 lygio galima uždėti Title (Kokį nors ribotą užrašą virš klano nario vardo) ir galima turėti klano paveiksliuką (būna prie keirės klano nario vardo pusės). Tai tiek apie Lineage 2…
PhoboS
Max Payne
Siuzetas: Max’as Payne’as kersija uz savo seimos nuzudyma (tikrai neatsibos). Vaizdas, garsas ir kt.: Garsas puikus, vaizdas – pagal isleidimo metus, DI – megsta pakvailioti. Ginklai, valdymas: ginklu gan dauk, o valdymas – puikus standartas 😀 . Manau, sis zaidimas skirtas greitems zaidejams (lendi is uz kampo, sauni, begi ir t.t.), o tie kurie kurie megsta pasizvalgyti, paieskoti kitu keliu, „uzsipasinti“, trins zaidima nepereje pirmos dalies. Zaidima sudaro trys dalys ir apie septynis chapter’ius kiekvienoje. Sis „geimas“ tikrai vertas pazaisti, bet manau, kad geriau laukti trecio max’o (el matador) nei pulti pirkti si.
Gogeta ssj
Little fighter 2 tai yra gan senas projektas, bet man įdomus.Kaip supratoto iš pavadinimo ten reiks kovoti.Yra čiampionatai vienas pieš viena ir du prieš du.Grafika gan gera.Žinoma galimas bus tiesiog pasirinkti prieš kiek priešiniku kovosit ir žaist.Kekvienas herojus moka po 4 specialus smugius.yra ligiai, bet nebus jokios istorijos tiesiog kaukis dar galima bus pasirinkti kiek nori turėti kompiuterio valdomu aponentu(arba keliuk vienas).Šis žaidimas labai tinka atsipalaidavimui nuo „lineage2“ ir pan.