PASTABA: Kiekvieną kartą lankydami Duomenų valdytojui priklausančią interneto svetainę, sutinkate su sąlygomis, aprašytomis šioje Privatumo politikoje. Prašome atidžiai ją perskaityti ir susipažinti.
Jei nesutinkate su toliau nurodytomis sąlygomis, prašome nesilankyti mūsų svetainėje, nesinaudoti mūsų turiniu ir/ar paslaugomis ir mums neteikti savo asmens duomenų.
Asmenys, kurie yra jaunesni negu 16 metų, negali teikti jokių asmens duomenų per mūsų svetainę. Jei esate asmuo, kuris yra jaunesnis negu 16 metų, prieš pateikdami asmeninę informaciją, turite gauti savo tėvų arba kitų teisėtų globėjų sutikimą.
1. Bendrosios nuostatos:
Games.lt, (toliau – Duomenų valdytojas arba Mes), teikiame informaciją apie video žaidmus. Norime, kad bendradarbiaudami su mumis žinotumėte, kaip mes naudojame informaciją, ir būdus, kuriais galite išsaugoti savo privatumą.
Šioje Privatumo politikoje paaiškinama, kokius asmens duomenis renkame ir kodėl, kaip juos naudojame, kokius pasirinkimus siūlome, įskaitant tai, kaip tokius duomenis pasiekti ir atnaujinti.
Games.lt rūpi jūsų privatumas, todėl skirkite laiko susipažinti su mūsų praktika ir, jei kils klausimų, susisiekite su mumis.
Patvirtiname, kad Duomenų valdytojo svetainės lankytojų duomenys bus renkami laikantis galiojančių Europos Sąjungos bei Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų bei kontroliuojančių institucijų nurodymų. Taikomos visos protingos techninės ir administracinės priemonės tam, kad mūsų surinkti duomenys apie svetainės lankytojus būtų apsaugomi nuo praradimo, neleistino naudojimo ir pakeitimų.
Taisyklėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos yra apibrėžtos Bendrajame duomenų apsaugos reglamente Nr. 2016/679.
2. Kokiu tikslu renkame ir tvarkome informaciją apie jūsų asmens duomenis?
Mes užtikriname, kad informaciją, susijusią su fiziniu asmeniu, pagal kurią galima tiesiogiai ar netiesiogiai Jus identifikuoti (toliau - asmens duomenys), naudojame tik teisėtais tikslais, įsitikinę, kad jūs suteikėte savo sutikimą naudoti šiuos asmens duomenis mūsų nustatytiems tikslams arba turėdami kitą teisinį pagrindą tvarkyti Jūsų asmens duomenis (pvz., vykdydami sutartį su jumis, teisės aktų reikalavimų pagrindu teikdami duomenis teisėsaugos institucijoms ir kt.). Duomenis tvarkome laikydamiesi Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (toliau – BDAR), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo, taip pat kituose teisės aktuose nustatytų asmens duomenų tvarkymo reikalavimų, galiojančių pagrindinių duomenų tvarkymo principų, ypač duomenų minimizavimo principo ir kitų norminiuose aktuose pateiktų reikalavimų.
Renkame duomenis, siekdami veikti efektyviai ir siūlyti Jūsų poreikius geriausiai atitinkančius paslaugas, bendradarbiavimo tikslais, dėl Games.lt vykdomų projektų, siekdami pradėti ar tęsti jau vykdomą veiklą. Asmens duomenys gavus jūsų sutikimą arba patiems juos pateikus taip pat tvarkomi siekiant pateikti pasiūlymus prisijungti prie mūsų kolektyvo (darbo pasiūlymai ir kitos bendradarbiavimo formos), tam pasitelkiant trečiuosius asmenis arba atrankas vykdant patiems. Informaciją apie jūsų asmens duomenis taip pat naudojame informavimui apie mūsų veiklą ar naujienas, komunikacijos tikslais, reklamos pateikimui per socialinių tinklų platformas, paieškos sistemas ar kitas reklamos platformas, priskiriant reklamą tikslinei auditorijai.
3. Kaip gauname jūsų asmens duomenis?
Mes renkame Jūsų asmens duomenis tiesiogiai keletu būdų, pvz., kai Jūs pateikiate mums savo asmeninę informaciją, el. paštu, telefonu, registruodamiesi mūsų svetainėse, naudodami mūsų programėlėmis, iš mūsų pirkdami paslaugas, teikdami užklausas, pateikdami savo gyvenimo aprašymą ar motyvacinį laišką, bendraudami socialinių tinklų svetainėse (pvz., LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram).
Mes taip pat galime gauti Jūsų asmens duomenis iš kitų šaltinių, įskaitant komercinio sektoriaus duomenų šaltinius, pvz., viešas duomenų bazes ir duomenų bazes bei informaciją iš trečiųjų šalių. Jei nenorite, kad gautume Jūsų asmens duomenis iš kitų šaltinių, atitinkamiems šaltiniams nurodykite savo pageidavimus.
Naujienlaiškiams siųsti naudojame „Mailchimp“ platformą. Sutikdami gauti naujienlaiškius, kartu perduodate ir leidžiate apdoroti savo duomenis pagal „Mailshimp“ privatumo politiką.
„Mailshimp“ Privatumo politika.
4. Kokius asmens duomenis mes renkame ir naudojame?
Bendrai mūsų renkami duomenys gali būti skirstomi į šias duomenų kategorijas:
- Informacija, kurią mums pateikiate. Pagrindiniai duomenys, tarp jų vardas, pavardė, kontaktinis telefono numeris, e. pašto adresas. Duomenys, gauti remiantis Jūsų sutikimu ir apibrėžti tuo metu, kai sutikimas buvo pateiktas: gimimo data, pareigos, darbovietės adresas, Skype ar kitų komunikacinių kanalų naudotojo vardas;
- Jūsų naudotojo vardas, el. pašto adresas, pareigos ir bet kokia kita informacija, kurią sutinkate bendrinti naudodamiesi trečiųjų šalių svetainėmis (pvz., socialinių tinklų svetainės, kuriuose Games.lt turi savo oficialias ir viešas paskyras);
- Informacija apie Jūsų naudojamą naršyklę, kai lankotės mūsų svetainėse, Jūsų IP adresas ir įrenginio adresas, pažymėtos nuorodos. Išsiuntę naujienlaiškį, galime rinkti statistinius duomenis apie jūsų elgesį su pranešimu, pavyzdžiui, ar atidarytas el. laiškas, kokios nuorodos paspaustos.
Mes naudojame slapukus t. y. nedideles teksto rinkmenas, kurios apsilankius svetainėje išsaugomos Jūsų kompiuteryje arba judriojo ryšio įrenginyje, todėl svetainė gali tam tikrą laiką „atsiminti“ jūsų veiksmus ir parinktis (toliau - slapukai) ir panašias technologijas, kad pagerintume savo produktus ir Jūsų patirtį mūsų svetainėse, rinkdami informaciją apie tai, kaip naudojatės mūsų svetainėmis. Dalis naudojamų slapukų reikalingi pagrindinėms svetainės funkcijoms, pvz., siekiant suteikti saugų prisijungimą; tačiau slapukus mes taip pat naudojame ir analizuodami naudojimąsi svetaine (kad galėtume įvertinti ir pagerinti jos veikimą).
Mūsų svetainėse naudojami slapukai:
Būtini ir analitiniai:
Slapuko pavadinimas
|
Aprašymas/
Naudojimo tikslas
|
Sukūrimo momentas
|
Galiojimo laikas
|
Naudojami duomenys
|
JSESSIONID
|
Naudojami tinklapio veikimo užtikrinimui, saugojamas sesijos ID
|
Įeinant į puslapį
|
Sesija
|
HTTP slapukas
|
_ga
_gid
|
Naudojami statistinei informacijai apie interneto svetainės lankomumą rinkti. Gauti duomenys naudojami ataskaitoms rengti ir siekiant patobulinti puslapį.
|
Įeinant į puslapį
|
2 metai
24 valandos
|
Apskaitai naudojai IP adresai ir unikalūs ID numeriai. Apskaitos rezultatas statistinis. Apskaita vykdoma per “Google analytics”
|
Funkciniai arba tiksliniai:
Slapuko pavadinimas
|
Aprašymas/
Naudojimo tikslas
|
Sukūrimo momentas
|
Galiojimo laikas
|
Naudojami duomenys
|
_hjIncludedInSample
|
Naudojami sekti vartojo egseną svetainėje
|
Viso apsilankymo metu
|
1 metai
|
HTTP slapukas
|
NID
|
Užregistruojamas lankytojo kompiuteris arba judriojo ryšio įrenginys, skirtas pateikti personalizuotą informaciją.
|
Pirmo apsilankymo metu
|
6 mėn
|
HTTP slapukas
|
fr
|
Užregistruojamas lankytojo kompiuteris arba judriojo ryšio įrenginys, skirtas pateikti personalizuotą informaciją.
|
Pirmo apsilankymo metu
|
3 mėn
|
HTTP slapukas
|
Slapukus galite valdyti ir (arba) pašalinti savo nuožiūra naudodamiesi savo naršyklės nustatymais. Galite ištrinti visus jūsų įrenginyje jau esančius slapukus, o daugumą naršyklių galite nustatyti taip, kad slapukai jūsų įrenginyje nebūtų įrašomi. Tačiau tokiu atveju kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, jums gali reikėti iš naujo nustatyti kai kurias parinktis, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali neveikti.
Mūsų svetainėje gali būti nuorodų į kitų asmenų, įmonių ar organizacijų interneto tinklalapius. Atkreipiame dėmesį, kad Duomenų valdytojas nėra atsakingas už tokių interneto tinklalapių turinį ar jų naudojamus privatumo užtikrinimo principus. Tad jei paspaudę nuorodą iš Duomenų valdytojo interneto svetainės pateksite į kitus tinklalapius, turėtumėte atskirai pasidomėti jų Privatumo politika.
Mes specialiai nerenkame ir netvarkome asmeniškai identifikuojamos informacijos iš asmenų, kurie yra jaunesni nei norminiuose aktuose nustatyto amžiaus, suteikiančio teisę dirbti savarankiškai. Mes gerbiame tokių asmenų teises ir, prireikus teikti Paslaugas, prašome su mums susisiekti to asmens tėvus ar globėjus.
5. Kaip mes saugome Asmens duomenis?
Mes naudojame tinkamas technines ir organizacines priemones, leidžiančias apsaugoti Jūsų pateiktus asmens duomenis nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, praradimo, pakeitimo, neteisėto atskleidimo ar neteisėtos prieigos prie Jūsų asmens duomenų.
Surinkta informacija yra laikoma tik tiek, kiek to reikalauja teisės aktai ir tik tol, kol įgyvendiname pirmiau minėtus tikslus, kuriems rinkome arba gavome Jūsų asmens duomenis. Surinkta informacija yra reguliariai peržiūrima ir trinama, jei tampa neaktuali. Nuasmenintų duomenų saugojimui netaikomi apribojimai, tačiau ir juos mes saugome tik tol ir tik tiek, kiek reikia.
Galime dalintis surinkta informacija su kompetentingomis institucijomis, kaip to reikalauja teisės aktai. Informacija gali būti teikiama valstybės institucijoms ar atitinkamoms tarnyboms. Informacija yra pateikiama ir tais atvejais, kai yra pagrindas manyti, jog asmeninė informacija yra pateikiama neteisėtai.
Mūsų tikslas yra užtikrinti, kad informacija apie Klientą būtų teisinga ir aktuali. Todėl skatiname Klientus informuoti mus apie bet kokius pateiktos informacijos pasikeitimus.
6. Kam galime perduoti (bendrinti) Jūsų asmens duomenis?
Jūsų duomenis galime perduoti patikimoms trečiosioms šalims:
- sėkmingam įmonės atstovavimui įmonės paslaugų/produktų pardavimo tikslais
- jei yra jūsų sutikimas asmens duomenų atskleidimui;
Teisėsaugos ir kitoms institucijoms, jeigu atskleisti Jūsų asmens duomenis reikalaujama pagal įstatymus, teisėtą valdžios institucijų/pareigūnų nurodymą ar teismo sprendimą.
7. Kokios jūsų teisės?
- Susipažinti su savo asmens duomenimis, kreipdamiesi su prašymu patvirtinti, kad tvarkome jūsų asmens duomenis, norėdami gauti duomenų kopiją ar suteikti informaciją;
- Prašyti ištaisyti Jūsų asmens duomenis ir (arba) sustabdyti tokių asmens duomenų tvarkymo veiksmus, jei nustatote, kad duomenys yra neteisingi, neišsamūs ar netikslūs;
- Prašyti sunaikinti asmens duomenis ar sustabdyti tokių asmens duomenų tvarkymą, jei yra tvarkomi neteisėtai, nebėra reikalingi įgyvendinti tikslams, kuriems buvo surinkti, kai nebenorite, kad su jumis susiję asmens duomenys būtų tvarkomi;
- Turi teisę į duomenų perkėlimą (teisė perkelti);
- Nesutikti, kad būtų tvarkomi Jūsų asmens duomenys, kai šie duomenys tvarkomi ar ketinami tvarkyti tiesioginės rinkodaros neteisėto intereso tikslais.
Vieną kartą per metus informacija apie asmens duomenis pateikiama nemokamai. Užklausą galima pateikti elektroniniu paštu arba registruotu paštu įmonės buveinės adresu. Jeigu kreipiamasi daugiau nei vieną kartą per metus dėl tokios informacijos pateikimo, mokestis už šios informacijos pateikimą negali viršyti tokios informacijos pateikimo sąnaudų. Apie mokesčio privalomumą informuosime jus iš anksto, prieš atsakant į jūsų pateiktą atsakymą ar užklausą.
8. Kaip galima sužinoti apie šios Privatumo politikos pasikeitimus?
Esant poreikiui, mes galime keisti šią Privatumo politiką, paskelbdami atnaujintą informaciją mūsų interneto svetainėje ir kituose mūsų komunikacijos kanaluose. Maloniai prašome Jus aplankyti šią skiltį ir susipažinti su aktualia Privatumo politikos redakcija prieš naudojantis mūsų interneto kanalais.
9. Kaip su mumis susisiekti?
Paklausimai dėl informacija apie tvarkomus duomenis gali būti teikiami gamesltmail@gmail.com, taip pat kitais aukščiau nurodytais kontaktais. Atsakymą stengsimės pateikti kuo greičiau, tačiau ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo prašymo gavimo, jei tik dėl klausimo apimties nebus reikalingas papildomas laikas. Jei toks laikas būtų reikalingas, jus nedelsdami informuosime ir nurodysime to priežastis.
85 Komentarai
drinkordie
na as pabandysiu patiekti konkrecius faktus apie x360 vs ps3
————————–GPU————————————-
Rsx(PS3) pipelines
-24 shader pipelines.
-each pipeline produces 5.7 ops.{(shader opperations per second)
-a total of 136 sops
-48 GB/s of memory system bandwidth
ATI(xbox360) pipelines
-48 shader pipelines.
-each pipeline produces 2 ops
-a total of 96 sops.{(shader opperations per second)
-278.4 GB/s of memory system bandwidth
isvada sony bande sutaupiti vram saskaita o tai skaudzia atsiliepe sistemos produkyvumui galingumui jis tik 13% geresnis
—————————————CPU——————————————–
(PS3)
PowerPC-base Core @3.2GHz
1 VMX vector unit per core
512KB L2 cache
7 x SPE @3.2GHz
7 x 128b 128 SIMD GPRs
7 x 256KB SRAM for SPE
* 1 of 8 SPEs reserved for redundancy
total floating point performance: 218 GFLOPS
1.8 TFLOPS
360 Ibm processor specs.
(XBOX360)
Processor Core Spec 3 Cores, 2 hardware threads per core
Marketing Performance Measurement 1.5 TFLOP
Processor Clock Speed 3.2GHz
L2 Cache 1MB
Processor Custom IBM PowerPC CPU
sony cell pirmauja pries xbox cpu. bet vienas core xbox360 atlieka darba 59% grieciau nei cell.isvada xbox360 cpu viekia 22% grieciau nie cell
———————————–STORAGE—————————————-
na cia iskas aisku dvd pries blue ray negali varzytis 10gb pries 50gb
tai va mastykit patys ar verta moketi daugiau
Lamukruva
Zodziu tingiu skaityt visas temas tai tiesiog parasysiu sava nuomone.Xbox360 nera tiek atsilikes nuo ps3 o girdejau kad sekanti microsoftu console bus telefonas su xbox funkcijom 😉
Gooru
Playstation 3 Cell procas
cia viska galite pasiskaityti
SlamDunker#8
drinkordie:
Saunuolis ,va tokio komentaro reikejo Sony Fanboy’ams 😉 Gal dabar ant zemes nusileis ,aisku jei jie ka nors supras ka tu parasiai 😀 Jie gi tik zino PS3 Dievas!:-]
Smirgelizz
kai br diskai taps mainstreamu tai ms spes ir sekanti xboxa isleist,o dabar geriausia imti xbox ir megautis malonumais SIANDIEN,o ne po metu ar 2…
Gooru
Drinkordie ziurek
jeigu ka tai rsx yra ps3 vga ir tikslus jos duomenys
Clocked at 550 MHz
1.8 TFLOPS (trillion floating point operations per second) at 550 Mhz.
Full high definition output (up to 1080p)
Multi-way programmable parallel floating point shader pipelines
136 shader operations per clock. It should be noted that will contain only 8 ROPs as opposed to G70 , that contains 16 ROPs.
Transistor count of 300.2 milllion transistors
74.8 billion shader operations per second (100 billion with CPU)
33 billion dot products per second (51 billion dot products with CPU)
128-bit pixel precision offers rendering of scenes with high dynamic range imaging
128-bit memory bus width, as opposed to G70 with a 256-bit bus width
While these specs are revealed, it should be noted that the final specs for the RSX will not be released until close to or after the PlayStation 3’s Launch (November 17th).
Gooru
poto xbox360 vga Xenos
Developed under the name „C1“, sometimes „R500“.[1] The chip contains two separate silicon dies: the parent GPU and the daughter eDRAM.
337 million transistors total (232 million parent shader die+105 million EDRAM daughter die)
500 MHz parent GPU (90 nm TSMC process, 232 million transistors)
500 MHz 10 MB daughter Embedded DRAM framebuffer (90 nm process, 105 million transistors)
NEC designed eDRAM die includes additional logic for color, alpha blending, Z/stencil buffering, and anti-aliasing.
105 million transistors [2]
8 render output units
48-way parallel floating-point dynamically-scheduled shader pipelines[3]
Unified shader architecture (each pipeline is capable of running either pixel or vertex shaders)
Support for a superset of DirectX 9.0 and Shader Model 3.0
MEMEXPORT shader function
2 shader ALU operations per pipeline per cycle (1 vec4 and 1 scalar, co-issued)
160 programmable shader operations per cycle (48 ALUs x 2 ops + 16 texture fetch + 32 control flow + 16 vertex fetch)[4]
48 billion shader operations per second (96 billion shader operations per second theoretical maximum) [3]
240 GFLOPS programmable[4]
16 filtered or unfiltered texture samples per clock
Maximum polygon performance: 500 million triangles per second
Texel fillrate: 8 gigatexel per second fillrate (16 textures x 500 MHz)
Pixel fillrate: 16 gigasamples per second fillrate using 4X multisample anti aliasing (MSAA), or 32 gigasamples using Z-only operation; 4 gigapixels per second without MSAA (8 ROPs x 500 MHz)[1]
Dot product operations: 24 billion per second or 33.6 billion per second theoretical maximum when summed with CPU operations
Gooru
poto xbox360 Xenon procas
90 nm process, 165 million transistors
Three symmetrical cores, each two way SMT-capable and clocked at 3.2 GHz
One VMX128 (similar to AltiVec) SIMD Dual threaded.
2× (128×128 bit) register file for each VMX unit, 6 in total.
1 MB L2 cache (lockable by the GPU) running at half-speed (1.6 GHz) with a 256-bit bus
51 gigabytes per second of L4 memory bandwidth (256 bit × 1600 MHz)
DOT products performance: 9.6 billion per second
116 GFLOPS theoretical peak performance
ROM storing Microsoft’s random encryption key generating software
Big endian architecture.
5.4 GHz Front-Side Bus
militaristas
Jooo,normaliai cia pavarot….ir kai vyksta tokie karai kazkas tuo metu geimina ir dziaugiasi tikrom naujos kartos galimybem.Cell,Blue Ray bla,bla,bla……:P-Dabar matau tukstanti zombiu mano kelyje i tiksla, ir kuriu strtegija kaip prasiverzti per ta koshe numireliu.Cia as apie Dead Rising.:D
drinkordie
sory susipainiojau tiesa visos likusios detales nurodytos tiesingai;) ir isvada irgi. o man saip geriausia yra ir bus nintendo turejau nes,snes,gamecube manau kad turesiu ir Wii cia be jokiu isvedziojamu galiu pasakit kodel- tiesiog myliu zelda serija
MoXito
Naisikirtai i mano posta. As turiu omenyje, kad man patinka butent sie zaidimai. Kadangi neturiu nei PS2 nei PS esu vos keleta kartu zaides DMC, MGS, FF. Sutinku, zaidimai tikrai geri. Bet tarkime DMC na man jis buvo nieko zaidimas, nors nelabai ilgai losiau, taciau losiau visas 3 dalis. MGS savotiskas ir savaip idomus, na o FF esu zaides ant PC. Bet mano skoniui labiausiai tinka Halo ir Dead Rising. Na o kad Gears Of War paliko 0 emociju, tavo reikalas. Asmeniskai man, jis paliko daug emociju =]. Okas ten nusisnekejo, kad Geras Of War ne ekskliuzyvas, mat UT turi toki pati varikliuka 😀 ZIAURU! Juk cia ateities engine. Juo bus kuriama daug zaidimu… Ir seip GOW ir UT skiriasi kardinaliai…
TourneY
Mm, šioje temoje vienintelė konstruktyvi buvo demokrito mintis apie skyrybą.
BallaHolic
gerai as daugmaz matau pagrindini trukuma kad xbox360 neturi blue-ray , ps3 trukumas kad blue-ray zaidimai lb brangus.
BallaHolic
atrodo linkstu i xbox360 puse, juolab kad ps3 reikes laukti lb ilgai dar kol zaidimu atsiras tai turbut dar metus reikes palaukt.
Shniurelis
heh.ka dar tu konsoliu neuztenka? 🙂 pwz as tai ne vienos neturiu (v) ir net nesiruosiu pirkti :V
P.S as net nezinojau kad microsoft konsoles kuria
P.S.S muahahahahaha
Shniurelis
ssd
orezon
lol. vat cia ir esme. nors buvo zinomi visi duomenys, bet x360 gali labai lengvai pasiteisinti. nes jis sugebejo anksciau isleisti, net metais. net ne du kartus o max 40%. Be to tuos 40% pajusi ant 1080p teliko. 1080p telika maciau akropolyje pries pusmeti. nepamenu kurioj ten technikos parduotuvej, bet 107 cm kainavo 16999lt. jums spresti ar labai reikia to menko pagerejimo?;) O kazkas rase visi turesim blue-ray savo pc.tai tu zinok tiesa sakiai, bet kai mes ta blue-ray turesim, tada atsiras kiti diskai, kurie talpins po puse tarabaito ir pan. 😉
BallaHolic
ai mali bishki, kam tas telikas jei turi gera PC Monitor’iu prie kurio gali pajungti tiek xbox360 tiek ps3 su HD cable ? a ?
reaman
nu kad jau galvoja apie nauja tai visi ci galvoja,bet dar kokius 5 metus galetu pratempti,nes kitaip gausis shh
orezon
Na nezinau koks malonumas losti ant 15 ar 17 monitoriaus. turi 20 buti minimum. bet vistiek tokio malonumo nejausi kaip zaisdamas ant 32 coliu teliko.:-)