Prieš kurį laiką internetu jau prasklendė gandas, kad „Microsoft“ pamažėle galvoja apie sekančią, „Xbox 360“ pakeisiančią konsolę. Turint omenyje tai, kad dar ir dabartinė „nauja“ konsolių karta dar neįsisiūbavo, gandas atrodė keistokas.
Visgi tai ne gandas. „Microsoft“ atstovas patvirtino, kad apie sekančią po „Xbox 360“ konsolę tikrai galvojamą. Jis teigia, kad žaidimų kompiuterių versle negali užsnūsti, reikia nuolat žvelgti į ateitį – nesutikti su tuo sunku. Visgi nieko konkretesnio taip ir nebuvo pasakyta – neaišku, nei kokioje stadijoje „galvojimas“ apie kitą konsolę yra, nei kada galima tikėtis apčiuopiamesnių jo rezultatų.
Paprastai konsolės būna populiarios rinkoje apie penkis metus, vėliau jas pakeičia naujesni modeliai. Įdomu tai, kad pirmoji „Xbox“ ištempė tik keturis metukus. Bet „Microsoft“ žada atsigriebti su „Xbox 360“ – prailginti naujosios konsolės populiarumą turėtų ne tik įspūdingi planuojami žaidimai, bet ir priedai – išorinis HD DVD įrenginys, kamera ir pan..
85 Komentarai
drinkordie
na as pabandysiu patiekti konkrecius faktus apie x360 vs ps3
————————–GPU————————————-
Rsx(PS3) pipelines
-24 shader pipelines.
-each pipeline produces 5.7 ops.{(shader opperations per second)
-a total of 136 sops
-48 GB/s of memory system bandwidth
ATI(xbox360) pipelines
-48 shader pipelines.
-each pipeline produces 2 ops
-a total of 96 sops.{(shader opperations per second)
-278.4 GB/s of memory system bandwidth
isvada sony bande sutaupiti vram saskaita o tai skaudzia atsiliepe sistemos produkyvumui galingumui jis tik 13% geresnis
—————————————CPU——————————————–
(PS3)
PowerPC-base Core @3.2GHz
1 VMX vector unit per core
512KB L2 cache
7 x SPE @3.2GHz
7 x 128b 128 SIMD GPRs
7 x 256KB SRAM for SPE
* 1 of 8 SPEs reserved for redundancy
total floating point performance: 218 GFLOPS
1.8 TFLOPS
360 Ibm processor specs.
(XBOX360)
Processor Core Spec 3 Cores, 2 hardware threads per core
Marketing Performance Measurement 1.5 TFLOP
Processor Clock Speed 3.2GHz
L2 Cache 1MB
Processor Custom IBM PowerPC CPU
sony cell pirmauja pries xbox cpu. bet vienas core xbox360 atlieka darba 59% grieciau nei cell.isvada xbox360 cpu viekia 22% grieciau nie cell
———————————–STORAGE—————————————-
na cia iskas aisku dvd pries blue ray negali varzytis 10gb pries 50gb
tai va mastykit patys ar verta moketi daugiau
Lamukruva
Zodziu tingiu skaityt visas temas tai tiesiog parasysiu sava nuomone.Xbox360 nera tiek atsilikes nuo ps3 o girdejau kad sekanti microsoftu console bus telefonas su xbox funkcijom 😉
Gooru
Playstation 3 Cell procas
cia viska galite pasiskaityti
SlamDunker#8
drinkordie:
Saunuolis ,va tokio komentaro reikejo Sony Fanboy’ams 😉 Gal dabar ant zemes nusileis ,aisku jei jie ka nors supras ka tu parasiai 😀 Jie gi tik zino PS3 Dievas!:-]
Smirgelizz
kai br diskai taps mainstreamu tai ms spes ir sekanti xboxa isleist,o dabar geriausia imti xbox ir megautis malonumais SIANDIEN,o ne po metu ar 2…
Gooru
Drinkordie ziurek
jeigu ka tai rsx yra ps3 vga ir tikslus jos duomenys
Clocked at 550 MHz
1.8 TFLOPS (trillion floating point operations per second) at 550 Mhz.
Full high definition output (up to 1080p)
Multi-way programmable parallel floating point shader pipelines
136 shader operations per clock. It should be noted that will contain only 8 ROPs as opposed to G70 , that contains 16 ROPs.
Transistor count of 300.2 milllion transistors
74.8 billion shader operations per second (100 billion with CPU)
33 billion dot products per second (51 billion dot products with CPU)
128-bit pixel precision offers rendering of scenes with high dynamic range imaging
128-bit memory bus width, as opposed to G70 with a 256-bit bus width
While these specs are revealed, it should be noted that the final specs for the RSX will not be released until close to or after the PlayStation 3’s Launch (November 17th).
Gooru
poto xbox360 vga Xenos
Developed under the name „C1“, sometimes „R500“.[1] The chip contains two separate silicon dies: the parent GPU and the daughter eDRAM.
337 million transistors total (232 million parent shader die+105 million EDRAM daughter die)
500 MHz parent GPU (90 nm TSMC process, 232 million transistors)
500 MHz 10 MB daughter Embedded DRAM framebuffer (90 nm process, 105 million transistors)
NEC designed eDRAM die includes additional logic for color, alpha blending, Z/stencil buffering, and anti-aliasing.
105 million transistors [2]
8 render output units
48-way parallel floating-point dynamically-scheduled shader pipelines[3]
Unified shader architecture (each pipeline is capable of running either pixel or vertex shaders)
Support for a superset of DirectX 9.0 and Shader Model 3.0
MEMEXPORT shader function
2 shader ALU operations per pipeline per cycle (1 vec4 and 1 scalar, co-issued)
160 programmable shader operations per cycle (48 ALUs x 2 ops + 16 texture fetch + 32 control flow + 16 vertex fetch)[4]
48 billion shader operations per second (96 billion shader operations per second theoretical maximum) [3]
240 GFLOPS programmable[4]
16 filtered or unfiltered texture samples per clock
Maximum polygon performance: 500 million triangles per second
Texel fillrate: 8 gigatexel per second fillrate (16 textures x 500 MHz)
Pixel fillrate: 16 gigasamples per second fillrate using 4X multisample anti aliasing (MSAA), or 32 gigasamples using Z-only operation; 4 gigapixels per second without MSAA (8 ROPs x 500 MHz)[1]
Dot product operations: 24 billion per second or 33.6 billion per second theoretical maximum when summed with CPU operations
Gooru
poto xbox360 Xenon procas
90 nm process, 165 million transistors
Three symmetrical cores, each two way SMT-capable and clocked at 3.2 GHz
One VMX128 (similar to AltiVec) SIMD Dual threaded.
2× (128×128 bit) register file for each VMX unit, 6 in total.
1 MB L2 cache (lockable by the GPU) running at half-speed (1.6 GHz) with a 256-bit bus
51 gigabytes per second of L4 memory bandwidth (256 bit × 1600 MHz)
DOT products performance: 9.6 billion per second
116 GFLOPS theoretical peak performance
ROM storing Microsoft’s random encryption key generating software
Big endian architecture.
5.4 GHz Front-Side Bus
militaristas
Jooo,normaliai cia pavarot….ir kai vyksta tokie karai kazkas tuo metu geimina ir dziaugiasi tikrom naujos kartos galimybem.Cell,Blue Ray bla,bla,bla……:P-Dabar matau tukstanti zombiu mano kelyje i tiksla, ir kuriu strtegija kaip prasiverzti per ta koshe numireliu.Cia as apie Dead Rising.:D
drinkordie
sory susipainiojau tiesa visos likusios detales nurodytos tiesingai;) ir isvada irgi. o man saip geriausia yra ir bus nintendo turejau nes,snes,gamecube manau kad turesiu ir Wii cia be jokiu isvedziojamu galiu pasakit kodel- tiesiog myliu zelda serija
MoXito
Naisikirtai i mano posta. As turiu omenyje, kad man patinka butent sie zaidimai. Kadangi neturiu nei PS2 nei PS esu vos keleta kartu zaides DMC, MGS, FF. Sutinku, zaidimai tikrai geri. Bet tarkime DMC na man jis buvo nieko zaidimas, nors nelabai ilgai losiau, taciau losiau visas 3 dalis. MGS savotiskas ir savaip idomus, na o FF esu zaides ant PC. Bet mano skoniui labiausiai tinka Halo ir Dead Rising. Na o kad Gears Of War paliko 0 emociju, tavo reikalas. Asmeniskai man, jis paliko daug emociju =]. Okas ten nusisnekejo, kad Geras Of War ne ekskliuzyvas, mat UT turi toki pati varikliuka 😀 ZIAURU! Juk cia ateities engine. Juo bus kuriama daug zaidimu… Ir seip GOW ir UT skiriasi kardinaliai…
TourneY
Mm, šioje temoje vienintelė konstruktyvi buvo demokrito mintis apie skyrybą.
BallaHolic
gerai as daugmaz matau pagrindini trukuma kad xbox360 neturi blue-ray , ps3 trukumas kad blue-ray zaidimai lb brangus.
BallaHolic
atrodo linkstu i xbox360 puse, juolab kad ps3 reikes laukti lb ilgai dar kol zaidimu atsiras tai turbut dar metus reikes palaukt.
Shniurelis
heh.ka dar tu konsoliu neuztenka? 🙂 pwz as tai ne vienos neturiu (v) ir net nesiruosiu pirkti :V
P.S as net nezinojau kad microsoft konsoles kuria
P.S.S muahahahahaha
Shniurelis
ssd
orezon
lol. vat cia ir esme. nors buvo zinomi visi duomenys, bet x360 gali labai lengvai pasiteisinti. nes jis sugebejo anksciau isleisti, net metais. net ne du kartus o max 40%. Be to tuos 40% pajusi ant 1080p teliko. 1080p telika maciau akropolyje pries pusmeti. nepamenu kurioj ten technikos parduotuvej, bet 107 cm kainavo 16999lt. jums spresti ar labai reikia to menko pagerejimo?;) O kazkas rase visi turesim blue-ray savo pc.tai tu zinok tiesa sakiai, bet kai mes ta blue-ray turesim, tada atsiras kiti diskai, kurie talpins po puse tarabaito ir pan. 😉
BallaHolic
ai mali bishki, kam tas telikas jei turi gera PC Monitor’iu prie kurio gali pajungti tiek xbox360 tiek ps3 su HD cable ? a ?
reaman
nu kad jau galvoja apie nauja tai visi ci galvoja,bet dar kokius 5 metus galetu pratempti,nes kitaip gausis shh
orezon
Na nezinau koks malonumas losti ant 15 ar 17 monitoriaus. turi 20 buti minimum. bet vistiek tokio malonumo nejausi kaip zaisdamas ant 32 coliu teliko.:-)