„Microsoft“ pranašauja, kad kitais metais jiems pavyks parduoti dar daugiau „Xbox 360“ konsolių. Ypatingai kompanija tikisi didesnės sėkmės Japonijoje.

Tuo pačiu ji pareiškė, kad Europa taipogi bus labai svarbi jos strategijoje. Senajame žemyne „Microsoft“ iškėlė sau tikslą sumažinti „Sony“ įtaką, kuri čia tradiciškai yra didelė.

„Mes parduosime dar daugiau konsolių kitais metais, negu mums pavyko šiemet“, – kalbėjo „Microsoft“ pasaulinio marketingo skyriaus direktorius Jeff Bell.

Jis pridėjo: „Europoje mes vis dar turime didelių užmojų. Didžiausias mūsų iššūkis yra „Sony“ prekės ženklas, kurio pozicijos šioje rinkoje yra išties didelės. Ir kalbame ne tik apie „PlayStation“, bet ir apie patį „Sony“ ženklą“.

Bell’o teigimu, iki šiol Europoje „Xbox 360“ stipriausiai pasirodė Didžiojoje Britanijoje, bet pastaruoju metu jo pozicijos ėmė stiprėti ir Prancūzijoje, bei Vokietijoje.

Galiausiai užsiminęs dar kartą apie Japonijoje, Bell pareiškė tikįs, jog šioje šalyje kitais metais jiems seksis daug geriau, daugiausia dėl padidėjusio žaidimų skaičiaus, kuriuos kuria Japonijoje žymus dizaineriai.