Nors „Mass Effect: Andromeda“ ir kuriamas naudojant naują variklį, žaidime rasime elementų, paimtų it ankstesnių serijos dalių.

„Mass Effect: Andromeda“ veiksmas vyks toli nuo namų, Andromedos galaktikoje, todėl neišvysime jokių pažįstamų veikėjų. Juk ankstesnės dalys vyko Paukščių Take, tad kaip jie gali atsidurti Andromedoje? Chriss Wynn teigimu, tame nėra jokios logikos.

Tačiau žaidime išvysime kitų elementų, kurie privers žaidėjus pasijausti lyg jie būtų namie. Visu pirma, sugrįš Mako visureigis ir planetų tyrinėjimas. Išvysime ir kai kurias pažįstamas rases, kurios dar labiau sustiprins jausmą, jog žaidžiate „Mass Effect“. O svarbiausia, žaidimo kovos mechanika bus panaši į tą, kurią matėme „Mass Effect 3“ žaidime.

Apie pačią Andromedos galaktiką vis dar žinome nedaug. Žinome tai, jog valdysime naują veikėją, o mūsų tikslas bus surasti žmonijai naujus namus.

„Mass Effect: Andromeda“ pasirodymas laukiamas 2016-ųjų pabaigoje.