Jau kurį laiką žinojome apie „Mass Effect 2“ bei buvome peržiūrėję pirmąjį žaidimo filmuką, tačiau žaidimo kūrėja „BioWare“ tik šiandien oficialiai patvirtina, kad „Mass Effect 2“ tikrai kuriamas ir pasirodys PC bei „Xbox 360“ platformose.
„Mass Effect 2“ bus antroji „Mass Effect“ trilogijos dalis, o planuojama šio žaidimo išleidimo data 2010-ųjų pirmojoje pusėje.
„Mes ketiname išnaudoti turimą patirtį, kad mūsų gerbėjai gautų dar daugiau įnirtingų kovų, specialių ginklų ir daugiau erdvės planetose ir visa tai papildys intriguojantis siužetas“, – sakė „BioWare“ generalinis direktorius Ray Muzika.
37 Komentarai
Witcher
Ne, mano vardas Witcher parodo, kad esu raganius, nuo vaikystės streniruotas katės mokykloje, esu ypatingai ištobulinęs savo greitąjį kovos kalaviju stilų ir alchemiją. Visos mutacijos pavyko be jokių didelių šalutinų poveikių, tik su akių buvo nekas…
BioWare nors ir sukurtų šūdą gražioje pakuotėje žmonės vistiek jį pirktų ir visi žaidimų apžvalgininkai jį girtų… palaukit, taip jau nutiko. Ir daug kartų. 😮
The Witcher yra geras action rpg su tikrai padoria story ir dialogais bei veikėjais, žinoma ne Planescape Torment, tačiau ME’h išviso yra tiesiog konsolinis action žaidimas su lipduku „Role Playing Game“, su senais gerais BioWare iš kitų žaidimų copy pastintais veikėjais ir cliche dialogais. Fail in my book.
Eon
Teisybė.. Tačiau reik pripažint kad jie bent jau labiau pasistengia prie žaidimų nei Bethesda. Va tie veikėjai tai kuria žaidimus „20% tikro darbo, 80% reklamos“, duoda apžvalgininkams pažaist porą valandų, per kurias didžiausių minusų nepamatysi, savo žaidimus ir pardavinėja milžiniškais kiekiais savo mėšlo krūvas.. Net bug’ų niekad netaiso, viską moderiams palieka. Bioware bent jau daro tai ką daro daugmaž iki galo ir su tikrom pastangom, gal jie gerų RPG ir nemoka kurt, bet jų žaidimai tikrai gan kokybiški palyginus su tokiais kaip Beth.
hydrogenet
(u) Kokie gi ten padorus veikejai? NPC yra nemazai panasiu, kad neatsikrsi tik vardai kitokie. Eiti dulkintis su visokiom ke*sem irgi kazkokia tai pornuxa. Kovos sistema irgi ne pasaka. O dar tai, kad jis lb bugovas irgi didelis minusas. Nereik cia girti savo megiamo zaidimo, nepasakant jo minusu, kurie ju gali buti lb dideli. Nieko nera tobulo. Jei per ME dialogus veikejai nesisaudo ar ten nevykdo jau kazkokio super veiksmo (kas tiketina delko tau jie nuobodus) nereiskia, kad jie su*ini. Ir noreciau isgirsti nors keleta argumentu del ko storyline yra blogas, nes atrodo taip, kad tik tavo zodis yra teisingas…
Eon
Vienas iš durniausių sakinių kuriuos kada nors esu perskaitęs turbūt.
Sunku paaiškint kažkam kas nemato kame minusai ME istorijoje ar veikėjuose. Klišė yra klišė ir tiek, jeigu tau eilinė „tu vienintelis herojus kuris gali išgelbėti visatą nuo blogiukų kurie nori ją sunaikinti“ istorija atrodo patraukli, tuomet ką padarysi, gal dar nesuaugai tiesiog.. Dialogai nuobodūs man asmeniškai dėl to, kad didžiąją laiko dalį galiu užbaigt savo galvoje veikėjų sakinius dar jiems nenuskambėjus (ir ne, ne dėl to kad skaitau subtitrus greičiau nei jie kalba, nebandyk šito 😀 ). Dialogų pasirinkimai irgi dažniausiai tik „kosmetiniai“ ir neturi jokios rimtos įtakos istorijai, o kai jie turi įtakos tai dažniausiai suskirstyti į banalius „gerutis“, „neutralus“ ir „piktas dėdė“ variantus, be jokio moralinio „pilkumo“, kokio pilna The Witcher. The Witcher pasitaiko tokių atvejų kai manai kad darai kažką gero o baigiasi tai blogai, arba kai renkiesi į kieno pusę stoti, nei viena iš tų pusių nebūna nei visai gera nei visai bloga, tad žymiai idomiau mastyti prieš darant pasirinkimus. Iš esmės ME istorija yra Holivudinio sci fi veiksmo filmo stiliaus epinė vaikiška istorija, o The Witcher daugiau liečia temas skirtas suaugusiems.
Aš asmeniškai daugiau bug’ų pastebėjau Mass Effect žaisdamas nei The Witcher (Enhanced Edition aišku).
Babanius
Ar tu bent jau perėjęs „Mass Effect“, kad sakai, jog siužetas vaikiškas? Garantuoju, kad ne, o jeigu ir perėjai tai nesupratai visiškai žaidimo. Dabar apie „The Witcher“. Man žaidimas labai patiko, bet faktas, kad jis paremtas knyga, o tai jau vienas minusas. Antras minusas už tai, kad žaidimas iš pirmo karto nebuvo padarytas gerai: nežmoniškai ilgi užkrovimai, labai daug klaidų. Trečias minusas – prasta optimizacija. Ant kiek prastesnių kompiuterių atrodo labai prastai. O kas dėl „Witcher“ siužeto. Privalau sutikti. Šis žaidimas šiuo aspektu yra super. Bet kvailiausia yra lyginti sci fi žaidimą ir fantasy RPG. Čia tas pats kaip lyginti „Fable“ su „KOTOR“…
WarCrafteris2
Tai sakykit ar ME istorija yra apie vieną vargšą žmogelį, kuris gelbėja visatą! nuo kažkokio blogiečio?
Eon
Blogietis pats visatai ne grėsmė, tačiau jis padeda išsilaisvint galiai kuri visoms civilizacijoms labai grėsminga, o žmogelis kuris gelbėja toli gražu ne vargšas, turi gan „krūtą“ kosminį laivą ir gražių mergyčkų pašonėj.. 🙂 Už moteriškos lyties veikėją taip pat galima žaist.
ULUMULU
Nu tiek ME tiek witcheris yra visai sirtingi zverys. Nu ir kas kad stovi RPG po abejais. Vienas yra shooteris su RPG elementais ir sifi istorija. O kitas yra juodas adventure/rpg. Tiesiog IMO sie zaidimai negali buti lyginami. O tiek vienas tiek kitas turi bugu, turi daug minusu ir dar daugiau pliusu. So what’s the point ?
Jimmys
Sad, kad negaliu i ginca lysti, mat nezaidziau Witcherio 🙁 .
O asmeniskai manau kad Mass effect kaip buvo sioks toks KOTOR’o Rippoffas(na ne toks didelis kos buvo Fallout 3 lyginant su oblivion ), kazkaip jau jautesi kat kramtai jau apkramtyta kramtoske, na ir del to ME2, galvojau Bioweras kuria SW:TOR (KOTOR mmo, kurio del kazkokios sunkiai paaiskinamos priezasties laukiu) kai skuba gaminti tai vat gaunasi nekas, na bet ne man spresti. Na as is komentaru negaliu nieko spresti, reikia tik eiti pazaisti Witcheri ir paciam isitikinti kuris didesnis Sudas.
Gediminas
Na nežinau, mane kažkodėl irgi nelabai įtraukė šitas žaidimas, mieliau rinkčiausi senesnių laikų.
Witcher
Nematau siaubingos problemos čia, kaip tik tik į naudą yra turėti gerai apgalvotą settingą.
Pritariu The Witcher būtų buvęs daug gražesnis jeigu chebra nebūtų naudojus BioWare Auroros.
Aš ne sci-fi su fantasy lyginu, o story tellingo būdus ir orginalumą. Nors lengva būtų Fable su KotOR 1 sulyginti, abu žaidimai yra tiesiog cliche epai.
Diablos
ir witcher ir mass effect buvo super zaidimai kuriuos buvo malonu zaist ir nereikia cia gincytis…ir man juokingai skamba kai zmogus pazaide 5 minutes ir jau sprendzia kad s*das..tai ka jus per tas 5 minutes nuveiket ? turbut net is laivo iseje nebuvot
miozeriux
Iš pradžių nuskambėjo juokingai, PC ir X360, kur PS3 pagalvojau? Keista kaip žaidimą išleidžia Xbox’ui ir PC o PS3 palieka, bet anyways iki 2010 metų dar gal susitars kas nors su kuo nors. Pirmos dalies nežaidžiau, nors visai norėjau pabandyti, kadangi žaidimas susilaukė aukščiausių įvertinimų 🙂 Na gal antrają išmėginsiu 😉
Jimmys
Kotor savo metu buvo turbut toks pat geras kaip ir tavo witcheris(kurio neteko zaisti), o fable buvo tiesiog smagus zadimas, niekas ten i istorija nesigilino, nes kiek pats ziurejau ten nebuvo istorijos, ten tik buvo bereiksmes kalbos. Asmeniskai sunkaiu butu sulyginti Kotora su fable, nes ten buvo keletas Plot-tvistu, kuriu apskritai daugelis zaidimu net dabar neturi..
Nightsin
Iš esmės taip. Kituose žaidimuose Bioware bent suteikdavo šiokį tokį gėrio-blogio pasirinkimą. Šiame gali būti arba gerasis arba blogasis tvarkos sergėtojas, tačiau vistiek būsi tvarkos sergėtojas, gelbstintis visatą. Tai mano nuomone pagrindinis šio žaidimo minusas.
Scarecrow
Mass Effect – pirmas mano žaistas žaidimas kuriame Bioware nenaudojo kitų licenzijos.Žaidimas atrodo neblogai , bet daug nepasiulo.Gears of War primenanti žaidimo eiga man suteikė slogia nuotaiką.Tą patį pasakyti galiu ir apie siužetą , perdaug primenantį Kotor’us , ar NWN.Jis plėtojasi ta pačia seka , kaip ir kiti Bioware žaidimai.Tai nėra labai blogai , bet įpusėjus žaidimui jau daugiau mažiau gali nuspėti , kas bus toliau.Kitas dalykas – perėjus pagrindinę istoriją(kuri YPAČ trumpa) , iš esmės gali trinti žaidimą , nes papildomo turinio nėra daug , šalutinės misijos visos tokios pačios ir nuobodžios.Skraidyti su savo laivu , ir explorinti nėra prasmės , nes visi asteroidai identiški.
Overall , Mass Effect pasirodė overhyped žaidimas , jame to paties RPG nėra daug , toks sci-fi shooteris su RPG elementais..Asmeniškai aš nematau prasmės pirkti antros dalies.Istorija ir gameplay’us nėra kažkokie išskirtiniai , o apart jų , žaidimas nepasiūlo nieko (sidequests , multiplayer), dėl ko vertėtu mokėti 200 litų.Dežutėje radau visiškai ne tai , ko tikėjausi iš Bioware
Witcher
Taip, KotOR’e buvo kelėtas plot twistų, tačiau labai jau (vėl pavartosiu) cliche jie buvo. Veikėjai buvo tikri BioWare stereotipai, pasirinkimai buvo tiesiog juokingi. Tačiau KotOR 2 buvo jau kitas reikalas, matės, kad prie žaidimo dirbo Avellone, buvo daug labiau mature istorija, labiau fokusuota aplink veikėjus, Avellone stilius. 🙂