„Microsoft“ pagaliau panaikino mokestį žaidimų kūrėjams, kurie nori atnaujinti savo produktus. 

Gigantė pakeitė savo politiką, pagal kurią studijoms nebereikės mokėti dešimtis tūkstančių dolerių vien tam, jog žaidėjai galėtų atnaujinti žaidimą. „Microsoft“ iki šiol teberinks mokestį, jei studijos, kompanijos ar nepriklausomi kūrėjai sugalvos išleisti žaidimą Xbox 360 konsolei. 

Be abejo, „Microsoft“ turėjo teisę rinkti tokį mokestį, tačiau tai sudarė begales problemų kūrėjams ir skatino dairytis į žaidimo išleidimui draugiškesnes platformas, pavyzdžiui, „Steam“. „Double Fine“ bosas Tim Schafer interviu 2012 metais teigė, jog žaidimų atnaujinimams teko pakloti net 40 000 JAV dolerių.

Su panašia problema susidūrė ir žaidimo „Fez“ kūrėjai „Polytron“, kurie norėdami ištaisyti absoliutų menkniekį dėl žaidėjų progreso išsaugojimo. Jie nusprendė tiesiog perleisti anksčiau buvusį atnaujinimą, nes kitu atveju tai būtų buvęs tragiškai brangus procesas. Vienas iš „Fez“ kūrėjų Phil Fish aukštino „Steam“ dėl panašių nesusipratimų nebuvimo. Jokie atnaujinimai jiems nekainavo nė cento.

Naturalu, jog dabar visų akys krypsta į Xbox One konsolę, iš kurios tikimąsi lankstesnių sąlygų ir geresnės darbo erdvės.