Korėjos žaidėjai nesustoja stebint visą kitą pasaulį savo pasiekimais kibersporte. Jie skaitomi geriausias žaidėjais Starcraft’e ir Warcraft’e, o išėjus World Of Warcraft talentų realizacijos laukas padidėjo neapsakomai. Galima pagalvoti, jog Blizzard’o žaidimai sukurti būtent korėjiečiams.

Visų pirma, tai Korėjoje žaidimas parduodamas šiek tiek kitaip, nei Europoje ir Amerikoje. Jie neturi pirkt plastikinės dežutės su distributivu „patvirtinimo raktais“, kad džiaugtųsi šiuo nuostabiu Blizzard žaisliuku. Viskas, kuo jiems reikia – interneto ryšys. Korėjiečiai parsisiunčia nemokamą klientą iš Blizzard serverio ir iškart užpildo reikalingą formą. Nemokamo mėnesio jie už tai negauna, dėl ko ir mokėt nereikia. Visgi mėnesinis mokėstis didesnis – 24$, vietoj mūsų 15$.

Šitoj vietoj „keistenybės“ korėjietiško World Of Warcraft nesibaigia. Žaidimas išėjo visai neseniai, o jie jau sugebėjo pagerint kelis rekordus. Iš pradžių pagerino level’io kelimo rekordą – dabar tai tik trys dienos žaidimo be perstojo, tai yra apie 72 gameplay’aus valandų. Pastarieji amerikiečių ir europiečių rekordai sukosi tarp 5 ir 6 dienų.

Visgi tai ne paskutinis rytiečių rekordas. Šiandien, kai dauguma europiečių suko galva, kad tik nepamiršt prisiregistruoti, Korėjos žaidėjai, pirmi ir kolkas vieninteliai pasaulyje, sugebėjo nužudyti drakonę Onyxia – vieną iš stipriausių žaidimo bosų. Iki šiol niekam tai nepavykdavo, o amerikiečiai pradėjo „raidint“ ją jau vasarą (Korėjiečiai prieš dvi savaites gavo pilną versiją). Onyxia išmetė tris „epic item’us“, kurie iškart buvo padalinti tarp žaidėjų minios (~40 žmonių)