Mažesni „indie“ žaidimų kūrėjai dažnai tikisi pritaikyti savo žaidimus kelioms skirtingoms platformoms. Neretai tokie žaidimai pasirodo ne tik asmeniniams kompiuteriams, bet ir konsolėms. Tačiau „Star Citizen“ kūrėjai „Cloud Imperium Games“ pasielgs visiškai priešingai – žaidimas pasirodys tik „PC“, o perkėlimas į konsoles neįvyks, nes konsolės, įskaitant „Xbox One“ bei „PlayStation 4“, papraščiausiai neturi užtektinai galios pavežti žaidimą.

Konsolių galią riboja geležis. Jei nori išleisti pažangų žaidimą ant konsolių, tenka atlikti krūvą papildomų optimizacijos darbų. Su asmeniniais kompiuteriais kitaip – čia galios bei spartos praktiškai niekas neriboja, viskas priklauso nuo pačių vartotojų, kokį kompiuterį jie turi bei kaip jį išnaudoja. 

Kai Italijos žaidimų tinklapis „PC-Gaming“ paklausė vieno iš kūrėjų, Eriko Petersono, kodėl žaidimas pasirodys asmeniniams kompiuteriams, bet ne konsolėms, jis tiesiai šviesiai atsakė: „Pirmiausia ir svarbiausia, konsolės negalėtų pavežti tokio žaidimo kaip „Star Citizen“. Chrisas ir aš užaugome su „PC“ žaidimais ir pastaruosius kelerius metus mums kyla nuojauta, kad „PC“ yra nuošalyje, kai dauguma žaidimų išleidžiami vien kaip portai su grafika, kuri nelabai gali išnaudoti kompiuterio galią“.

„Žaidimams skirti asmeniniai kompiuteriai dabar yra nuostabūs, su galingu procesoriumi ir vaizdo plokšte. Net naujos kartos konsolės negali būti lyginamos, jų vidiniai komponentai jau pakankamai seni lyginant su tuo, ką šiandien galime susidėti į žaidimams skirtą asmeninį kompiuterį“, – sakė Erikas.

„Star Citizen“ paleisti nereikės pačio galingiausio kompiuterio ir norint išvengti problemų silpnesnių sistemų turėtojams, žaidimas palaikys nuo 50 iki 70 žaidėjų vienu metu. Bet žaidėjai, turintys galingas sistemas galės pilnai išnaudoti jų galią. „Mes norime sukurti žaidimą, kuris parodytų asmeninių kompiuterių galią tiems, kas turi įdomių konfigūracijų sistemas su dvejomis vaizdo plokštėmis bei aušinimą skysčiu, tiems, kurie, be abejo, buvo nusivylę, kad negali pilnai išnaudoti savo sistemos galimybių“, – sakė jis.

„Star Citizen“ yra vienas iš labiausiai nusisekusių minios finansuojamų projektų. Žaidimas jau sėkmingai surinko 48 mln. JAV dolerių sumą.