Nors konsolės „PlayStation 4“ ir „Xbox One“ savo techninėmis charakteristikomis atrodo ne ką galingesnės už vidutinės galios asmeninį kompiuterį, norint juo žaisti „Watch Dogs“, „Assassin’s Creed IV“, „Battlefield 4“, „Call of Duty: Ghosts“ bei kitus naujos kartos žaidimus reikės spartaus procesoriaus, galingos vaizdo plokštės ir didelio kiekio darbinės atminties. Galingus kompiuterius turintys žaidėjai nekantrauja išbandyti savo komponentų našumą, bet likusi dauguma su kelerių ar daugiau metų senumo kompiuteriais piktinasi taip staigiai šoktelėjusiais sisteminiais reikalavimais.

O kaip buvo „Xbox 360“ ir „PlayStation 3“ laikais? Ar pirmaisiais šių konsolių gyvavimo metais išleisti žaidimai taip pat smarkiai kilstelėjo sisteminius reikalavimus asmeniniams kompiuteriams? Atsakymas neigiamas. Tokie multiplatforminiai žaidimai kaip „Gears of War“, „Call of Duty 2“, „Assassin’s Creed“ ir „Bioshock“ reikalavo vidutinės galios kompiuterių, nei daugiau, nei mažiau.

„Call of Duty 2“ (2005) sisteminiai reikalavimai:

CPU: „Pentium IV“ 1.4GHz; „Athlon XP 1700“ (rek. geresni nei šie)

GPU: „DirectX 9.0c“ vaizdo plokštė su 64 MB vaizdo atminties (rek. geresnė)

RAM: 256 MB (rek. 512 MB)

„Quake 4“ (2005) sisteminiai reikalavimai:

CPU: „Pentium IV“/ „Athlon XP“ 2.0 Ghz (rek. „Pentium IV“ 2,4 Ghz)

GPU: „NVIDIA GeForce 3 Ti“; „ATI 9700“ (rek. „NVIDIA 6200“; „ATI X300“)

RAM: 512 MB (rek. 1 GB)

„Condemned: Criminal Origins“ (2005) sisteminiai reikalavimai:

CPU: „Pentium IV“ 2 Ghz (rek. „Pentium IV“ 2 Ghz)

GPU: „NVIDIA 6200“; „ATI 9500“ (rek. „NVIDIA 6800“; „ATI 9800“)

RAM: 512 MB (rek. 768 MB)

„Need for Speed: Most Wanted“ (2005) sisteminiai reikalavimai:

CPU: 1,4 Ghz (rek. 3 Ghz)

GPU: „ATI 7500“; „NVIDIA GeForce2 MX/GTS“ (rek. „NVIDIA 5900“; „ATi 9800“)

RAM: 256 MB (rek. 1 GB)

„Gears of War“ (2006) sisteminiai reikalavimai:

CPU: „Intel“ 2.4 GHz; „AMD“ 2.0 GHz (rek. „Intel Core 2 Duo“; „AMD Athlon X2“)

GPU: „NVIDIA 6600“; „ATI x700“ (rek. „NVIDIA 7600“; „ATI X1900“)

RAM: 1 GB (rek. 2 GB)

„Need for Speed: Carbon“ (2006) sisteminiai reikalavimai:

CPU: „Pentium IV“ 1,7 Ghz (rek. „Pentium IV“ 2,4 Ghz)

GPU: „NVIDIA Geforce4 Ti“; „ATI 8500“ (rek. „NVIDIA 6800“; „ATI 9800“)

RAM: 512 MB (rek. 1 GB)

„Bioshock“ (2007) sisteminiai reikalavimai:

CPU: „Pentium IV“ 2.4GHz

GPU: „NVIDIA 6600“; „ATI X1300“ (rek. „NVIDIA 7900 GT“; „NVIDIA 8600“)

RAM: 1 GB (rek. 2 GB)

„Assassin’s Creed: Director’s Cut“ (2008) sisteminiai reikalavimai:

CPU: „Pentium D“ 2,6 GHz; „Athlon 64 X2 3800“ (rek. „Core 2 Duo“ 2.2 GHz; „Athlon 64 X2 4400“)

GPU: „NVIDIA 6800“; „ATI X1600“ (rek. „DirectX 10/9.0c“ vaizdo plokštė su 512 MB vaizdo atmintes)

RAM: 1/2 GB („XP“/“Vista“) (rek. 2/3 GB)

41 Komentarai

  • Meshqis
    Posted 2013-10-09 17:25 0Likes

    Kaip man patiko Darkmano komentarus paskaitinėti. Šiaip dar linksmiau, kad žmogus įsivėlė į šią diskusiją ir gerai davė į kaulus troliam. Net ant dūšios geriau.

    Šiaip temai trūksta daugumos faktų. Kaip atrodė atitinkamas žaidimas ant konsolės- PC, ir kokia max rezoliucija- efektais galėjo suktis. Manau tiesa greit išlystų į dienos šviesą.

    Palaukit, bet apie tai jau rašė Darkmanas.

Komentuoti