Atsakinėdamas į žaidėjų klausimus, „Metal Gear“ frančizės autorius Hideo Kojima prisipažino, kad netikėjo pirmosios „Metal Gear Solid“ dalies sėkme.

„Nei aš, nei niekas kitas nesitikėjo, kad „Metal Gear Solid“ bus perkamas, – atsakydamas į klausimą, prie kurio „Metal Gear“ žaidimo patiko dirbti labiausiai, kalbėjo H. Kojima. – Man labai pasisekė, kad neturėjau sukti galvos, kaip reikės parduoti šį žaidimą. Viskas, ką aš tedariau, tai tik dėjau į jį savo mėgstamiausius dalykus.“

Skaičiai liudija, kad leidėja „Konami“, priešingai nei H. Kojima, jautėsi užtikrinta „Metal Gear Solid“ sėkme. Vien žaidimo reklamai buvo išleista tiek, kiek „Take-Two Interactive“ kainavo „Max Payne 2: Fall of Max Payne“, – 8 milijonai dolerių. Vadovauti paskirtas H. Kojima tuo metu jau buvo sukaupęs daug patirties ir užbaigęs ne vieną didelį projektą, o jo nurodymus trejus metus vykdė beveik pusšimčio žmonių komanda. Žaidimai, iš kurių nieko nesitikima, apie tokią prabangą gali tik pasvajoti.