Vienas iš perspektyviausių „Sony“ šių metų žaidimas – „Killzone 2“, vasario pabaigoje debiutavo išties sėkmingai. Pasak „NPD“, vos per pirmąsias 48 valandas parduota 323 000 žaidimo vienetų.

Šiuo metu kovo mėnesio prekybos JAV rezultatai dar neskelbiami. „NPD“ tą turėtų padaryti jau artimiausiu metu, tačiau pati „Sony“ patvirtino, jog „Killzone 2“ ir vėliau sekėsi labai neblogai.

Dar daugiau, „Sony“ teigimu, vien tik Šiaurės Amerikoje jau yra išsiųsta į parduotuves 600 000 žaidimo pakuočių.

„Killzone 2 yra greičiausiai parduodamas mūsų kurtas produktas „PS3“ konsolei per pirmąsias 30 pardavimo dienų. Jis taip pat tapo greičiausiai peržengusių pusės milijono kopijų ribą“, – kalbėjo kompanijos atstovas Scott Steinberg. „Mes esame nepaprastai patenkinti rezultatais“.

Žaidimo kūrėjas „Guerrilla Games“ taip pat paskelbė, kad naujasis papildomas atsisiunčiamas turinys (DLC) žaidimui pasirodys dar balandžio mėnesį. Jis vadinsis „Steel and Titanium“ ir jame rasime du tinklinio režimo žemėlapius. Jo kaina kol kas nežinoma.