„Guerilla Games“ vadovas Herman Hulst duodamas interviu „1up“ pažymėjo, kad „Killzone 2“ išnaudotų tik pusę patobulinto „Killzone 3“ variklio galios.
„Užbaigę „Killzone 2“ mes radome dar daugiau galios, – kalbėjo Hulst. – Duosiu jums pavyzdį iš grafinės pusės: mes perkėlėme „Killzone 2“ lygį į „Killzone 3″ varikliuką ir jis apkrovė 50 proc. viso pajėgumo. Štai kiek galios mes sugebėjome rasti.“
„Guerilla Games“ vadovas taip pat patvirtino, kad „Killzone 3“ palaikys kooperacinį dviejų žaidėjų režimą ekraną dalinant pusiau. Pasak Herman Hulst, būtent papildoma galia leido tai pasiekti.
„Killzone 3“ pasirodys kitų metų vasario pabaigoje „PlayStation 3“ konsolei.
Originali antraštė buvo „Killzone 3″ naudos perpus galingesnį varikliuką“, kurioje buvo netinkamai panaudotas žodis „perpus“, galėjęs suklaidinti skaitytojus. Atsiprašau už padarytą klaidą.
25 Komentarai
wrut
Nesuprantu kaip grafikos variklis gali būti „galingas“. Kur ta galia ir kaip išmatuojama? Tik tuo, kad labiau apkrauna PS3 procesorių? Tai gal ne galingumas, o prasta optimizacija?:D Ar gal jis spėja per tą patį laiką daugiau tekselių sugeneruot? Bet ar tai irgi galima laikyt galingumu?
Laureivis
Lygink unreal engine 1 su cryengine 3. Dabar matai kuris galingas ir kuris silpnas.
cAlllipo
Jei žinai, kad niekam nerūpi, tai kam išvis rašai? Mane tik stebina tokie kaip mixeris, kurie kartą nusišnekėję dar bando čia kažką vapėt.
mixeris
Dabar pats perskaityk savo paistalus, kaip dar bandei skaiciuoti.
O stai mano „pirmasis nusisnekejmas“ yra visiskai logiskas ir TEISINGAS teiginys, o mano „bandymas vapeti“ yra argumentavimas. Manau, kad ir pats galetum dazniau „nusisneketi“ ir „bandyti vapeti“, nes kol kas tavo mintys yra kaip tusti soviniai…
STABme
butu fainiausiai jeigu kurejai ideje ta split-screen funkcija nepamirstu galimybes kad butu galima zaist vienas pires viena o ne tik cooperatyvias misijas