Prieš keletą dienų, Maikas Hougas (Mike Hoge) iš Piranha Bytes, vienoje viešojoje Bremeno bibliotekoje rėžė kalbą apie Gothic III kūrimą. Savo monologo metu Maikas atskleidė keletą įdomių detalių.

Pasak jo, žaidimo pasaulis bus sudarytas iš trijų dalių, tai: „dykuma pietuose“ (desert in the south), vienas, iš ankstesnės serijos dalies pažystamas „landšaftas“, bei „šiaurinė dalis“ (the northern part). Deja, bet kompanijai teko sumažinti lokacijų mastus, kadangi buvo pasiektos grafinio varikliuko ribos.

Kaip tik dėl šios priežasties neišvysime ir daugelio žaidėjų režimo. Taip pat buvo užsiminta apie tai, kad žaidėjui nebereikės gaišti brangaus laiko pildant įvairius poreikius, tokius kaip : maitinimasis, miegas ir kita.

Keletas, anksčiau atskleistų, skurdžių detalių…
Žaidimas bus tiesioginis Gothic II tęsinys. Mūsų herojus išmes inkarą pagrindinėje valstybės teritorijoje, kuri, kaip žadama, bus 2-3 kartus didesnė nei ankstesnėje serijos dalyje. Kaip ir anskčiau visus įgūdžių, gebėjimų ir etc., rodiklius turėsime kelti iš naujo. Taip pat buvo smarkiai patobulinti monstrų DI, bei valdymo sistema. That’s all folks, daugiau nieko iš kūrėjų/leidėjų pusės negirdėti.