Keith Lee – pagrindinis Diablo 3 prodiuseris atsakė į fanų kritiką dėl grafikos naujojoje dalyje, kuri anot jų – labai atitolus nuo ankstesnių dalių.
„Vienas kriterijų, kurių laikėmės dirbdami prie Diablo 3 tai, kad šviesa – mūsų draugas“ – pasakė jis MTV.
„Supratome, jog šviesa labai svarbi,kadangi žaidime yra kontrastas“
„Tai, kad ne viskas yra tamsu leidžia jums pamatyti, kas yra toliau požemiuose, jei viskas bus tamsu, tos galimybės neliks. Mes stengėmės laikytis koncepcijos visais atžvilgiais“
Nepaisant to, Keith Lee pareiškė, kad Blizzard atkreips dėmesį į fanų nuomonę.
48 Komentarai
Naruto_Uzumaki
Na man viskas gerai taip kaip yra…Juk žiūrėkite: tamsu, jūs šokate tolyn ir bamb bedugnė, tada pradėsite keiktis ir sakyti „reikia daugiau šviesos“.
WarCrafteris2
O man grafika kaip tik labai patiko, ji tikrai graži, o kontrastas tikrai svarbu.
Wolfy
man kaip tik patiko ,kad sviesiau,daug idomiau bus taip losti 🙂
sajanas
man ir grafia labai grazi. diablo 2 man buvo per labai tamsus. tai man jis nelabai kaip ir patiko. o dabar kaskas panasiau i titan quest. (kuri as labai pamegau)
PH69
Siek tiek pakoreagavus spalvas kad butu panasesnes i diablo 2, taipogi proporcingai sumodeliavus itemus (milzininski antpeciai ir beveik zmogaus dydzio one-handed kirviai), zaidimas turetu iseiti isties neblogas 🙂 Juolabiau, kad kurejai zada bendradarbiaut su diablofans.com 🙂
parlitq
viskas ce gerai tegul greiciau reikalavimus sako 🙂
zetonas
Titan Quest isties geras geimas yra,o D3 irgi labai panasus(bent is pirmo zvilgsnio) i ji,gaila kad IronLore uzsidare .. 🙁
iLLiuSioN
Reikalvimai tikrai nebus labia dideli, blizzard tikrai nemazai pasistenge ties optimizavimu
Vairutas
Tai, kad jis tik apie šviesą užsiminė. Kur bet koks elementarus atsakymas apie „wowizmą“ naujojoje dalyje?
bullpull
Man irgi ciki-piki viskas 🙂
Griuk_negyvas
Na šiaip D2 nebuvo toks labai jau tamsus žaidimas. Štai kad ir Act2 dykumose. Man labiau užkliuvo ne tos spalvos ir apšvietimas iš niekur, bet pačios aplinkos. Tokie vos ne kosminiai laivai, šiek tiek per sunkios, per daug apkrautos aplinkos. Na ir dar ko gero prisideda klaustrofobija (prisiminkim D2 laukus, arimus, pievas). Iš visų nepatenkintų fanų perdarytų piešinių, man tiko tik šis
beje dar iškilo tokia mintis, nelabai gaudaus žaidimų kūrimo technologijose, bet ar nebūtų per sunku varikliui, jei tarkim požemius apšviestų sienose įstatyti deglai, arba kad ir kokie jonvabaliai? D2 bent jau man patiko dėl minimalaus fantazy kiekio, ypač ginklų ir šarvų srityje.
Pacas
Siaip Keith Lee tam interviu sake „colour is our friend“, tai kaip ir ne visai apie sviesa kalbejo 😉
Sadas
jau atsibodo tie zaidimai rudi, pilki ir tt. viena spava dominuoja siolaikiniuose zaidmuose
iLLiuSioN
Taiva todel musu isrankus zaidejai ir nori bespalvio 😀 priprato visgi…
Vairutas
Nes tu esi WarCrafteris, todėl tau „wowinio“ stiliaus grafika patinka net ir Diablo serijoje.
Famiz
O pagaliau bus šviesesnis žaidimas Temple’s 🙂
Famiz
HelixXxx
Čia gerai pasakyta, pritariu 200 procentų tau , apie visus šitus kurie sako ,kad spalvos gerai . Čia juk DIABLO , velnias , tamsa , turi būt šiurpiau . Diablo ir Diablo 2 ir buvo velniai , nes buvo niūrumas .
Aš kai dar juos žaidžiau ,man tas ir patiko , kad jis buvo toks niūrus .
kaip ten keith lee sake „Tai, kad ne viskas yra tamsu leidžia jums pamatyti, kas yra toliau požemiuose, jei viskas bus tamsu, tos galimybės neliks. Ir gerai jei neliktų ,nes požemiai visada turi būt tamsūs ir niūrūs.
Bet jei ir nepadarys taip kaip turi būt , aš vistiek žaisiu d3 ir nusistatysiu contrastus ir brightnes ten tuos visus , kad būtų niūrus diablo ,o ne wow shit :N:E
Witcher
Grazu? – taip.Diablo’iska? – Ne.
proDJ
Gerbiu kurejus uz tai, kad sviesa islaiko su tuo atveju jeigu ji bus informacijos saltinis ir leis mums pamatyti Diablo 3 pasauli, kaip sake kurejai „leidžia jums pamatyti, kas yra toliau požemiuose“ tai yra labai gerai, man esmeniskai D3 konceptas ir visa architektura labai patiko ! bet su kuo nesutinku tai su spalvomis sviesa galima ir palikti bet spalvas PVZ VIOLETINE,ZALIA nera Diabliskos ir jos nebutinos ir tikiuosi jas leis apraminti DIABLO 3 optionuose.
Kitas dalykas – nuo cia prasideda Blizardo kaip kurejo stilius ir per prievarta kisimas zmonems. IR TAI NERA BLOGAI ! KUREJAI – dizaineriai, kompozitoriai,koncepteriai, ir kiti meninkai nori pasireiksti, galim sakyti, kad jie yra meninku Gildija kurie kuria. Joks kurejas nenori sokti pagal kito dudele siuo atveju BLIZARDAS pagal DIABLO FANUS. Duosiu pavizdi – kaip kad Picaso savo kurybos pradzioje tape HYPER realistisku stiliumi ir poto perejo visam gyvenimui prie DVIMACIO ir stilizuoto tapymo, taip DIABLO KUREJAI perejo prie kazkokiu permainu. Kodel ipaisiau Pikasa ? todel kad jis kurejas meninkas, o as i zaidima ziuriu kaip i savotiska meno kurini kuri kuria tokie patys menininkai su savais motyvais, fantazijom ir stilizacija.
Reziume – isleis Diablo nepatiks grafika del spalvu ? neisjaudinkit, atsiras tokiu kurie padarys moda ir ta Diabliska grafika pasidarys tamsi. Neiselis patys galesit pasidaryt. IR as laikausi nuomones kad bus daug galima pakeisti OPTIONUOSE vien su KONTRASTO ir spalvu kontroleriais.
P.S. nors Diablo 1 ir 2 kurejai buvo tokie patys,o kiek girdejau ir supratau Diablo 3 yra kitokie, bet esmes tai ka pasakiau nekeicia. Ziurekim i Diablo kaip i veintisa francize kuri viena kitai diktuoja sokias tokias taisykles ir apibreztumus.
Vairutas
Neteigiu, jog spalvos Diablo serijoje yra blogai. Spalvų buvo ir dar kaip. Imkime kaip pavyzdį Diablo II ACT II – labai šviesus pasaulis, su dykyne, spalvotais dideliais vabalais ir kita. Tačiau visa tai buvo gerai stilizuota. Pritariu pilnai vienai Artojo žinutei, kurioje jis aiškina, jog 2D grafikoje ryškų ir gerą visų spindesių, detalių ir kito efektą galima pasiekti be didelių vargų, nesukuriant didelių reikalavimų PC sistemai. 3D grafikoje pateikti panašią stilizaciją, grafiką, kokia buvo pateikta Diablo III gali kainuoti daug Blizzard, kadangi iš karto bus keliami žaidėjams „dėžės“ reikalavimai. Tačiau negi liko pasirinkimas: kurti plastilininį „wowistinio“ stiliaus Diablo naują dalį ar kurti naują galingo PC reikalaujantį Diablo šedevrą, kuris tiesiog pakerės visus savo įspūdinga grafika, blizgesiu, kuris tiesiog švytėtų prieš „nykią“ Diablo II grafiką, kuri primena senų dvimačių žaidimų laikus. Taip, man Diablo serija yra tamsi, tačiau, jei yra šviesūs atspalviai – jie tikrai puikiai supinti su tamsiais plotais ir pan. Dėl šviesos, duok Dieve, tikrai aš Blizzard neturiu priekaištų, tačiau plastilinas manęs šiai serijai atrodo grynų gryniausia nesąmonė! Šviesą galima taip pat puikiai perteikti tokio tipo žaidimui, juk matėme Act II Diablo antrojoje dalyje.
Gal Valve sugalvos idėją ir perkurs naują Half-Life 3 į kažką panašaus, kur viskas bus tarytum užapvalinta ir padaryta iš „Hubba-Bubba“ gumos? O ką, visai nieko!