Praėjusių metų gale nusprendėme paklausinėti pačių žaidimų kūrėjų, ką šie patys mano apie praėjusio dešimtmečio žaidimus. „PC Gamer“ žurnale paskelbėme kai kurių kūrėjų mintis apie jų mėgstamiausius PC platformos žaidimus. Ką tik pasirodžiusioje 4-oje „Games.lt TV“ laidoje parodėme, kaip atrodo iš šių nuomonių sudarytas Top-10. Na, o dabar pateikiame dar 3 nuomones!

Auriea Harvey

Pareigos: „Tale of Tales“ direktorė
Paskutiniai žaidimai, prie kurių buvo prisidėjusi: „The Path“, „Fatale“, „Vanitas“
Mėgstamiausias praėjusio dešimtmečio žaidimas: „ICO“

Kaip ne vienas kitas žaistas žaidimas, su Ico aš žengiau, Aš buvau užvaldyta džiaugsmo ir nevilties ašarų. Jei paklaustumėte manęs, TAI tikras Fumito Ueda šedevras. Kai matau veikėją neveiksnioj būsenoj, kurioje tiek daug prasmės. Kai aš ilgai grįžtu į saulės apšviestą žalią kalvelę tik tam, kad pasivaikyčiau paukščius. Kai aš Laikau Yordos ranką, klausaus krioklio ir spoksau į vaizdą. Kai aš negaliu sulaukti kol susitiksiu „bosą“, nes aš žinau, kad tai vienas pats šauniausias momentas žaidime… Tai turi būti mano mėgstamiausias dešimtmečio žaidimas!

Maxime Carrier

Pareigos: „Sarbakan“ vyriausias dizaineris
Paskutiniai žaidimai, prie kurių buvo prisidęs: „Lazy Raider“, „Horseland“, „Word Master“
Mėgstamiausias praėjusio dešimtmečio žaidimas: „World of Warcraft“

„World of Warcraft“ – tai daugiau nei žaidimas! Tai socialinis fenomenas! 12 milijonų vartotojų, kurių skaičius net ir praėjus penkiems metams po žaidimo išleidimo nesustodamas auga!

Eric Holmes

Pareigos: „Epic Games“ vyriausias žaidimų dizaineris
Paskutiniai žaidimai, prie kurių buvo prisidęs: „Prototype“, „Incredible Hulk: Ultimate Destruction“, „HULK“, „Sled Storm“, „State of Emergency“
Mėgstamiausias praėjusio dešimtmečio žaidimas: „Metal Gear Solid 3“

„Metal Gear Solid 3“ reprezentuoja pribloškiantį „ėjimą kartu“ žaidimuose, kur pats žaidimas, istorija, vaizdai, kinematika, muzika susimaišo ir rezultatai gaunami išties stulbinantys. MGS3 siūlo aukščiausios klasės žaidimą, pastoviai nustebinanti kai atsiskleidžia naujos istorijos detalės, kurios be perstojo suteikia tau teigiamą įspūdį su tuo kas rodoma ir visada atnaujinami žaidimo pokyčiai. Žaidimas išvengia kai kurių rimtų spąstų, į kuriuos pateko MGS 2 ir MGS4, tačiau viską tiesiog puikiai pateikia.

Tiek, kiek MGS1 buvo tyli veiksmo-nuotykių žaidimų erdvės revoliucija, MGS3 yra blizganti formos evoliucija. Viskas veikia, nėra jokių dantytų briaunų, už kurių galima būtų pargriūti. Tai šedevras.