„Ubisoft“ padalinio „Ubisoft Toronto“ vadovė Jade Raymond tinklapiui „AdWeek“ šiek tiek paatviravo apie „Assassin’s Creed“ frančizės ateitį.
Jeigu manote, kad „Assassin’s Creed V“ veiksmas vyks feodalinės Japonijos laikais, jūs klystate, nes Raymond užsiminė, kad kitas frančizės žaidimas vyks jos mėgstamame laiko periode ir tai nėra Japonija. Tačiau ji užsiminė, kad Japonija bei samurajai yra įdomi tema ir galbūt ateityje sulauksime tokio žaidimo.
Jeigu tai ne Japonija, tuomet kas? Į kokią epochą „Assassin’s Creed“ persikels šį kartą? Tai išties įdomus klausimas. Raymond neatskleidė būsimojo žaidimo detalių ir pareiškė, jog nenori gadinti siurprizo. Tad kur persikels naujasis frančizės žaidimas, tai vis dar lieka spėlionėmis.
Jau pabuvojome kryžiaus žygių periode, Renesanso epochoje, pamatėme Amerikos revoliuciją bei plaukiojome jūrose piratų klestėjimo laikais. Kas laukia dabar? Pasak „Ubisoft“ yra trys populiariausi variantai, pasiūlyti žaidėjų: Antrojo pasaulinio karo laikai, feodalinė Japonija bei senovės Egiptas. Jei tikėti Raymond žodžiais, tuomet antrasis variantas atkrenta. Pirmasis nebūtų toks įdomus kaip pastarieji, tad logiškiausias variantas yra senovės Egiptas, apie kurį, pastaruoju metu, sklinda ypač daug gandų.
„Assassin’s Creed V“, ar kad ir kaip „Ubisoft“ bepavadins naująją serijos dalį, turėtų pasirodyti dar iki šių metų pabaigos, o žaidimo anonso tikimasi sulaukti artimiausiu metu.
Klausiame jūsų nuomonės, skaitytojai, į kokią epochą turėtų persikelti kitas „Assassin’s Creed“ serijos žaidimas?
36 Komentarai
Devil-Jin
Egiptas, jei laikas susksis apie faraono laikus, tai kazkas mistinio su piramidem, kad jas pastate ateiviai:) kazkaip jau nuvalkiota tema gaunasi.
O kokie ginklai tokioje epochoje, kardas, iestis, lankas su strele… borrring
kur mes laipiosime, ant piramides??? ten juk dykuma ir lusnynai, turgus dar… kokia gali buti intriga???
geriausias jiems sprendimas butu kelti viska i D.BRITANIJA ten ir daug architekturos ir galinga imperija, ir laivai, ir uostai, galima ir prideti ta pacia PRANCUZIJA sukuria pastoviai kariaudavo, Ispanija galima dar prikisti, Skotus, Airius, skandinavija, vikingus ir t.t
Ka toj dykumoj veikti????
suprantu dar Japonija butu…
Gediminas
Aleksandrija, Memfis, Kairas… Jau nuo senovės Romos imperijos laikų tai buvo garsūs miestai… 🙂
Artojas
OooooOOOooOOoooOOoooo! Jūs, Jaunuoli, tikrai rasite DAUG INTRIGOS istorijos vadovėliuose. Nereiks nė žaidimų.
labasrytas93
Kaip 4 dalies grafika ne stebuklas lyginant (o juk lygini, nes pabrezi, kad si dalis geriausia) su praeitom dalim? hmm…. Galbut turejai omeny 2 dali?
FiftyCent
Pradėjo tuos Ac kepti kaip COD, o tas man nepatinka, nes manau, kad kentės žaidimo kokybė 🙁
rokis13
O tu pagalvok kokia istorinė intriga: faraonas – tamplierius! O piramidės statomos kažkokiems artefaktams nuslėpti. Plaukiotum Nilu, laipiotum po geltonų miestų stogus. Koks nors egiptiečių mokslininkas tau kurtų naujus išradimus. Manau visai nieko būtų.
sig
Saboteur išties neblogas buvo daiktas, tačiau ten buvo tik labai ribota WW2 dalis, t.y. pasipriešinimo įvykiai Paryžiuje. O ir pats žaidimas buvo kuriamas kitoks nei AC ir gavosi kažkas tokio panašesnio į Death To Spies mano nuomone. Taip žiūrint būtų galima paminėti ir Velvet Assassin, taipogi gerą WW2 stealth žanro žaidimą, kuriame jau šiek tiek daugiau vietų aplankoma, tačiau jis labiau linijinis ir yra dargi kitoks nei kiti minėtieji žaidimai. Esmė tame kad AC serija kaip ne kaip turi savo identitetą ir tam tikrus elementus, kurie dar iki šiol nebuvo pilnai pritaikyti WW2 scenarijuje. O kaip minėjau, galimų vietovių ir istorijų tokiam WW2 tematikos žaidimui yra pilna, nes gi ir pats karas tai ne vien tik vidurio ir rytų europoje vyko.
Gediminas
Su Egiptu galima daug įdomybių prigalvot. Piramidės galėtų atstot tomb’us iš AC2. Juk AC serija yra apie pirmosios civilizacijos paliktus artefaktus. Piramidės tam puikiai tinka. Gi ten tiek visokiausių katakombų buvo, tai gali būti puiki vieta laipiojimui. Pasiplaukiotume Nilu, pajodinėtume kupranugariais. Užmieščio teritorijoje galėtų būt žaliuojančios oazės su gyvenvietėmis. Dar daug kas priklauso nuo laikotarpio, galbūt tai būtų Aleksandro Makedoniečio laikai, gal faraonų valdymo laikai, o gal viduramžiai, daug visokių dalykėlių galima sugalvot.
sig
Reikia nepamiršti ir to, jog su kiekviena dalimi AC serija vis juda į priekį per laikotarpius. Pirmasis žaidimas vyko kryžių karų laikais, antrame jau renesansas, o trečias ir ketvirtas dar kelis šimtus metų pirmyn šoktelėjo į 18 amžių. Jei AC5 taipogi laikysis šitos tradicijos, tada atkrenta senovės Egiptas, Kinija, Japonija ir panašūs dalykai, ir labiau tikėtini atrodo Napoleono karų, Rusijos revoliucijos ar pirmo/antro pasaulinio karo laikai. Turint galvoje jog Ubisoft yra prancūzų kompanija, spėčiau jog Napoleono karai yra realistiškiausias laikotarpis kitam AC žaidimui.
LiaM-
I Lenino laikotarpi galetu persikelt karta, bolsevikai, carai, rasputinas, 1 pasaulins karas.
Talwar
Kodėl jūs matot tik senovės Egiptą, juk veiksmas gali vykt ir D.Britanijos kolonizuotame Egipte, arba tuo laikotarpiu po įvairias Afrikos valstybes.
-untanis-
Aš manau kad jie nošoks arčiau mūsų dienų nei ~1850. Kiek žinau, tuo metu ginklai buvo tiek ištobulėję kad nebereikėjo po kiekvieno šūvio užtaisinėt + Gatling gun atsirado daugmaž tuo metu. Šaunamųjų ginklų gausa sumažintu hidden blade rolę žaidime, ji liktų tik kaip kokia relikvija.
Automatai ir snaiperiai visisškai netinka šiai serijai.
sig
Na, norint tyliai ir greitai kažką pašalinti vistiek ašmuo į širdį yra geriausias variantas, bet iš esmės pritariu. Nes netgi kai priešininkai geriausiu atvėju turi muškietas ir tai jau kartais kyla bėdų su jais, ir tada tenka žaidėjui taipogi labiau remtis šautuvais. Ne veltui 4 dalyje galima net 4 pistoletus vienu metu nešioti ir panaudoti vieną po kito greita eiga. Ir tai dar ne visada padeda. O jei priešai būtų ginkluoti net ir pusiau automatiniais ginklais, tada praktiškai reikėtų keisti didelę dalį žaidimo, nes bet kokia atvira kova baigtusi gan greitai žaidėjo nenaudai. Aišku, mano nuomone tai būtų geras pokytis, nes reikėtų pagalvoti prieš pradedant kovas ir nebegalėtum tiesiog vidury baltos dienos išpjauti 20 priešininkų be vargo kaip kad yra dabar. Žaidimas taptų daug labiau orientuotas į slėpimasį ir apgalvotus veiksmus, ir žaidėjas turėtų išties būti slaptas žudikas, o ne psichuojantis lunatikas, taipogi pagrindiniu įrankiu taptų koksnors užtylintas pistoletas. Tačiau tokie pokyčiai turbūt kokius 90% žaidėjų atbaidytų nuo žaidimo, nes visgi žmonės tikisi gauti daugiau to, kas jau jiems pažystama.
Artojas
4 Konoro pistūlės veikė kaip automatinis 4 imba šūvių ginklas. Mano žaidime tai neturėjo jokios įtakos peilių naudojimui. Pas kitus gal turėjo. Didžiausias AC serijos privalumas ir trūkumas yra tas, kad žaidėjui neprimetama valia kaip elgtis. Aš noriu stealth ir hand to hand kovos ir šaunamųjų ginklų ar smoke bombų praktiškai nenaudoju. Kiti gi neturi kada arba nenori sėlint. Kiekvienam savo, ne kiekvienas sugeba tai įvertint.
Galiausiai Hitman, Deus Ex, ar Dishonored siūlė platų šaunamųjų ginklų/įgūdžių arsenalą. Bet yra žmonių kurie liko ištikimi pianino stygai Hitmane, arba įveikė Deus ir Dishonored no kill režimais.
sig
Taip yra todėl, kad priešai neturėjo nieko padoraus tuo klausimu, o ir patys buvo buki kaip ir jų kardai. Taigi ir peilių pilnai užteko kad susitvarkyti su 99% visų situacijų. Dažniausiai žaidimai taip ir daromi, kad jėgos persvara būtų žaidėjo pusėje, nes kitaip vaikams nepatinka. O va įsivaizduok kad tie keli priešai prieš kuriuos iššoki yra ginkluoti ne kardais ir 5 metų vaiko intelektu, o turi automatinius ginklus, moka juos naudoti, ir kažką suvokia apie artimą kovą. Spėtų mūsiškis žudikas geriausiu atvėju vieną jų nudurti netikėtai ir kaipmat gulėtų suvarpytas kulkų. Va tada ir praverstų dūminės granatos ir kiti žaisliukai. Bet matai, AC serijoje to niekad nebus, nes žmonės visgi labiau mėgsta būti visagaliais žaidimuose.
faskalis11
Man asmeniškai norėtųsi, jog nebūtų šautuvų(dėl realistiškumo) ir pnš todėl turėtų žaidimas vykti iki 15 amžiaus. Labiausiai intriguotų mane Cezario laikai. Galbūt veiksmas jau Romoje vyko, bet mane tikrai tas įtrauktų. Katakombos, persekiojami eretikai, gladiatorių kovos. O šiaip Visą vakarų Europą buvo užkariavęs, tai veiksmas galėtų būti dinamiškas.
Aš neįsivaizduoju AC WW ar WW2 laikais. Tiesiog turėtume visai kitokį Assasiną, kas mane šiek tiek nuliūdintų. Taptų kažkoks šnipas, o jau geriau tada kurti visai naują žaidimą, o negadinti frančizės.