Nors čia nelabai yra naujiena, bet nusprendžiau parašyti šiaip dėl įdomumo… 🙂

Žėmėlapis egzekucijos kameroje („Unreal Tournament“ modifikacijos versijoje)

Jailbreak modifikacijos „tėvais“ galėtųme vadinti Team Reaction, kurie sukūrė tokiu pat pavadinimu modifikaciją tuo metu labai populiariam ID Software žaidimui Quake II. Vėliau buvo pradėta kurti modifikacijos versija, skirta Unreal Tournament žaidimui. Tačiau 2000-ųjų metų gegužės mėnesį kūrimo darbai nutrūko. Visa laimė, kad kūrėjai nusprendė nenumesti savo padarytų darbų į kokią nors šiukšlių dėžę, bet atiduoti kitiems kūrėjams.

Buvo išleista public beta versija, kurią nesunkiai galėjo modifikuoti kiti UT modifikacijų kūrėjai. Ir iš tiesų atsirado žmonių, kurie susidomėjo šiuo projektu: Mongo iš Rocket Arena, Matt „Mugsy“ Boone ir galiausiai Daikiki.

Galutinė versija buvo išleistas 2000-ųjų vasarą. Labai greitai ši modifikacija pateko į populiariausių Unreal Tournament modifikacijų sąrašą. Šiek tiek vėliau pasirodžiusi pataisa versijai 101 pristatė šiandien vieną iš populiariausių Jailbreak savybių – llama hunt, kuri šiek tiek sumažino galimybę sukčiauti, kai žaidėjas atsijungia nuo serverio būdamas kalėjime, o prisijungia jau nebe.

2001-ųjų kovo viduryje Daikiki išleidžia antrąją modifikacijos versiją, kurioje buvo daug didesnis žemėlapių skaičius, bei labai ištobulintas botų dirbtinis intelektas. Naujame modifikacijos HUD atsirado Stance Bar. Pirmą kartą pristatyta Daikiki’o perdirbtame LavaGiant žemėlapyje atsirado Arena. Su šiais pakeitimais Jailbreak‘as darėsi vis nepanašesnis į originalųjį savo vyresnyjį brolį iš Quake II.
Truputį vėliau tais pačiais metais išleidžiama šiek tiek atnaujinta versija 205, kuri gavo daug gerų įvertinimų iš ModSquad ir iš kitų panašių svetainių. Taip Jailbreak tampa viena iš nedaugelio vadinamųjų „profesionalių“ modifikacijų.

2001-ųjų metų rugsėjį buvo pradėtas Jailbreak III kūrimas. Kūrėjų komandą sudarė Daikiki, Mychaeel ir ElBundee. Kuriant naująją versiją daug dalykų buvo paimta iš jau egzistuojančių mutatorių. Atsirado tokios savybės kaip jailfights, arena camera, celebration screen, human ladders. Buvo atnaujinta daug specialiųjų efektų, HUD, llama hunt. Atsirado galimybė keisti vartotojo aplinką su apvalkalais. 2002-ųjų metų kovo mėnesį buvo pabaigtas modifikacijos kūrimas ir atiduotas visuomenės teismui.

Na galiausiai 2002 metų vasarą buvo pradėtas Jailbreak 2003 kūrimas, kuris turėjo būti skirtas naujos kartos Unreal Tournament 2003 žaidimui. Įdomiausia, kad modifikacijos kūrėjai kūrimo darbus pradėjo anksčiau nei pasirodė pats žaidimas. Kaip patys pasakoja, pradžioje naudojosi tik modifikacijų kūrimo aprašymais. Daugelį kodo vietų perrašyti iš naujo, todėl žaidimo kūrimas užsitesė ilgiau nei metus ir 2004 metų pavasarį buvo išleistos dvi versijos viena skirta Unreal Tournament 2003, kita – Unreal Tournament 2004. Nors tiesa sakant jos mažai kuo ir skyrėsi.

Kova dėl to, ar kas paspaus paleidimo mygtuką („Unreal Tournament 2004“ modifikacijos versijoje)

Tų pačių metų vasarą Jailbreak 2004 laimėjo apdovanojimą nVidia ir Epic rengiamame konkurse Something Make Unreal, kategorijoje už geriausią modifikaciją. Tai turbūt ir paskatino Epic į naująją populiarios interneto šaudyklės tiražą, pavadintą Unreal Tournament 2004: Editor Choice pridėti šią tikrai vieną geriausių modifikacijų.