Electronic Arts kompanijos vadovas John Riccitello mano, jog naujasis Activition produktas Call of Duty: Modern Warfare 3 aplenks Battlefield 3 kopijų skaičiumi, nors ir mano, jog pastarasis žaidimas kur kas geresnis. Priežastis? Modern Warfare 3 labiau skirtas masiniai vartotojų grupei, o Battlefield 3 – „hardcore“ žaidėjams.

Nuoširdžiai, manau, jog naujasis Modern Warfare bus išties geras žaidimas. Keista, tačiau kuo tuoliau, tuo labiau susidaro įspūdis, lyg Disneilendas imtųsi kurti karo žaidimus – tai šuolis per ryklį*. Todėl manau, jog tai tiesiog marketingas.“ – teigė Riccitello.

„Manau, mūsų žaidimas kur kas autentiškesnis. Jis tikrai pralenks Modern Warfare daugelyje sričių: fizikos geresnės, animacijos geresnės, detalumas geresnis, transportas geresnis. Manau, mūsų produkte yra daug dalykų, kuriuos jus pamilsite. Panašu, jog laukia puikus mūšis.“ – Pridūrė jis.

 

Aš tikrai manau, jog mūsų žaidimas yra geresnis, mes einame geresniu keliu. Kyla tik klausimas, kur žaidėjai, perkantys mūsų produktą ir masinė auditorija, perkanti Activition žaidimą, susitiks? Viskas, ko aš noriu – kad Call of Duty serija iš pagrindų pradėtų irti.

 

* – Šis angliškas posakis (angl. „Jump the shark“) atsirado viename amerikietiškame seriale. Jis naudojamas, kai filmas, serialas, muzika, žaidimas pasiekia lūžio tašką, po kurio jo reitingai pradeda smukti.