Turbūt jau apie šį žaidimo teko girdėti ne vienam iš jūsų. Idomiu pavadinimu skambantis žaidimas, mums ketina papasakoti istoriją apie vieną užpykusį Vokiečių kareivį. O jo nuotaika subjuro tada, kai jis suprato buvęs pakištas. Slapti Nacių mokslininkai iš jo padarė super karį.

Tačiau atrodo, kad toks eksperimentas labai liūdnai atsigrežė prieš juos pačius. Jūs sukilote ir nusprendėte atkeršyti žmonėms, sumaniusiems šį žiaurų jūsų sudarkymo būdą. Tie žmonės – tai visa Nacių vadovybė. Taigi žaidime jūs ir vėl pakilsite į dar vieną kovą prieš Nacius.

Iki žaidimo išleidimo teliko vos daugiau nei viena savaitė. Ta proga, visiems belaukiantiems Games.lt skaitytojams siūlome išskirtinį interviu su vykdančiuoju žaidimo prodiuseriu Achim Heidelauf. Paskutinę minutę iki ÜberSoldie pasirodymo, mes kalbamės su juo apie įvairius žaidimo aspektus.

Games.lt: Daugybė žmonių, kurie ištaria jūsų žaidimo vardą, net iš tikrųjų nesupranta ką jis reiškia. Taigi, ar būtų įmanoma jį išversti? Ir kodėl pasirinkote būtent tokį vardą: vienas žodis angliškas, kitas vokiškas?

Achim Heidelauf: Mūsų noras buvo rasti vardą, kuris būtų suprastas tiek Europos, tiek ir JAV teritorijoje. Šiuo metu JAV yra gan kasdieniška išgirsti naudojant tokius vokiškus žodžius, kaip “Über” ar „Ober“, kaip ir mes Vokietijoje kasdieną naudojame daug angliškų žodžių. Kiekvienas žmogus Vokietijoje supranta žodį „Soldier“ ir daugelis amerikiečių žino žodžio „Über” reikšmę.

Išvertus šį dviejų kalbų žodžių junginį, gautųsi kažkas į „Super Kareivį“, arba tiesiog pavadinkim jį „Aukštų Technologijų Kareiviu“.

Games.lt: Žaidimo idėja yra tikrai įdomi. Kaip gimė mintis sukurti tokį žaidimą?

Achim Heidelauf: CDV visados labai domėjosi strategijomis ir Antrojo Pasaulinio karo tematika. Todėl tai buvo tik laiko klausimas, kada mes sukursime žaidimą šioje plotmėje.

Games.lt: Tai bus vienas iš tų retų atveju, kada mes turėsime galimybę pažaisti už vokietį Antrajame Pasauliniame kare. Ar dėl to pats žaidimas bus kaip nors ypatingas ar siūlys kokią nors, dar neišgyventą patirtį?

Achim Heidelauf: Speciali patirtis bus ta, jog gausite pažaisti už Vokiečių kareivį, kuriuo buvo savanaudiškai pasinaudota jo pačių bičiulių. Jie jį pavertė Žudymo Mašina neatsiklausdami jo paties. Na žinote, kaip tokiais atvejais žmonės supyksta. Todėl jau žaidimo pabaigoje, jūs kovojate prieš Nacius. Rimtai pažaisti už Vokiečių pusę jums neteks.

Games.lt: Übersoldier kūrimo procesas jau liko praeitį. Bet jei galėtumėte atsukti laiką atgal, ką norėtumėte padaryti kitaip, nei yra dabar?

Achim Heidelauf: Žiūrint į bendrą žaidimo vaizdą – viskas atrodo išties gražiai ir būnant sąžiningais, mes net nelabai galėtume surasti jame, ką būtų galima pakeisti.

Bet yra vienas dalykas, kuris norėčiau, kad būtų vis dėl to kitoks. Tai „darbas“ kaip mes dirbome su German Ratings Board. Mes paprašėme jų, kad padėtų mums ilgame kūrimo procese, sukurti tokį žaidimą, kad jo nereikėtų apkarpyti norint išleisti jį Vokietijoje. Deja tik pačioje kūrybos proceso pabaigoje, mes supratome, jog jų pagalba iš tikrųjų negalėjome pasitikėti.

Mes turėjome iškirpti keletą žaidimo savybių, ir patikėkite, tai nebuvo malonu. Ypatingai tuomet, kai mes pažvelgdavome į kitus žaidimus ir jei turėdavo lygiais tas pačias funkcijas, kurias mes ką tik kirpome.

Jei galėčiau persikelti laiko mašina atgal, aš pasistengčiau tiems vyrukams padaryti didesnį spaudimą, kad jie mums aiškiai pasakytų, kas yra priimtina šaudyklei, kurią norimą išleisti Vokietijoje, ir kas ne.

Games.lt: Koks yra įdomiausias ir labiausiai patinkantis dalykas jums pačiam, šiame žaidime?

Achim Heidelauf: Didžiausių mano pagyrimų turbūt sulauktų ypatinga “Übersoldier” atmosfera. Tai nėra tiesiog kita šaudyklė. Šįkart jūs galite netgi įšokti į povandeninį laivą ir sunaikinti didelį kovinį laivą. Galite netgi panaudoti tanką ar kitus malonius ir įdomius dalykėlius. Visa tai sukuria ypatingą atmosferą žaidime – kurią aš labai mėgstu.

Games.lt: Ačiū už jūsų atsakymus ir sėkmės.

Achim Heidelauf: Visada prašom. Sėkmės jums ir jūsų skaitytojams.