„Resident Evil 6“ jau pasirodo po mažiau nei poros mėnesių, todėl, kaip visada, išleistas pasiekimų sąrašas, kuris kaip visada sugeba suintriguoti.
Galimi spoiler’iai
Iš „Resident Evil 6“ pasiekimų ties kiekvieno veikėjo pabaigtu žaidimo skyriumi yra pasiekimas. Ypatingai intriguoja Ada Wong istorija bei jos pasiekimų sąrašas, kuriame galima išvysti „Ada’s Demise“ trofėjų. Ar tai gali reikšti, kad Ada žus? Tačiau dar vienas žaidimo skyrius leidžia galvoti, kad ji kažkaip, vis dėlto, išsigelbės? Spelionės, spelionės, spelionės.
Tradiciniai „Resident Evil“ žaidimo sunkumo lygiai taip pat grįžta – megėjiškas, normalus, veteranas bei profesionalas.
Pilnas pasiekimų sąrašas čia.
7 Komentarai
jasius22
turi buti jega,man kazkaip atmosfera primena 4 re,turetu tikrai nenuvilti bent jau manes:D:P
Meshqis
Trediciniai sunkumo lygiai? Kas čia dabar? Kiek pamenu visą laiką buvo normal arba hard. Jokių kitokių. Ai, čia gi nauja RE karta… pamiršau…
Ir dar tas sexy užpakaliukas su girgždančiom kelnėm. Mmmm….
™absolut™
sunkumo lygiai jau nuo re5 dalies prasidejo , bet re4 siek tiek buvo
Meshqis
absolut, negerk per daug absoliuto.
Jei tavo pažintis su RE prasidėjo nuo penktos dalies, tai dar nereikškia, kad jų tiek ir tėra. Tiesiog anksčiau nebuvo tokių nesąmonių, kaip easy, very easy ir t.t. 😀
O professional lygis ant RE5 buvo tokia nesąmonė, kad AI net nesuspėdavo sureaguoti, jog tu mirtinai sužeistas. Ir tas vidurio žaidimo El Gigante bosas. Tikiuosi kad panašių „vėjų“ Capcom nesugalvos įdėti. Ir aplamai, ko to žaidimo laukti. Ir taip aišku, kad visokie Limited ed bus beverčiai (kaip buvo su RE5). O po kelių mėnesių pasirodys GOTY leidimas su visais DLC už mažesnę kainą. Manau verta pakentėti.
Ross1
Nustok gyventi praeitimi.
Jezau po kekviena naujiena ateini ir burbi ta pati per ta pati …
Meshqis
Jei ir tu ateityje matytumei vien tik recesiją ir degradaciją- pats taip pat burbėtum.
Ir paerzinti kitus malonu iš dalies.
Agnyz
Žemesni sudėtingumo lygiai skirti mažiau patyrusiems žaidėjams, kurie irgi nori pasimėgauti žaidimu. Nematau tame nieko blogo. Labiau pažengę žaidėjai gali žaisti aukštesniais sudėtingumo lygiais, jei, žinoma, egzistuoja toks poreikis.