„IO Interactive“ studija drąsiai rėžė, jog praeiti „Hitman“ žaidimai nesugebėjo įgyvendinti jų potencialo, todėl su naujuoju „Hitman: Absolution“ tikimasi tą potencialą įgyvendinti.
„Mes patobulinome visus dalykus, kuriuos gali daryti Hitman’as. Mes buvome šiek tiek liūdni dėl keistų veiksmų, kuriuos gali atlikti senuose žaidimuose. Manau jog žmonės tai žinojo, kad kartais tai būdavo tiesiog kvaila“,- kalbėjo Christian Elverdam, atsakingas už žaidimo procesą.
Christian’as patikino, jog naujajame žaidime bus įdiegta „Instinct“ sistema, kuri leis panaudoti kitokias strategijas nei tiesiog susimauti bandant aklai ir bet kaip įveikti kliūtis ar nugalėti priešus.
„Hitman: Absolution“ pasirodys kitais metais asmeniniams kompiuteriams, Xbox 360 ir PlayStation 3 konsolėms.
19 Komentarai
Personažas
Nu nu tik žiūrėkit, kad nesusimautumet su nauja dalimi….
Robork
Na aišku, per daug IO nežeminkit savęs, svarbiausia, kad tie žaidimai buvo geri ypač Hitman 2, tikėkimės jums pasiseks su Absolution. 🙂
Nowitzki
Kuklinasi :-] man patinka tokia mąstysena.
GunSlinger
Nu kad viskas gerai buvo su tomis dalimis. As tai nieko jau blogo nepastebejau.
XPviper
Visos kompanijos, visada pries iseinant naujoms dalims panasiai sneka 😀
dmng825
Mažiausiai ko šiam žaidimui reikia, tai nereikalingų veiksmo elementų. Žaidimas niekuomet nebuvo apie lavonų krūvas, o kaip tik neiššaunant nė kulkos, ar net išviso nepanaudojant nė vieno iš savo ginklų, bandant pašalint taikinius įvairiausiais ir įdomiais būdais vis kitaip pasinaudojant aplinka. Tai būdavo kaip galvosūkiai, o ne tik kulkos paleidimas iš duslintuvo į kaktą.
O man padėtis labai panašėja į SC atvejį kaip atsitiko su Conviction. Buvo žadėtos kažkokios revoliucinės sistemos, bet žaidimas tapo visiškai kitoks, išlaikyta tik minimumas senųjų elementų, kas aišku nepradžiugino daugelio serijos fanų.
cidas
pritariu visiskai siai naujienai. dabar, skaitydami ka parasiau giliai ikvepkit, uzsimerkit ir pagalvokit apie tas akimirkas, kai reikedavo slapcia praeiti per koridoriu,o priesai vis pamatydavo, lavonai nesuslepti tvarkingai, kuriuos taipogi pamatydavo… kurejas matyt kaip ir deus ex nori padaryti keleta pasirinkciu, o ne linijini viena pasirinkima, kur tik TAIP padares pereisi, o kitaip neiseina. bus gera dalis 🙂
NeoNaz
(u) Hitman visada turejo tona pasirinkimu, kaip iveikti misija 🙂 niekada nebuvo tik vienas vienintelis kelias 🙂
Rivon
Deja, IO Inc. po šių kalbų pasirodė esantys tikri asilai, kurie mėgina niekindami ankstesnes dalis pakeisti žaidėjų požiūrį į Hitman seriją kardinaliai ir tuo pačiu pastatyti tvirtą pagrindą artėjančiam Absolution, esą tai tikrasis frančizės veidas, kokio kūrėjai seniai norėjo.
Ha, kokios apgailėtinos šnekos, mąstančius žmones taip lengvai neapvyniosite aplink vatą.
Nowitzki
Ankstesnės galimybės neleisdavo kūrėjams padaryti tai, ką jie norėjo, ir šis pareiškimas puikiai tai pasakė. Jie nemąstai, tai ir nepasakok kad mulkina.
cFos
(u) nu kad rimtai kaip reklama čia. Savaime aišku, kad su laiku serija tobulėja. Na ne visada nauja dalis būna geresnė už senesnę, bet… Tikrai neverta peikt tokių šaunių žaidimų kaip praeitos Hitman dalys. Vaikiškas pareiškimas Io Interactive šitas
Burundis
Is dalies tai ir nebuvo tokiu galimybiu sukurti zaidimus, dar pamenu ne taip greit leido procesorius ar vaizdo plokstes, o dabar labai greitai viskas keiciasi 🙂 Visa serija man patiko, tikiuosi sito nesumaus. Turbut daug kas pastebite, kad zaidimus dar vis labiau panasius i CoD serija – eini per kambarius ir saudai, taciau labai tikiuosi is Hitman’o to nepadarys. O sitas pareiskimas manau tiesiog parodo, kad IO inc. ruosiasi parodyti kazka visiskai naujo ir tiesiog sako, kad sita dalis bus geresne uz visas kitas buvusias – savotiska reklama.
Tik tikiuosi nepridarys tokiu misiju, kad tik saudant galima butu pereiti. Labiau noreciau, kad ta „Instinct“ sistema butu tiem, kas megsta Rembo Style. Reikia tiketis, kad padarys daug keliu padaryti misijas.
RuP3r
dėja, hitmano era pasibaigė, kaip kad ir tas traileris kuris buvo, matosi jog hitmano naujieji kurejai nesupranta tikrojo hitman.
PATR10T
Uz tokiu pasisakymu, speju, Square Enix kostiumociai stovi.
Qwx
Gal galima plačiau? Aš nelabai suprantu, apie kokį aklumą kalbama? Apie kokius „keistus veiksmus“? Gal kūrėjai jau pamiršo, kad Hitman žaidime reikia gerokai paplanuot, vietoj to, kad aklai lakstyt?
Kaip kiti minėjo, pareiškimas mažų mažiausiai žemas. Yra bandoma sumenkinti Hitman serija, tiksliau ją apibrėžiantys žaidimai. Labai neramu po tokių pasisakymų, ar nesiruošiama atbukinti šio žaidimp?
Nonstopash
Manau kad visko ko hitmanui bisada reikėjo, bus naujoje dalyje, aišku sprendžiu tik iš žinių ir trailerio.Labai laukiu naujosios dalies ir ateinantys žaidimai bus tikrai nerealūs.
vacoum
perejau beveik visus hitmanus beveik visus mapus taip, kad viska kas judedavo istaskydavau 🙂 likdavau vienas visam map’e 🙂
nors kartais budavo smagu tyliai praslinkti ir su kokiu snaiperiu bosa pasalinti, bet po to vistiek pakartodavau ir visa zemelapi isvalydavau 🙂
*OLD ZiP*
fanams !
tie kas nezinojote zaidima igarsinms kitas zmogus nebus jau senojo balso.
kur kurejai ziuri kaip tai herojus netures to balso kur buvo visada nesamone.
Dar prie viso to jesper kyd ne kurs soundtracka zaidimui o tai galima buvo 50% zaidimo atmosferos del muzikos
zaidimas bus naujau kartai kad tik parduotu kuo daugiau mazvaikiais kas dar nesusipazines su zaidimo pasauliu ir pan.
ImAlanRawr
Old zip, dėkuj vertingas komentaras, gaila šiek tiek, reikia tikėtis, kad tos naujovės bus puikiai įgyvendintos, ir nenuvils senų hitman serijos gerbėjų.