Taisyklės:


Žemėlapio parinkimas – kviečiami tarpusavyje kovojančių pusių komandos kapitonai kurie pasirenka monetos pusę (Žirgas arba Skaičius), moneta metama aukštyn, laimingasis kapitonas pirmas išbraukia žemėlapį kurio nenori žaisti ir analogiškai kitos komandos kapitonas padaro ta patį tol kol lieka 1 žemėlapis kuris ir bus žaidžiamas.

Turnyro Žemėlapiai: de_dust2; de_inferno; de_nuke; de_cbble; de_train; de_cpl_mill

Pusę (Counter-Terrorist ar Terrorist) pasirenka tas kapitonas kuris priešpaskutinis išbraukė žemėlapį.

Turnyro sistema MR15 (žaidžiama po 15 roundų už abi puses), komanda pirma iškovojusi 16 pergalingų raundų yra skelbiama tarpusavio kovos nugalėtoja.

Esant lygiam rezultatui (15:15) skelbiamas pratesimas, abi komandos žaidžia už abi puses po 3 raundus tol kol išaiškėja kovos nugalėtojas. Pratesimo atveju uždedami šie serverio parametrai: mp_startmoney 10000 ir mp_freezetime 20.

Komanda „say“ (messagemode1) gali naudoti tik komandos kapitonas. Ši taisyklė taipogi galioja kai komandos narys(-iai) mires. Jei nusižengiama šiai taisyklei – komanda baudžiama: 1 kartas – įspėjimas, 2 kartas – prasiženges žaidėjas sekantį raundą rašo komanda „kill“.

Komanda „sayteam“ (messagemode2) gali naudoti visi komandos nariai.

Žaidimo metu nedraudžiama tarpusavyje kalbėtis tol kol jus esate gyvas. Po mirties, kai pilnai užgeses ekranas (mp_fadetoblack 1), kalbėtis draudžiama. Mirusiems komandos nariams taipogi draudžiama tarpusavyje kalbėtis išskyrus komanda „sayteam“. Nesilaikant šios taisyklės komanda baudžiama, nusiženges narys kitą raundą panaudoja komanda „kill“

Turnyre komandos kapitonas registruodamas komanda turi butinai užregistruoti ir žaidėjus, priešingu atveju esant komandoje neregistruotiems žaidėjams komanda diskvalifikuojama. Apie komandos sudėties pasikeitimus prašome informuoti prieš turnyrą.

Komanda gali sudaryti 5 pagrindo žaidėjai ir 1 atsarginis, kiti pašaliniai asmenys yra išvaromi iš žaidimų salės.

Atsarginiai žaidėjai komandoje gali būti keičiami tik prieš žaidimą ar sužaidus 15 raundų už vieną pusę, jis turi būti užregistruotas.

Žaidėjas turnyre gali atstovauti tik vienai komandai.

Jei žaidimo metu užstringa kompiuteris ar įvyksta kitos nenumatytos aplinkybės dėl ko žaidėjas negali tęsti žaidimo, raundo gale dedama pauzė ir laukiama kada žaidėjas galės tęsti žaidimą. Pauzė dedama tik pasibaigus Raundui.


Jei už kurią nors pusę nesužaidus pirmų 3 raundų iš rikiuotės išėjo daugiau nei 1 kompiuteris, tuomet žaidimas bus tęsiamas po restarto t.y. iš naujo.

Jei iš rikiuotės išėjo daugiau nei vienas kompiuteris sužaidus daugiau nei 3 raundus tuo atveju įsimenamas rezultatas kuris buvo iki įvykstant nesklandumui ir žaidėjai pradėda žaidimą iš naujo, visiems duodama po 7k $, rezultatas skaičiuojamas pridedant rezultatą kuris buvo iki įvykstant nesklandumams.

Serverio nustatymai:

Sekantys turnyro serverio nustatymai bus naudojami visoms kovoms:

mp_autokick 0
mp_autocrosshair 0
mp_autoteambalance 0
mp_buytime .25
mp_consistency 1
mp_c4timer 35
mp_fadetoblack 1
mp_falldamage 0
mp_flashlight 1
mp_forcecamera 3
mp_friendlyfire 1
mp_freezetime 15
mp_fraglimit 0
mp_hostagepenalty 0
mp_limitteams 6
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
mp_logdetail 3
mp_maxrounds 15
mp_playerid 0
mp_roundtime 1.75
mp_startmoney 800
mp_timelimit 999
mp_tkpunish 0
mp_winlimit 0

sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_allowdownload 0
sv_clienttrace 1.0
sv_clipmode 0
sv_allowupload 0
sv_cheats 0
sv_gravity 800
sv_maxrate 25000
sv_maxspeed 320
sv_maxupdaterate 101
sys_ticrate 10000
decalfrequency 60
pausable 0
log on

decalfrequency 60
edgefriction 2
host_framerate 0