Šiandien duris atvėrusioje Igromir 2010 parodoje didelė antrojo aukšto dalis (1000 kvadratinių metrų) atiduota „Sony“ stendams: išskirtiniai žaidimai, pramogos 3D formate, „PlayStation Move“ ir t.t. Vyrauja draugiška atmosfera; su lankytojų antplūdžiu (srautas kol kas ne toks didelis) susitvarkoma lengvai. „Sony Computer Entertainment Europe“ parodos atidarymo dieną surengė spaudos konferenciją, kurios metu išdidžiai pasigyrė savo pasiekimais Rusijoje.

Pasak pagrindinio SCE menedžerio Rusijoje ir NVS Sergėjaus Klišo, kompanija ne tiesiog skatina savo produktų prekybą Rusijos rinkoje, bet ir stengiasi keisti požiūrį į žaidimus šioje šalyje.

„PlayStation“ šiandien – tai ne tik „profesionalių“ žaidimų mėgėjų aistra, bet ir vienas iš labiau mėgstamų laisvalaikio praleidimo būdų kiekvienam pramogų žinovui, sprendžiančiam, kuo užsiimti penktadienio vakarą“, – teigia Sergėjus Klišo.

Pagal statistiką, 2010-aisiais metais per 9 mėnesius „PlayStation 3“ konsolių savininkų Rusijoje skaičius padidėjo du kartus ir pasiekė 400 tūkst. žmonių skaičių; rusiškas PS2 „parkas“ padidėjo iki 1mln. konsolių, o parduotų PSP nešiojamųjų konsolių skaičius perkopė 1mln. ribą. Populiariausi žaidimai šioms konsolėms yra „Uncharted 2: Among Thieves“, „Heavy Rain“ ir „God Of War“.

„PlayStation“ žaidimų Rusijoje pardavimams didelę įtaką padarė „PS3 Slim“ pasirodymas rinkoje ir rugsėjį startavęs „PlayStation Move“ valdiklis. Per mėnesį „Move“ savininkais tapo 30 tūkst. rusų. Iki kitų metų kovo mėnesio kompanija žada išleisti daugiau nei 40 žaidimų su „PlayStation Move“ palaikymu, tarp kurių yra „Heavy Rain“, „Killzone 3“ ir „MAG“.

Viena iš svarbiausių naujienų „PlayStation“ mėgėjams Rusijoje tapo planuojamas kitų metų pirmajame kvartale „PlayStation Plus“ serviso startas Rusijoje, kuris PSN sąskaitų turėtojams leis gauti įvairių nuolaidų skaitmeninėje parduotuvėje, išskirtinę prieigą prie išrinktųjų žaidimų ir testinių žaidimų. Kaip praneša SCEE atstovai, daugiau nei 70% Rusijoje įsigytų konsolių savininkų registruojasi tinkle ir 245 tūkst. PSN narių reguliariai siunčiasi įvairų turinį.

Be abejo, visi aukščiau išvardinti skaičiai yra labai sveikintini, tačiau verta juos palyginti su viso pasaulio statistika. Nuo „PlayStation 3“ pasirodymo 2006-ųjų metų lapkritį visame pasaulyje buvo parduota daugiau nei 38mln. šių konsolių, „PlayStation 2“ buvo iš viso parduota daugiau nei 146,1mln. vienetų, o PSP, pasirodžiusi 2004-ųjų metų gale, šiuo metu jau yra parduota daugiau nei 62,7mln. vienetų. „PlayStation Network“ tinkle iš viso yra daugiau nei 54mln. registruotų vartotojų visame pasaulyje, kurie per visą serviso gyvavimo laikotarpį atsisiuntė daugiau nei 1,1mlrd. žaidimų ir įvairių priedų.