Igromir 2009 | StarCraft II
Konferenciją pradėjo Chris‘as Sigaty, vyresnysis „Starcraft II“ prodiuseris. Į Maskvą jis atvyko tam, kad plačiau papasakotų apie vienam žaidėjui skirtos kampanijos ypatybes. Ilgai nevynioję į vatą jis pranešė, kad „Starcraft II: Wings of Liberty“ siužetas ir istorija, bus milžiniški. Nepaisant net fakto, kad tai vos viena kampanija iš trijų suplanuotų. Krisas pasakojo, kad „Starcraft II“ kampanijos istorija yra ilgiausia iš visų tų kurias teko kurti „Blizzard“, tiesa čia pat pridūrė, kad jos išvystas jos kiekis, tam tikra prasme priklausys ir nuo žaidėjo. Esmė tame, kad pirmasis „StarCraft II“ epizodas tęs istoriją kurią mes narpliojom žaisdami pirmąją žaidimo dalį. Šiame epizode žaidėjas valdys gerai žinomą herojų, Jim‘ą Raynor‘ą. Kampanijos eigoje mūsų laukia 28 misijos, bet jei teisingai supratau, ar dalyvauti visose juose nuspręsime patys. Kabliukas dėl istorijos vystymo ir misijų pateikimo slypi tame, kad tarpų tarp misijų metu mes tiesiogiai valdysim savo personažą, galėsim klajoti po karinę bazę, plepėti su ginklo broliais ir tokiu būdu narplioti fonines istorijas bei rinktis kokia tvarka norime atlikti mums iškeltas užduotis.
Prieš paliesdamas ganėtinai opų „Battle.net“ klausimą, Krisas dar trumpai papasakojo, kodėl žaidimui buvo parinktas būtent toks stilius ir ne kitoks. Pasak kūrėjo, užduotys kurias sau iškėlė „Blizzard“ buvo dvi. Nupasakoti kosminę saga ir tuo pat metu išlaikyti kokybinius pirmosios dalies kriterijus, meninį stilių, jėgų balansą ir įvairiapusiškumą, intensyvią žaidimo eigą ir t.t. Būtent dėl šių priežasčių buvo parašytas visiškai naujas 3D varikliukas, kuris iš esmės pakelia žaidimą į naują lygi, bet tuo pat metu, klasikinės serijos gerbėjai galės lengvai pažinti seniau matytas vietoves, personažus ir kovinius vienetus. Šioje vietoje „Blizzard“ nemeluoja, kiek teko stebėti žaidimo eigą, vis apnikdavo savotiškai malonus déja vu pojūtis.
Tas pats liečia ir žaidimo mechaniką ir jėgų balansą. Kūrėjai nusprendė tvirtai susisaistyti su trimis klasikinėje serijoje buvusiomis rasėmis ir išlaikyti ten egzistavusį jėgų balansą. Krisas žadėjo, kad nepaisant naujai atsiradusių kovinių vienetų, rasių unikalumas ir bendras balansas bus išlaikytas. Taip pat buvo paminėta, kad žemėlapiuose aptiksim visiškai naujų objektų, dalis jų bus panaudojama. Taip pat žadėjo gerokai patobulintą vartotojo sąsają, nors man neatrodo, kad to reikia. Kita vertus šie atnaujinimai gali būti susiję su dešimtimis on-line savybių kurias turės žaidimas. Niekur nedings ir seniau buvusi upgrade sistema, tačiau ji bus išplėsta galimybėmis pirkti naujas technologijas, taip pat žada sukurti galimybę samdytis kariuomenę, neatmesčiau galimybės, kad tai galės būti kitų rasių atstovai. Toks spėjimas atsirado todėl, kad klausimų/atsakymų dalyje, atsakydamas į klausimą dėl kitų rasių buvimo kampanijoje, Krisas užsiminė, kad žaidėjai tam tikrais etapais galės valdyti ir jas.
Kalbai pakrypus link Battle.net, Krisas skaitė daug reklaminio teksto apie savybę kurią jie vadina „Always Connected Experience“. Be jokios abejonės tai reklaminis triukas, parengtas turint galvoje žaidimo gerbėjų įsiūtį dėl privalomo jungimosi prie Battle.net. Aš asmeniškai tame nieko per daug tragiško nematau, bet tuo pat metu galiu suprasti kai kuriuos žaidėjus. Ne visi turi galimybes nuolat naudotis interneto ryšiu, o tokioje Rusijoje vis dar populiarus mokestis už parsiųstų duomenų kiekį, tad net ir žaidžiant vieno žaidėjo kampaniją, Starcraft II jiems kainuos papildomų pinigėlių. Tiesa buvo minėta, kad žaisti vienam pavyks ir off-line, tačiau tada nebus sekama jokia statistika, neatsirakins pasiekimai ir t.t.
Kaip ten bebūtų, Blizzard mėgina gintis, kad būtinybė nuolat jungtis prie Battle.net yra sukurta žaidėjų labui. Šias mintis, Krisas argumentavo pristatydamas keletą žaidimo sistemų, jų tarpe Arena, Reitingus, Pasiekimus ir On-line Profilius.
Esmė tame, kad kiekvienas žaidėjas sumanęs pažaisti Starcraft II tinkle, negalės tiesiog šokti ir burtų keliu ieškotis priešininkų. Visos žaidimo batalijos bus suskirstytos į sezonus, jų metu vyks kovos, o kovų dalyviai bus reitinguojami. Tokiu būdu naujokai visų pirma turės kautis training lygio kovose, įveikti kvalifikacines atrankas ir gavę reitingą bus paskirti į 100 panašų reitingą turinčių žaidėjų divizioną. Priskirtame divizione žaidėjai kausis visą sezoną ir tokiu būdu mėgins kelti savo bendrą reitingą. Panašu, kad būtent taip „Blizzard“ mėgina išsklaidyti „Hardcore“ kvapelį, kuris be abejo supa žaidimą vien dėl originalaus „Starcraft“ populiarumo E–Sport‘e. Naujasis žaidimo on-line modelis, jei tik jis veiks, iš tiesų turėtų patenkinti tiek naujokų, tiek profesionalų lūkesčius.
Žaidėjų profiliai labai primins dešimtis jau dabar egzistuojančių sistemų. Nesvarbu ar žaisite vieno žaidėjo kampaniją, ar kausitės tinkle, visuomet turėsite priėjimą prie savo profilio. Jame aiškiai matysite atrakintus Pasiekimus, savo draugų sąrašus. Įdomu tai, kad žaisdami „Starcraft II“ jūs matysite visus, prie Battle.net prisijungusius draugus. Kitaip tariant, jei jūs norite sumesti starkrafto partiją, bet jūsų draugai valo požemius žaisdami „World of Warcraft“, jūs tai žinosite ir galėsite nusiųsti jiems pranešimą: „Ulduaras gali palauk, einam traiškyt Zergų!!!11!!1!!“. Žodžiu pats Battle.net tampa labai panašus į mums jau žinomas ir mėgstamas Steam ar Xbox Live sistemas. Kiek teko matyti profilių langų, jie padaryti tikrai profesionaliai, šiuolaikiškai ir Blizzard‘iškai. Viskas juose atrodo aišku ir paprasta. Įdomu tai, kad vykdydami Starcraft pasiekimus atrakinsim naujų Avatar‘ų savo profiliui, o taip pat tuntą lipdukų ir kitokio gėrio kurį galėsim panaudoti žaidime. Pavyzdžiui rusai galės visus savo tankus papuošti raudonomis žvaigždėmis!
Prezentaciją užbaigė kelios istorijos apie žaidimo modifikavimo galimybes. Krisas parodė kelis mod‘us sukurtus ant starcraft varikliuko. Turiu pripažinti, kad mod‘inimo galimybės tikrai atrodo neribotos. „Blizzard“ darbuotojai naudodami modifikavimo įrenginius sukūrė padarą, kuris šluote šluoja visus priešus. Jie tiesiog apklijavo kažkokį mamutą į visas puses šaudančiais Hidraliskais ir voila! Kitoje modifikacijoje buvo panaudotas Terran‘ų lėktuvėlis, kuris skrido kosmosu ir šaudė zergus. Savotiškas „River Ride“ ir „Galaga“ mišinys. Salėje visus pribloškė trečias modas. Kažkoks samdomas darbuotojas, kuris buvo tiesiog paimtas iš gatvės, kad atliktų konkrečias užduotis, laisvu nuo darbo metu sukūrė trečio asmens šaudyklę. Viskas vyksta ant „StarCraft II“ varikliuko, o žaidėjas valdo… Na žinoma Ghost! Krisas mums pademonstravo kažkokį lygį džiunglėse, pasakojo, kad tas pats žmogus parašė ir požeminį lygį, ir čia pat pridūrė, kad „Blizzard“ darbuotojai kurį laiką negalėjo suprasti kaip jam tai pavyko. Tikėkimės, kad Rep1cn savo straipsniuose kada nors papasakos apie tai plačiau.
17 Komentarai
(°F4TALiTY°´)
Gera apzvalga, dabar sudomino starcraft ir mane. Tik pamirsai merginu is igromir daugiau idet.(joke) 🙂
Lancer1Saw
Pagaliau sulaukem ir Starcraft.:)
Tomux15
Vienas laukiamiausiu zaidimu:)
Living
Pirksiu nauja kompa vien tik del starcraft 2… Epinis geimas bus ir manau ,kad ji isleis iskarto pilnai isbalansuota ir be bugu 🙂 Labai sudomina nauja battle.net systema
CreativeX
Game tikraj turetu nustebinti visus
coreg
PIRKSIUUUU vein del SP ir dar MP 4 freee ir no expensive DLC ir is vis awesome
beladonax
laukiamiausi mano žaidymai yra star craft 2,splinter cell,hitman 5,battliefield bad company 2,ir mafia 2,nu gal kaz kur Alan Wake laukiu,bet apie ji nieko negirdejau seniai (d) sorry nemaciau
Artojas
Vakar apie Alan Wake rašiau, išeis gegužę.
murklys
tie patys trys modai jau buvo kazkurioje parodoje rodyti – liudna… galimybes beribes, o parodyti nieko naujo neturi.
Artojas
Toks jausmas, kad jie modus kuria. Vežioja tuos tris ir rodo, nes jie skirtingi ir aiškiai leidžia suprasti kas įmanoma su SCII įrankiais. Toliau tai jau community reikalas, nemanai?
FanTaz
kas blizz con ziurejo nieko naujo nepaskaite.
Narbeleth
Akivaizdu kad Arcturus Mengsk. O is tikro tai joooo, smagu atrodo. LABAI!
wrut
nu bet, galėjo gi būti vienas žaidimas, o ne 3, tada tai tikrai būtų kažkas tokio, dabar suskaidys, dar expansionų prilipdys.. per senas aš jau tokiems dalykams:)))
Artojas
@Narbaleth: Clap, clap!
@Wrut: Gali būti ir 3, bet aš irgi palaikau tą pusę kuri teigia, kad geriau 3 žaidimai kuriuose kiekviena rase turi po 10 misiju, nei tris žaidimai kuriu kiekviename vis kita rase su kad ir 30 misijų.
Trajan
Viskas jau buvo girdeta ir matyta youtubej gaila kad tikrai negreit isleis =/
HelixXxx
O aš manau kitaip ,man asmeniškai tai geriau ,kad trys žaidimai. Manau tikrai padarys gražias dėžutes žaidimo ,o tai man didelis pliusas. Man gražu pasidėt ,čia kaip kolekcija.
Tas pats kaip wow dėžutės arba lotro ,nu gražu juk :).
x_gonna_give
taip laukiu sio zaidimo :DDD