Vakar naujienų portalui shacknews.com duodamas interviu, ID Software pagindinis dizaineris Kevin Cloud pranešė, jog naujojo kompanijos grafinio varikliuko ID Tech 5 kūrimo darbai artėja prie pabaigos. „Viskas klostosi puikiai, šiuo metu ruošiamės savo varikliuką pristatyti licenzijatoriams. Taipogi dirbame ir prie SDK (Software Development Kit) – nenorime jo kūrėjams tiesiog numesti be jokių įrankių.“, – teigė Claud.
Tolesnėje interviu dalyje Claud aptarė variklio perspektyvas konsolėse. Jo teigimu ID Tech 5 puikiai veikia tiek XBOX 360, tiek PlayStation 3 bei visose platformose generuoja puikius vaizdus: „Visą tai – dėka mūsų kuriamos naujos tekstūravimo technologijos, kurios pagalba absoliučiai kiekvienas žaidimo pasaulio objektas gali būti atvaizduojamas unikaliai. Labai didžiuojamės tuo, ką sukūrėme ir galime garantuoti, jog mūsų kuriama technologija kolkas tokia vienintelė.“
7 Komentarai
WarCrafteris2
Jei cituoji tai dėk kabutes.
Bet pastebėjau kad visi kūrėjai nerealiai mėgsta girtis
karoliux2000
nu pagal sita kurejo apibudinima tj tas varikliukas atrodo tobulas 😀
shadow
Kurejai megsta girtis… Taip, tiesa, taciau kai kurie to tikrai nusipelne. Ir prie tu saraso visu pirma prirasyciau id.
beecool
Na kad ir dabar pasiziurek i zaidimus sukurtus naudojant Doom3 ar Quake 3 varikliukus 🙂 Neatrodo labai pasenusiai 🙂
ProzacR
Nespankit nieks cia nesigiria. Gryna tiesa sako kaip yra.
IDsoft jau penkta kart parodys nauja auksciausia klase kompu 3D grafikos reikaliukuose. Ruoskit savo GF8-9. 😉
ULUMULU
klase tai klase. Bet as noresiu gyvai pamatyt ta ju implementinta nauja stuff’a kuris vadinasi MegaTexture 😉 idtech4 anas buvo tik dalinis ir aka alphos versijos 😀
proDJ
Jap variuklikas is ties detalaus … stai presentationas