„Hearthstone“ žaidimas jau skaičiuoja trečiuosius savo gyvavimo metus. 2014-ųjų pavasarį startavęs žaidimas surinko kelių dešimčių milijonų žaidėjų bendruomenę, tačiau neilgai trukus tapo viena iš prestižinių elektroninio sporto disciplinų. Kasmet vykstantys „Hearthstone“ turnyrai sutraukia ne tik tūkstančius apie elektroninio sporto olimpą svajojančių žaidėjų, tačiau ir milijonus žiūrovų akylai sekančių visus didžiuosius turnyrus.
Būtent šį savaitgalį startuoja ko gero svarbiausias šios vasaros turnyras Hearthstone Championship Tour (HCT), kuris sukviečia geriausius „Hearthstone“ žaidėjus iš viso pasaulio varžytis dėl įspūdingo 100 tūkstančių dolerių prizinio fondo. Turnyro kvalifikacija vienu metu vyksta dešimtyse Europos miestų, o šiemet pirmą kartą HCT Summer Preliminary kovas galėsime gyvai stebėti ir Vilniuje, AntiCafe Time area, kur žais ir vienintelis Lietuvos atstovas šiame turnyre – Džiugas „s8ris“ Martinkėnas.
Šiuo metu Kauno Technologijos Universitete multimedijos technologijas studijuojantis ir kineziterapijos bakalaurą jau turintis Džiugas Martinkėnas pasakojo, kad patekimas į HCT kvalifikacinį turnyrą pareikalavo šiek tiek laiko. „Į turnyrą buvo galima kvalifikuotis dviem būdais – dalyvaujant atviruose kvalifikaciniuose turnyruose arba tiesiog žaidžiant žaidimą namuose keliant savo pozicijas pasauliniame žaidėjų reitinge. Pastarasis būdas pasirodė daug patikimesnis ir savo laiką sukoncentravau būtent tam. Gegužę, pirmą kartą užbaigiau sezoną pirmajame šimtuke ir užsidirbau pirmuosius kvalifikacijos taškus. Po to sekė dar 2 mėnesiai, kurių metu dar pagerinau savo rezultatą, o surinktų taškų kiekis garantavo pakvietimą į turnyrą“.
Paklaustas apie tai, kaip pradėjo žaisti „Hearthstone“, Džiugas pasakojo, kad kolekcinių kortų žaidimus mėgo nuo mažų dienų. „Pirmoji pažintis su kolekcinių kortų žaidimais įvyko dar vaikystėje. Buvau susidomėjęs „Yu-Gi-Oh“ ir „Magic: The Gathering“, bet tuomet šiuos žaidimus žaidžiau dėl smagumo ir nelabai rimtai. Su laiptinės draugais taip pat žaisdavome „Pokemonų“ ir „Digimonų“ kortomis, o kioskuose pildydami savo kalades išleisdavome visus kišenpinigius. Vėliau mėginau ir kitokio žanro žaidimus, tačiau jie buvo per daug varginantys.“
3 Komentarai
WarCrafteris2
Nuo open beta žaidžiu Hearthstone, bet niekada nebuvo kantrybės rimtai plėšytis ir siekti gerų rezultatų kopiant ladder’yje, o dabar šis žaidimas man jau rimtai atsibodęs (nes yra visai neblogų šviežių alternatyvų kaip kątik į open beta įžengęs Elder Scrolls Legends).
Labai linkiu sėkmės tautiečiui ir būtų šaunu matyti jį išsikovojantį galimybę dalyvauti ir pačiame vasaros čempionate.
-ToXic
Absoliučiai nesutinku, kad atsirado kažkokių tais geru alternatyvu būtent hearthstone. Taip CCG žaidimu yra. Bet jie absoliučiai skiriasi nuo hearthstone. Dabar kuo? Nei vieno normalaus CCG nežinau žaidimo kuris atrodytu taip gražiai kaip hearthstone. Sakysi skonio reikalas? Nu skonio. Bet kai paloši 2 metu HS visi kiti nu vemt verčia. Dabar tas pats Elder Scrolls legend. Turiu perėjas kelis actus. Pasikėlęs iki berots 8 lvl. Nu ir ką galiu pasakyti? Šūdas. Kodėl? Todėl, kad negaliu žaisti per telefoną. O CCG pagrinde žaidžiu per telefoną. Kitas dalykas. Trūksta community. Pasižiūri kiek žmoniu twichina hearthstone, kiek stebi ir žmonių nemažėja. O tam elder scrolls per diena su tuo pačiu žmogum gal 5 kartus tenka žaisti. Taipogi ir apivadalinimas prastesnis. O dar kas prisideda, kad HS yra WOW tematika. O aš to pvz elder scrolls išvis nežaidęs. Tai man išvis neįdomu. O kai pradedi kalbėt apie visokius yugioh tai šūdas išvis. Aukštasis mokslas ten ir lošia vos keli žmonės. Nežinau. Kolkas HS niekas nepralenkė. Nors pabosta pabosta.
WarCrafteris2
Na Elder Scrolls dar tik open beta, nėra ko norėti, manau išpopuliarės ir bus community, telefoninė versija bus su laiku irgi. Dėl estetinio vaizdo taip, sutinku, HS nepranoko dar niekas, bet skonio reikalas kaip ir sakei. Plius tu visai nekalbėjai apie gameplay, kuris manau pranoksta HS, nors ir savotiškų trūkumų turi. Aš asmeniškai prisėdęs prie TESL nebenoriu kol kas į HS nė žiūrėti, bet kaip bus ilgame laike dar bus matyti.
Na taip populiarumu kol kas niekas nepranoks HS, bet jei nusibodo jo gameplay galima pasižvalgyti ir kitur. Pats bandžiau Chronicle: Runescape Legends ir Duelyst, kurie man pasirodė visai verti dėmesio, bet abu nėra labai plačiai žinomi. nors Duelyst manau gameplay vėl lenkia HS. Ateityje laukia Faeria, Fable atlernatyva, Gwent standalone versija, TESL kūrėjų Eternal.