Kai 2004-aisiais metais pasirodė „Halo 2“ žaidimas, „Microsoft“ išties turėjo kuo džiaugtis. Žaidimas vos per 24 valandas buvo parduotas už daugiau nei 125 milijonus dolerių. Šitai jam suteikė vieno iš pelningiausio visos pramogų industrijos žaidėjo titulą. Tad nenuostabu, jog likus kiek daugiau nei 2 savaitėms iki trečiosios versijos pasirodymo, „Microsoft“ tam ruošiasi iš visų jėgų.

Šio pasiruošimo mastus kuo puikiausiai gali iliustruoti keli skaičiai. Iš viso net 10 milijonų dolerių buvo išleista šio žaidimo marketingo kampanijai, kuri jau trunka 10 mėnesių. Jūsų dėmesiui visi šio ilgo „Microsoft“ maratono etapai, bei keletas skaičių iš kiekvieno jų.

1 fazė – „Žvaigždžių naktis“. Praėjusių metų gruodžio 4 dieną, per JAV televizijoje pirmadienio vakarais vykstančias amerikietiško futbolo rungtynes buvo transliuotas pirmasis reklaminis žaidimo klipas.

Įvairiais skaičiavimas, Master Chief ir jo šuolį atgal į kovą pamatė net 7,9 milijono JAV namų ūkių. O vėliau per „YouTube“ sistemą šį video peržiūrėjo dar 3 milijonai lankytojų.

2 fazė – Beta. Gegužės mėnesį „Microsoft“ paskelbė, jog visi norintys išbandyti BETA versiją gali registruotis Halo3.com tinklalapyje. Per trumpą laiką norinčiųjų buvo net trečdalis milijono lankytojų. Tiesa, vėliau paaiškėjo, kad ją bandyti galės visi turintys „Crackdown“ žaidimą. Iki birželio 10 dieną pasibaigiant testavimui, šią demo išbandė 820 000 žaidėjų, kurie pražaidė beveik 12 milijonų valandų.

3 fazė – Projektas Iris. Tai penkių dalių virusinis bandymas pakartoti paslaptingąjį „Halo 2“ „Ilovebees“ projektą. Iš pradžių „Best Buy“ parduotuvėse pasirodė netikra žaidimo reklama, o „Halo tauta“ buvo paraginta imtis priemonių ir bandyti atrasti informacijos apie „Halo 3“ žaidimą ir jo istoriją.

4 fazė – Pastangos su partneriais. Kaip dažnai daro įvairūs filmai, bandydami rasti strateginių partnerių, taip padarė ir „Halo 3“. Pirmiausia tai buvo automobilių gamintoja „Pontiac“, kuri skyrė net 5 milijonus dolerių žaidimo reklamai žiniasklaidos priemonėse.

Prisidėjo ir „PepsiCo“ kompanija, kuri pradėjo gaminti „Mountain Dew“ gėrimą „Halo 3“ žaidimo atributika išpieštose pakuotėse, bei gan smarkiai reklamuoti šį savo gėrimą. O dar pridėkime „GameStop“, „Burger King“, „7-eleven“, „Samsung“, „Comcast“ kompanijas, bei gausime išties didelę ir įtakingą šeimą.

„Microsoft“ netgi parėmė naująjį grupės Linkin Park koncertinį turą, įsigijo „Halo 3“ automobilį „NASCAR“ lenktynėse ir netgi patalpino vaškinę Master Chief figūrą į Madam Tussaud vaško muziejų Las Vegase.

5 fazė – Tikėjimas. Nuo šios savaitės prasideda naujoji „Microsoft“ kompanija įvardinta kaip „Tikėjimas“ (Believe). Jos metu iki pat išleidimo bus surengti įvairūs turnyrai, konkursai ir žiniasklaidai skirti vakarėliai, dažniausiai lydintis tik didžiausius Holivudo hitus. Na, o galiausiai visa tai baigsis milžiniška šventė ir masiniu parduotuvių atidarymu vidurnaktį.

Vien JAV, tokių naktinių pardavimo taškų turėtų būti virš 10 000. Visos jos pas save surengs po mažą šventę. Visgi didžiausios šventės bus surengtos Sietle, Niujorke ir Los Andžele, kur skaičiuoti laiko iki vidurnakčio susirinks daugybę pasaulinio garso žvaigždžių.

Tačiau ir tai dar nėra viskas. Dovanų (be paties „Halo 3“ žinoma) dar galės gauti ir kiekvienas įsigijęs šį žaidimą. Vienas iš rimtai šioje marketingo kampanijoje dalyvaujančių pardavėjų „Best Buy“ suteikė dovaną kiekvienam perkančiajam. Jis sumokėjo už „Xbox Live Gold“ narystę kiekvienam tarp spalio 25-27 dienos, kad visi galėtų išbandyti „Halo 3“ daugelio žaidėjų režimo privalumus. Dar daugiau, kiekvienas per šias dienas prisijungęs į „Xbox Live“ su „Halo 3“, automatiškai bus įtraukti į konkursą, kuriame bus galima laimėti „Halo 3“ stiliaus naują „Pontiac“ automobilį, bei daugybę kitų prizų.

Šventė iš tiesų prasideda.