Kai 2004-aisiais metais pasirodė „Halo 2“ žaidimas, „Microsoft“ išties turėjo kuo džiaugtis. Žaidimas vos per 24 valandas buvo parduotas už daugiau nei 125 milijonus dolerių. Šitai jam suteikė vieno iš pelningiausio visos pramogų industrijos žaidėjo titulą. Tad nenuostabu, jog likus kiek daugiau nei 2 savaitėms iki trečiosios versijos pasirodymo, „Microsoft“ tam ruošiasi iš visų jėgų.
Šio pasiruošimo mastus kuo puikiausiai gali iliustruoti keli skaičiai. Iš viso net 10 milijonų dolerių buvo išleista šio žaidimo marketingo kampanijai, kuri jau trunka 10 mėnesių. Jūsų dėmesiui visi šio ilgo „Microsoft“ maratono etapai, bei keletas skaičių iš kiekvieno jų.
1 fazė – „Žvaigždžių naktis“. Praėjusių metų gruodžio 4 dieną, per JAV televizijoje pirmadienio vakarais vykstančias amerikietiško futbolo rungtynes buvo transliuotas pirmasis reklaminis žaidimo klipas.
Įvairiais skaičiavimas, Master Chief ir jo šuolį atgal į kovą pamatė net 7,9 milijono JAV namų ūkių. O vėliau per „YouTube“ sistemą šį video peržiūrėjo dar 3 milijonai lankytojų.

2 fazė – Beta. Gegužės mėnesį „Microsoft“ paskelbė, jog visi norintys išbandyti BETA versiją gali registruotis Halo3.com tinklalapyje. Per trumpą laiką norinčiųjų buvo net trečdalis milijono lankytojų. Tiesa, vėliau paaiškėjo, kad ją bandyti galės visi turintys „Crackdown“ žaidimą. Iki birželio 10 dieną pasibaigiant testavimui, šią demo išbandė 820 000 žaidėjų, kurie pražaidė beveik 12 milijonų valandų.
3 fazė – Projektas Iris. Tai penkių dalių virusinis bandymas pakartoti paslaptingąjį „Halo 2“ „Ilovebees“ projektą. Iš pradžių „Best Buy“ parduotuvėse pasirodė netikra žaidimo reklama, o „Halo tauta“ buvo paraginta imtis priemonių ir bandyti atrasti informacijos apie „Halo 3“ žaidimą ir jo istoriją.
4 fazė – Pastangos su partneriais. Kaip dažnai daro įvairūs filmai, bandydami rasti strateginių partnerių, taip padarė ir „Halo 3“. Pirmiausia tai buvo automobilių gamintoja „Pontiac“, kuri skyrė net 5 milijonus dolerių žaidimo reklamai žiniasklaidos priemonėse.
Prisidėjo ir „PepsiCo“ kompanija, kuri pradėjo gaminti „Mountain Dew“ gėrimą „Halo 3“ žaidimo atributika išpieštose pakuotėse, bei gan smarkiai reklamuoti šį savo gėrimą. O dar pridėkime „GameStop“, „Burger King“, „7-eleven“, „Samsung“, „Comcast“ kompanijas, bei gausime išties didelę ir įtakingą šeimą.

„Microsoft“ netgi parėmė naująjį grupės Linkin Park koncertinį turą, įsigijo „Halo 3“ automobilį „NASCAR“ lenktynėse ir netgi patalpino vaškinę Master Chief figūrą į Madam Tussaud vaško muziejų Las Vegase.
5 fazė – Tikėjimas. Nuo šios savaitės prasideda naujoji „Microsoft“ kompanija įvardinta kaip „Tikėjimas“ (Believe). Jos metu iki pat išleidimo bus surengti įvairūs turnyrai, konkursai ir žiniasklaidai skirti vakarėliai, dažniausiai lydintis tik didžiausius Holivudo hitus. Na, o galiausiai visa tai baigsis milžiniška šventė ir masiniu parduotuvių atidarymu vidurnaktį.
Vien JAV, tokių naktinių pardavimo taškų turėtų būti virš 10 000. Visos jos pas save surengs po mažą šventę. Visgi didžiausios šventės bus surengtos Sietle, Niujorke ir Los Andžele, kur skaičiuoti laiko iki vidurnakčio susirinks daugybę pasaulinio garso žvaigždžių.
Tačiau ir tai dar nėra viskas. Dovanų (be paties „Halo 3“ žinoma) dar galės gauti ir kiekvienas įsigijęs šį žaidimą. Vienas iš rimtai šioje marketingo kampanijoje dalyvaujančių pardavėjų „Best Buy“ suteikė dovaną kiekvienam perkančiajam. Jis sumokėjo už „Xbox Live Gold“ narystę kiekvienam tarp spalio 25-27 dienos, kad visi galėtų išbandyti „Halo 3“ daugelio žaidėjų režimo privalumus. Dar daugiau, kiekvienas per šias dienas prisijungęs į „Xbox Live“ su „Halo 3“, automatiškai bus įtraukti į konkursą, kuriame bus galima laimėti „Halo 3“ stiliaus naują „Pontiac“ automobilį, bei daugybę kitų prizų.
Šventė iš tiesų prasideda.
48 Komentarai
Fatality
Idomu butu isbandyt Halo:)
Tommyli
Tikiosi pasiulys daugiau nei halo2 !!! Nes zaidziant nusibosta zaidimo monotonija ! 😛
freeDom21
Ir visa tai dėl kažkokio žaidimo…Nesamonė…Išvis tas Halo neįdomus
InterPrize
Na čia tik tavo nuomonė,man pavyzdžiui įdomus…
briedziukas
Pilnai pritariu. |)
Mislius
USA visada buvo moralinės degradacijos rodiklis, todėl ir dabar stengiasi neatsilikti…
Evilboy
Jauciu sumus daug rekordu tas Halo 3…
DjTewaz
nesuprantu as ju,jei geimas geras tai kam dar ta reklama?ir taip ji pirks,o jei chlamas visiskai tai nors ir 10mln sukisk nepirks niekas.man tai uzknistu walgai master chief mesaini uzgeri master chief pepsi cola ir ziuri kaip pro langa vaziuoja pontiac’as su master chief makaule ant sono :O
no0ne
koks ispustas didelis burbulas aplink Halo 3,tai neduok dieve 😀
angel
halo 3 ir ps 3 valdo
no0ne
bet jei po tokiu reklamu zmones nusipirke halo 3 ji isvadins sudu,tai tegu MS slepiasi po lapais is gedos
slaptas
:DDD Prajuokinai.angel dar viena durnyste sugalvojo 😀
no0ne
jo,as irgi norejau pasakyt kad klauna vaidina su tokiais savo postais
Jimmys
nedaryk gedos zmonems… jeijgu butum Sakes Halo 3 ir Nintendo NES ir SNES valdo tai tada bet jau kaska logisko butum parases dabar tai visiskai i lankas nusivazaivai 😀 🙂
Strazdas
Halo esu perejes,tikrai ispudingas zadimas.
angel
sugalvos tuoj mobilius telefus halo 3 edition
angel
bl noreciau as to kostiumo (smart)
toyota_supra
o ant kokiu platformu yra halo?(v)
angel
only xbox 360
BLeH
idomu ar bungie pc verija isleis ar ne ? nes zaidimas tai nerelus (scare)