„Guild Wars 2“ PVP kovose jums niekada neteks kovoti su kažkuo, statistiškai stipresniu už save, pabrežė kurėjai „ArenaNet“. Anot PVP sistemos kurėjo ir šlifuotojo Jonathan Sharp, šis aspektas yra kritiškai svarbus žaidimo sėkmei.

Mes norime, jog žmonės lengvai įsilietų į bendruomenę ir galėtų iškart kreipti visą dėmesį į žaidimą, o ne ‘grind’inimą’, kad galėtų ruoštis turėti smagių akimirkų. Mes norime, jog jūs turėtumėte gerą laiką kaip įmanoma greičiau, žaidžiant PVP!“,- pabrežė Jonathan.

Anot kurėjo, laimėjus kovą, apdovanojimai bus daugiau tik simboliniai, o ne suteiks kokio nors pranašumo ateityje. Techniškai, nė vienas žaidėjas neturėtų gauti priešininko, statistiškai stipresnio už save.

Štai pirmojo „Guild Wars“ PVP buvo būtent toks, kokio dabar nenori „ArenaNet“ – koncentruojasi į žaidimo antrąją pusę. Daug sugebėjimų buvo labai priklausomi nuo situacijos ir, tarkime, komanda, kuri galėjo parblokšti priešininkus, automatiškai turėjo statistinį pranašumą, nes kol priešininkas parblokštas, kiti gali daryti ką nori.

Tačiau nebus atsisakoma tradicinio „Guild Wars“ PVP, dėl kurio žaidimas tapo toks populiarus. Taipogi, kuriama žaidimo mechanika, pritaikyta eSport’ui, todėl net ir profesionalūs žaidėjai pamėgs žaidimą. Jame patyrę žmonės galės parodyti savo sugebėjimus ir taip parodyti, jog net esant lygybei, jie, vis dėlto, yra galingesni.

„Guild Wars 2“ sujungs daugelio žanrų dalykėlius – muštynių žaidimų, „MOBA“, „RTS“, net gi „FPS“. Todėl stebint eSport’o žaidimus, situaciją suprasti bus lengva ne tik patiems dalyvaujantiems, bet ir stebėtojams.

Turnyrai bus dalis „Guild Wars 2“ žaidimo, bet jie bus skirstomi į regionus dėl techninių dalykų (be abejo, serverių, kad žaidėjai nepatirtų strigimų). Bus ir pasaulinių turnyrų, tačiau jau jie nevyks internetu, teks susirinkti į vieną vietą. 

„Guild Wars 2“, pagaliau, pasirodo šio mėnesio pabaigoje po šitiek laiko kūrimo ir laukimo. Visi Beta versijos savaitgaliai jau vyko ir praėjo, tačiau šiandien vyks beta streso testas, nuo 23:00 mūsų laiku.