Gerbiamas verslo žurnalas „Forbes“ paskelbė savo spėjimus, jog žymiosios paieškos sistemos kūrėjas „Google“ gali artimiausiu metu bandyti savo laimę žaidimų rinkoje.

Straipsnyje, pavadintame „Ar „Google“ pradės žaisti žaidimus?“ (Will Google Play Games) žurnalistas Krisas Morisas rašo: „Ar „Google“ turi kokių nors perspektyvu, kaip videožaidimų leidėjas? Ši idėja nėra tokia neįtikėtina, kaip galėtų pasirodyti iš pirmo žvilgsnio“.

„Yra net keletas labai realių kelių, kaip „Google“ galėtų bandyti įsitvirtinti žaidimų rinkoje. Pirmiausia, su finansais kuriuos ji disponuoja, kompanija lengvai galėtų įsigyti keletą „paprastų“ žaidimų kūrėjų bendrovių ir pasinaudodama „Adscape“ pasiūlyti reklamą šiuose žaidimuose“.

„Pavyzdžiui, dažniausiai tinklalapių „Pogo.com“ ar „RealArcade“ lankytojos yra 35 metų sulaukusios moterys, kurios iki šiol jau įprato matyti reklamas žaidimų metu, kartais netgi labai agresyviai. Jeigu „Google“ pavyktu pasiūlyti šią reklamą daug subtilesniais metodais, kaip jai pasisekė su „AdSense“, visa tai gali virsti didele sėkme“.

Tiesa, yra ir kita galimybė. Tai įsigyti aukščiausios ar vidutinės klasės kūrėjus ir bandyti savo laimę „hardcore“ žaidėjų tarpe. Dažniausiai šią grupę sudaro vyriškoji auditorijos dalis iki 35 metų, kuri yra itin priešiška įvairioms reklamos formoms žaidimuose. Tačiau net ir jų širdys gali suminkštėti, jeigu jiems, pavyzdžiui, bus pasiūlytas nemokamas AAA klasės žaidimas.

„Šiuo metu „Google“ jau turi keletą technologijų, kurių pagalba galima kurti labai originalius žaidimus. Įsivaizduokite skrydžių simuliatorių kuris pasinaudotu „Google Earth“ kaip fonu, ar šnipų žaidimas naudojantis „Google Maps“ siūlomą gatvės vaizdą. Žinoma, prireiktų nemažai darbo norint visa tai paversti realiais žaidimais, tačiau pirminė bazė jau yra“, – savo straipsnyje rašė jis.

„Šiuo metu daugelis video žaidimų kūrėjų labai plačiai naudojasi tradicine praktika, kuomet žaidimai yra pardavinėjami parduotuvėse, tačiau mokamų atsisiuntimų rinką dabar yra ant bangos. Štai milžiniška „Valve“ sekmė su jos „Steam“ sistema ir visiškai nesenas „Electronic Arts“ bandymas kiek agresyviau pristatyti visuomenei savo internetinę parduotuvę, tik įrodo, jog ši sritis turi dar labai daug potencialo. O štai „Google“ labiausiai ir mėgsta – potencialą“.

Tad klausimų, ar „Google“ nenori savo 18 mlrd dolerių vertinamos žaidimų rinkos dalies, nekyla jokių. Geriau būtų klausti: Kaip ji ruošiasi juos pasiimti?