Vienas iš kompanijos „Epic Games“ vadovas Mark Rein kalbėdamas apie naujos kartos žaidimų kūrimą, dalinosi savo įspūdžiais, jog sukurti tokį žaidimą yra ne tik labai sunku, bet ir velniškai brangu.
Tokias mintis jis išreiškė kalbėdamas „London Games Summit“ renginio metu. O iliustruodamas savo kalbas, jis pateikė ir tirkus skaičius. Naujasis „Xbox 360“ žaidimas, turintis pasirodyti per „PS3“ startą, iš viso kainavo apie 10 milijonų dolerių.
Prie žaidimo dirbo trisdešimties žmonių komanda, beveik dvejus metus. Kaip toliau pasakoja Rein, tendencija apie brangstanti žaidimų kūrimą turėtų išsilaikyti ir ateityje.
Vis dėlto, Rein neslėpė, kad kai kurios didelės kompanijos šią tendenciją neseniai buvo pavertusios tarsi „gąsdinimo“ kampanija, kurio tikslas buvo įbauginti žaidimų industriją. Vieną iš tokių kompanijų buvo „EA“.
[mc4wp_form id="398"]
24 Komentarai
SUPER MARIO
Siaip ,kaip jau sakiau as noreciau ,kad tas Gears of War pateisintu tokia suma .Nes jeigu tai bus dar vienas zaidimas su zibancia grafika ir nieko vertu siuzetu ,tai nx.Nenoreciau ,kad butu taip ,kaip pvz su Black .Ar atsimena si FPS .Grafika priverte sena gera PS2 suktis ant galimybiu ribos.Taciau siuzetas patylesiu.
P.S Gears of war yra vienas is zaidimu kuris skatina galvoti apie Xbox 360 pirkima.
Smirgelizz
🙂 man jau daug zaidimu susikaupue del kuriu verta xbox360 imti,jeigu dar UT2007 butu tai jamciau uzsimerkes.
Millenium
Visu pirma, tai jus visikai nenusimanot apie siuolaikine zaidimu rinka. Neskaite ir nezinote kaip kuriami zaidimai. Vat kad ir imkit Half-Life 2. Nagi pabandykit atspeti kiek kainavo jo sukurimas? Na na, turime apvalia sumele, ogi 40 milijonu, ne litu, o $$$ . Jus manot kad tai yra duag? Pries ~10 metu tai butu buve nezmoniska suma, siandienineje rinkoje – lasas juroje. Mazesnes kompanijos irgi gali sukurti gerus game, tik ne AAA rinkai. AAA zaidimu rinkai kuriami zaidimai ne vienerius metus, o atsipirkimas butinas. Daleiskime turime zaidima kuris skirtas nedidelej, jo mastas bus ~150,000 kopiju parduotu. Turime 7,5 milijonus doleriu. Publisheris gaus puse sumos lieka 3.75KK $, dar nuo tos sumos atsieina visi pirkiniai uz kuriuos turejo sumoketi development pradzioje (3dsmax, photoshop, pluginai, Game Engine ir tt, atlyginimai) tai sudaro nemaza daly, vnz lieka labai mazai navaro developeriams, apie 4$ doleriai nuom kiekvieno zaidimo, ir tai tuos turi dalytis su team. Jokiu ferrari ar porche nuo sio zaidimo, bet ar apsimoka tada jiems kurti zaidimus? Taip apsimoka, nes jie gavo tuos metus kai kure zaidima pastovius atlyginimus ~2-10k$ (priklausomai nuo darbo pozicijos). Taigi galime drasiai teigti, jog sita rinka pastoviai plesis ir tobules. Zaidimu rinka dar palyginus jauna, o filmu rinka jau gigante ir tesiasi su vis brangesniais savo produktais.
Smirgelizz
yep,tarkim niekas dabar nebekelia problemu ach filmas uz 400milijonu ir panasiai 🙂 bet tarkim jeigu firma kuria 2 zaidima tai jau maxu ir tt nebereikia pirkti.Ir jeigu engina perka tai jau vien enginas pora milijonu $ kainuoja(jeigu geras aka steam,d3,U3)