Pirmoji „Mass Effect“ dalis bandė atrodyti kaip šaudyklė, bet galiausiai tai jai nelabai pasisekė. Galiausiai tai vistiek buvo vaidmenų (RPG) žaidimas, kuriame vaizdas buvo pateikiamas „pro pečius“. Tačiau tęsinys žada būti kitoks.

Arba bent jau tokias viltis puoselėje „BioWare“, kurios vadovas Ray Muzyka kalbėjęs „GDC“ metu teigė, kad didžioji dalis naujovių, prie kurių yra dirbama, buvo skirta tam, kad žaidime labiau jaustųsi veiksmas ir šaudynės.

„Vienas tokių elementų yra veiksmo intensyvumas, kurio suintensyvėjimas leistų žaidėjams matyti žaidimą kaip RPG šaudyklę“, – kalbėjo jis. „Atrodo šaudyklių fanams nusimato tikrai puikūs nuotykiai“.

O kaip gi RPG fanai? Na, jie irgi neturėtų būti nuskriausti. O tuo tarpu jūsų dėmesiui naujas žaidimo koncepcinis paveikslėlis.