Jonathan Blow pareiškė, kad sukurti galvosūkių-platforminį žaidimą „Braid“, kuris susilaukė daug puikių įvertinimų, jam kainavo apie 200 000 JAV dolerių.

Tiesa, jis pripažįsta, kad žaidimus galima pagaminti ir už žymiai mažesnę sumą. Daugiausia pinigų jam kainavo dailininko samdymas ir jie galėjo būti sutaupyti, jeigu jis pats būtų išmokęs piešti.

„Žaidimas nebūtų buvęs toks geras, bet jis būtų atnešęs daugiau pinigų“, – kalbėjo jis.

„Taip pat, didelę dalį iš šių 200 000 dolerių aš išleidau būstui, nes nenorėjau gyventi kokioj nors lūšnoje. Taigi tikrai nereikia 200 000 dolerių, kad pagaminti žaidimą“, – toliau dėstė jis.

„Reikia PC, kūrimo įrankių ir pakankamai pinigų pragyventi visą kūrimo laikotarpį bei šiek tiek papildomo laiko, nes klaidų pridaro visi. Ir jeigu jjūs galite visus tris metus gyventi su tėvais, tuomet žaidimo kūrimas gali ir visai nekainuoti“.

Tokias mintis Blow išsakė „Game Developer Conference“ metu San Franciske, kur kalbėjo apie mažų žaidimų kūrimą „XBLA“ ir „PSN“.