Jonathan Blow pareiškė, kad sukurti galvosūkių-platforminį žaidimą „Braid“, kuris susilaukė daug puikių įvertinimų, jam kainavo apie 200 000 JAV dolerių.
Tiesa, jis pripažįsta, kad žaidimus galima pagaminti ir už žymiai mažesnę sumą. Daugiausia pinigų jam kainavo dailininko samdymas ir jie galėjo būti sutaupyti, jeigu jis pats būtų išmokęs piešti.
„Žaidimas nebūtų buvęs toks geras, bet jis būtų atnešęs daugiau pinigų“, – kalbėjo jis.
„Taip pat, didelę dalį iš šių 200 000 dolerių aš išleidau būstui, nes nenorėjau gyventi kokioj nors lūšnoje. Taigi tikrai nereikia 200 000 dolerių, kad pagaminti žaidimą“, – toliau dėstė jis.
„Reikia PC, kūrimo įrankių ir pakankamai pinigų pragyventi visą kūrimo laikotarpį bei šiek tiek papildomo laiko, nes klaidų pridaro visi. Ir jeigu jjūs galite visus tris metus gyventi su tėvais, tuomet žaidimo kūrimas gali ir visai nekainuoti“.
Tokias mintis Blow išsakė „Game Developer Conference“ metu San Franciske, kur kalbėjo apie mažų žaidimų kūrimą „XBLA“ ir „PSN“.
5 Komentarai
karlotikas
„Indie“. Braid, kad ir koks geras, nepagauna Indie dvasios, nes faktas tas, kad tai visai ne Indie žaidimas (kūrimo išlaidos dar labiau tai įrodo), kaip kai kurie „geimeriai“ tikina forumuose.
Andriux262
Hmm.. Noreciau is vis suzinoti kas tas Braid ir kaip jis atrodo, taigi skubu i apsisviesti (smart)
Bomber
Įdomu kada jis pagaliau bus išleistas 😕
P.S. Straipsnyje yra nemažai klaidų..
Pinky
kazkada buva straipsnis kad vien tik gers zaidima variklis kainuoj 200k $,bet esme jei apsiemi ka nors kurt tai visas islaidas priklausys nuo to kiek pats sugebi ka nors kurt ir kiek reikes moket visiems programuotojams bei dizaineriams.
tomyte05
bomber man , mokykloje reikia taisyti klaidas,o siaip matau turi interneta ir gali pasiziureti pries kiek jau laiko isejo Braid (d)