Kartas nuo karto sulaukiame įdomesnių kandidatų įvairiuose Game Developer Conference (toliau GDC) iššūkiuose. Šiais metais išskirtiniausią darbą pristatė, tiksliau apie jį papasakojo Jason’as Rohrer’is (žinomas dėl tokių žaidimų kaip The Castle Doctrine ir Sleep is Death). Kad ir kaip keistai tai skambėtų, visus kitus pretendentus nugalėjo stalo žaidimas pavadinimu A Game for Someone. Kaip ir praeiti šio žmogaus sugalvoti pavadinimai, šis stalo žaidimas taip pat turi labai netradicinį vardą. Ir už šio pavadinimo slypi labai įdomi istorija, kodėl būtent šis stalo žaidimas laimėjo ir kodėl jo dar ilgai niekas negalės pažaisti…



Šių metų iššūkio tema buvo „paskutinis žmonijos žaidimas„. Šiame konkurse dalyvavo dar keli labai gerai žinomi žaidimų kūrėjai, bet vis vien nugalėjo Jason’as.

Aš norėjau sukurti žaidimą, kuris nėra skirtas šiam laikotarpiui. Žaidimą, kurio aš ar net visi šiuo metu gyvenantys žmonės negalės išbandyti.“ – sako Rohrer’is.

Stalo žaidimas buvo sukurtas įvedant taisykles į kompiuterį ir leidžiant kompiuterio dirbtiniui intelektui jas subalansuoti – taip net ir pats žaidimo kūrėjas nežino, ko gali tikėtis ateities žaidėjai. Tada jis sukūrė 18×18 colių lentą, figūrėles iš titano, nukopijavo taisykles į archyvą, jas atspausdino ant rūgščiai atsparaus popieriaus ir viską sudėjo į atskiras tūbeles, o jas į storo titano sluoksnį. Galiausiai viską užkasė kažkur Nevados dykumoje. Tikrai nemažame plote…

Žaidimo autorius tikisi, kad su GPS pagalba stalo žaidimas kažkada bus surastas. Rohrer’is visiems GDC renginio dalyviams davė po voką, kuriame yra surašytos skirtingos GPS kordinatės – visas bendrai sudėjus gautųsi vienas milijonas skirtingų kordinačių. Jis sako, kad jei bent vienas žmogus kiekvieną dieną tikrintų gautas kordinates, jis užtruktų apie 2,700 metų, kol atrastų žaidimą.

Visi išdalinti vokai buvo surinkti GDC savanorių, kurie tikisi surasti stalo žaidimą anksčiau. Na, ką gi, palinkėkime jiems sėkmės!

pcgamer.com, games.lt