„GDC“ renginio metu, kompanijos „Maxis“ kūrėjas Chris Hecker prabilo apie žaidimų pasirinkimo stoką. Jis teigia, kad žmonės visur skundžiasi, jog žaidimai tapo vienodi ir nuobodūs, bet jis mano, kad žmonės nesiima jokių priemonių norėdami tą pakeisti.

Chris kaltina ne tik žaidimų kūrėjus, bet ir pirkėjus, kurie priima praktiškai tokį pat produktą. Jis mano, kad žaidėjai turėtų reikalauti daug daugiau iš žaidimų bei jų kūrėjų. Kaip pavyzdį Chris pasirinko „Call of Duty: Modern Warfare“ žaidimus, jis teigia, kad dauguma apžvalgininkų pastebėjo, kad žaidimo pagrindinis minusas yra trumpa vieno žaidėjo kampanija, o ne tai, kad tai praktiškai toks pat žaidimas visose 3 dalyse, tuo parodydamas, kad kalta ir žiniasklaida.

Hecker tikisi, kad ateityje žmonės pradės atskirti, kuo žaidimai skiriasi vienas nuo kito ir, kad atsiras įvairesnių žaidimų.