„CD Projekt“ atstovas spaudai, Marcin Iwinski, teigia, kad žaidimų apsaugos sistemos, kaip DRM, visiškai neapsaugo žaidimų nuo nulaužimo ir nelegalaus siuntimosi.
Savo kalboje Marcin taip pat skatina kitų kūrėjų nebesinaudoti DRM apsaugos sistema, nes jo manymu ji visiškai neveiksminga. Jis primena, kad žaidimas „Witcher 2“ ir jo apsauga „SecuROM“ buvo nulaužta po 2 valandų, nuo žaidimo išleidimo.
Marcin Iwinski su nusivylimu pranešė, kad žaidimas buvo parsisiųstas daugiau nei 4 milijonus kartų, kai tuo tarpu žaidimą nusipirko kiek daugiau nei 1 milijonas pirkėjų.
Daugiau naujienų „Game Developers Conference 2012“ galima rasti čia.
4 Komentarai
mazas196
tik dabar jiems dasuto:-] greitai reaguoja, mes sitom temom pries nemazai ilga laika snekejom, kad ji niekam tikus:)
Sly_Cooper
Gaila „CD Project“ man, kaip kūrėjų ir pikta dėl tų 4 milijonų begėdžių|) Witcher serija yra nuostabus žaidimas, bei kurtas su meile, todėl tikrai yra vertas būti nupirktas, o ne gėdingai parsisiūstas… Žinoma nekalbu apie kaikurių didžiūjų kompanijų leidžiamą mėšlą, kuris net nevertas būti parsisiūstas! „CD Project“ kategoriškai teisūs dėl DRM bevertiškumo;)
Burundis
Sutinku, bet Lietuvoje zaidimus tokiu metu pirkti yra labai didele prabanga.
PS. Zaidima atsisiunciau isdidziai, o ne su geda B)
dabolx
Jei ir nesisiustu, tai vistiek labai nepadidetu pirkimu skaicius.