Game Developers Conference 2011 buvo apdovanoti geriausi 2010’ųjų metų nepriklausomi žaidimai bei jų kūrėjai. Daugiausia apdovanojimų susišlavė „Mojang“ kurtas mega-hitas „Minecraft“ ir „Frictional Games“ siaubo žanro atstovas „Amnesia: the Dark Descent“. Ilgai nedelsiant, pristatome nugalėtojus:

Geriausias studentų kurtas žaidimas: „Fract“ (kūrėjas: Richard E Flanagan)

Geriausias dizainas: „Desktop Dungeons“ (QCF Design)

Techiniai laimėjimai: „Amnesia: the Dark Descent“ (Frictional Games)

Geriausias žaidimas mobiliesiems telefonams: „Helsing’s Fire“ (Ratloop)

Geriausias vaizdinis apipavidalinimas: „Bit.Trip Runner“ (Gaijin Games)

Geriausas garsas: „Amnesia: the Dark Descent“ (Frictional Games)

Specialūs apdovanojimai

Direct2Drive vizijos apdovanojimas: „Amnesia: the Dark Descent“ (Frictional Games)
Žiūrovų apdovanojimas: „Minecraft“ (Mojang)
IGF Nuovo’o apdovanojimas: „Nidhogg“ (Messhof)

Seum’o McNally didysis apdovanojimas: „Minecraft“ (Mojang)

Atsiimdamas „Direct2Drive“ įsteigtą prizą, kurio vertė 10,000 dolerių, „Frictional Games“ bendrasavininkas Thomas Grip’as prasiminė, jog nesitikėjo jog jų žaidimas bus taip įvertintas. „Prieš trejetą metų galvojome, jog daugiau niekada neteks kurti žaidimų, visko nekentėme ir valgėme tik makaronus, kad tik užbaigti šį žaidimą (prieš išleidžiant „Amnesia: the Dark Descent“, „Frictional Games“ vos nepaskelbė bankroto). O dabar atsiimu apdovanojimą, skirtą šiam žaidimui.“

„Mojang“ įkūrėjas Markus „Notch“ Persson’as dėkojo visiems žmonėms kurie yra žaidę žaidimus ar juos kūrę. „Jūs esate nuostabūs“ sakė Markus’as. Paskelbęs Seum’o McNally didžiojo apdovanojimo laimėtoją („Minecraft“), renginio vedėjas (Anthony Carboni) pajuokavo, jog šie žmonės piniginio prizo nusipelnė, nes metai finansiniu atžvilgiu jiems buvo „sunkūs“. „Jiems tikrai praverstų pinigai“ Pridūrė jis.

Dar daugiau naujienų iš GDC 2011!