Capcom pristatymo metu pademonstravo nedidelę žaidimo atkarpą, kuriame herojai patenka į uždarytą kaimelį Afrikoje, ir turi išgyventi kol į pagalbą atskris sraigtasparnis. Viskas prasideda nuo įspūdingos animacijos, kurioje stambus maišą ant galvos užsimaukšlinęs budelis su milžinišku kirviu kapoja vietiniams galvas. Ši animacija nepastebimai pereina į žaidimo procesą, na o tada prasideda.
Pirmas šokiravęs dalykas, neskaitant to įspūdingo kirvio, buvo pačių priešų elgesys. Nors jau ketvirtoje dalyje priešai pasižymėjo tikroviškais judesiais, penktoje dalyje jie labai tikroviški ir juda tarsi pagauti kažkokio transo. Judesiai tokie dinamiški, tarsi banguojantys ir tikrai skiriasi vieno nuo kito, bent jau toks įspūdis susidaro pradžioje. Vėliau išeina pastebėti šiokio tokio „klonavimo“, tačiau su praėjusia serija tikrai nepalyginsi – žaidimas sugeba įtikinti, kad tave puola tikri viruso apsėsti žmonės.
Žaidime valdome senąjį RE serijos herojų Chrisą Redfieldą, kuris sekdamas praėjusios dalies pėdsakus prisijungia prie naujos organizacijos ir atkeliauja į Afriką. Pasak kūrėjų, naujoji serija atskleis ne vieną po praėjusio Resident Evil likusią mįslę. Įdomu tai, kad šį kartą herojus ne vienas – jį lydi nauja partnerė, afrikietė Sheva Alomar. Taip, žaidimą bus galima žaisti dviese co-op režime, tačiau net ir valdoma DI, ši herojė man paliko didelį įspūdį. Ji labai tikroviškai elgiasi, aršiai kovoja, tiesa, kartais pakliūdama priešams į rankas, ir tuomet reikia bėgti link jos gelbėti.
Kova su puolančiais paslaptingo bioteroristinio ginklo paveiktais žmonėmis labai intensyvi ir dinamiška. Šaudant į priešus pakertamos jų kojos, rankos, jie griūna, keliasi, vėl atakuoja. Galima pasinaudoti aplinkos objektais: pavyzdžiui, iššovus į elektros generatorius keli priešai įspūdingai nukratomi elektra. Taip pat galima sprogdinti statines, nuo kurių lekiančios skeveldros perveria priešus. Su fizika žaidime tikrai padirbėta, matyt dėl to sukuriamas toks tikroviškumo įspūdis.
Žiaurumo ir net šlykštumo žaidime tikrai netrūksta. Vien jau šioje trumpoje demonstracijoje įstrigo vienas priešas, kuris nužudytas virsta, atsiprašant, mėšlo krūva, kuri burbuliuodama išgaruoja. Užkandžiaudamas tikrai šio žaidimo nežaisiu… Na o šį epizodą vainikuoja pradžioje minėtas budelis, kuris, stebėtinai, kapoja ne tik herojų bei jo kolegę, bet ir visus, pasitaikančius po kojomis. Herojui užtvotas smūgis tuo milžinišku kirviu iškart parverčia ant žemės, trumpam apsvaigina ir nuima kone visą gyvybę. Tenka griebtis vaistų ir iškart nešdintis šiam budeliui iš akių. Savarankiškai nužudyti jį pavyktų labai sunkiai, tad kūrėjai pasinaudoja aplinkos pagalba.
Resident Evil 5 atrodo labai, labai įspūdingai. Net sunku patikėti, kad jis sukurtas ant to paties, tiesa, smarkiai patobulinto, Capcom variklio, naudojamo DMC 4 ir Lost Planet žaidimuose. Gerai, kad kūrėjai neskuba ir žaidimą PS3 bei X360 konsolėms išleis kitų metų kovo 13 dieną. Dėl PC versijos niekas nieko nesako, reik tikėtis, kad po kurio laiko jos sulauksime kaip ir RE4 atveju.
[mc4wp_form id="398"]
51 Komentarai
GAMERSTOHELL
kazkaip nekaip man atrodo sis zaidimas per re4 tu priesu buvo kaip prisi… o cia ju nedaug tu ten lakstai aplink juos sau ramiai, o per re4 kai tave uzpaudzia priesai i kampa o tada tai tenka pavargti o cia max gal 10 priesu buvo, nebent toliau ju bus daugiau
KENNYs
RE5 graziai atrodo bet man niekas neprilgs Re 1,2,3 dalim.
proDJ
Frostas kas is to kad tu cituoji Wikipedijos savokas apie baime ir t.t. tai neirodo kad tu teisus, bet neirodo kad ir as teisus del savo argumentu. Bet as vistiek lieku prie savo nuomones.
< Pagonis > kalbii gerai. Bet nesutinku del kai kuriu dalyku pvz del vartotojo amziaus zaidziant zaidimus.
Zmogaus amzius bus ar bent turetu buti kurejams vienas is svarbiausiu dalyku i ka jie turetu atsizvelgti kuriant zaidimus ir juos reitinguojant.
Ne veltui yra sukurta reitingavimo sistema ir ne veltui tevai turetu neleisti zaisti ziauriu zaidimu mazesniems vaikams, bet ir ne veltui niekas taisykliu neislaiko.
Vaikai vis dar zaidzia ne pagal reitingavima susikirsyus zaidimus. Ir dar ta pati pakartosiu Duok pazaisti 9 metu vaikui Re 5 jis isgirs zaidima ir ispeiks senesnius duok tam paciam pazais po 12 metu jis smeis naujaji Residenta. Taip turetu buti nes zmogus aukdamas suteikia pirmenybe viesiems dalykams kas buna „pirmi kartai“ tai yra nepatirti pojuciai ir t.t. Veliau tai lieka jo prisiminimuose ir tai sudaro zmogaus vartotojiskumo ideala tai kas jiems siuloma, laimi tas kuris pasiulo primas. Tai va jusu idealas buvo Re 1, Mario, Contra ir butent todel kad jie visi buvo pasiulyti jums pirma karta pirmaisiais zaidimu eros metais. Ir nesigedinkit prisipazinti Gerb. kolegos kad tada jus dar buvote jauni ir jums tai paliko neisdildoma siais laikais nostalgiska prisiminima kas yra |geras zaidimas“. Bet tai nepatvirtina kad jus esate teisus. Nes nauja karta zaidimo klasika po daugelio metu laikys tokius zaidimus kaip Re5 o ne Mario.
proDJ
(u)Zinoma su sita nuomone daug kas gali nesutikti. Bet as nepersu jos kad tai yra vienintele tiesa. Tiek gerb. < Pagonis > tiek gerb. Frostas yra teisus. Bet nereiktu neigti ir manosios nuomones. Nebukit tokie nusistoveje ir Racionalistai. Iracionalumas ir kitoks mastymas niekam dar nepakenke. o tai tik ukdo naujus siekius, naujas dar neatrastas idejas. taip pat ir naujus sugalvotus zaidimus kurie uz savo pirmtakus siuolaikines technikos ir intelekto lygio pasiekimais gali buti simteriopai tobulesni uz klasika patapusius dalykus.
Kalbant apie Re5 nera jis kazkoks didelis pasiekimas bet zingsnis link kazko naujo, ziuredamas Gameplay jauti visai kitoki jausma negu zaizdamas 2d Mario arba Contra arba Re1 .
zeemaitukas
Zaidimas RE4 man tikrai patiko, bet jis man patiko kaip shuteris, o ne senos geros RE dalis, vien delto kad neliko galvosukiu tos itampos, kuri versdavo net krupcioti, gaila. Bent tiek gerai kad kaip shuteris RE4 buvo tikrai geras tikekimes toks bus ir RE5
tripleAGE
Na Capcom tikrai persistengė su ginklais…juk RESIDENT EVIL serija yra išlikimo games, o ne koks DOOM.
Tikrai žaidime per daug ginklų palyginus su ankstesniais RE, tikrai žaidime nereikalingi bazukos, kulkosvaidžiai ir kiti sunkiasvoriai ginklai, galėtu pasiūlyti keleta mažesnių ginklų; pistoletas, mečetė galvoms kapoti,viea kitą granatą miniai sprogdinti,1 riotguns, medžioklinį kokį su dviem šoviniais kaskart užtaisant, kirvį,vamzdį, 1smg automatą, taip pat būtu gerai kad žaidime šoviniai baigtusi ir neduotu naujų kol neperėjai tam tikrą lygį, reiktų gerai pamastyti kaip apsiginti tarkim vamzdžiu, kirviu, mečete kad būtu tikras horror ir kad būtu leista neštis realų skaičių ginklų o ne visą amuniciją ir ginklų sandėlį…
RMNDS
Pakolkas viskas atrodo normaliai
Sprintz
Man tas ak-47 atrodo pasiskolintas is Cold Fear
Norm16
Visiskai pritariu.. man asmeniskai 2 -3dalys labiaus patiko.. O dbar NIEKO neliko is RE.. Capcom nusivaziavo.. Vieni geriausiu ju hitai – Re,re2,re3, dino crisis, dino crisis 2 (pastarieji seni zaidimai) taciau jie tikri surival-horror, o juk tokie zaidimai privalo ivaryti baimes.. o ne tik zombiu taskymas kuris nesukelia jokiu jausmu… „Dead Space“ siuo metu (mano nuomone) yra pats geriausias survival-horror game rinkoje siomis dienomis. nu dar gal silent hill.. Ivaro siurpo tj tikrai uztikrintai, o siuzetas dar labiau nepakartojamas.. Next-gen grafika – nu ciki krc.. bet kaip minejau jis turi tai ka privalo tureti tokio zanro zaidimas – SIAUBO! Man RE5 – nieko ispudingo 😕
Norm16
aj jo dar cold fear geras
SC_Orpion
EEEE!!! kur leon veikejas is ketvirtos dalies kur jis dinksta kad grysta tas senas Chris?????? Man Leon patiko 🙂 ir tikios bus ta 5 dalis ant pc. ka padarysi kad vel to gaidziu reiks buti Chris:E