Capcom pristatymo metu pademonstravo nedidelę žaidimo atkarpą, kuriame herojai patenka į uždarytą kaimelį Afrikoje, ir turi išgyventi kol į pagalbą atskris sraigtasparnis. Viskas prasideda nuo įspūdingos animacijos, kurioje stambus maišą ant galvos užsimaukšlinęs budelis su milžinišku kirviu kapoja vietiniams galvas. Ši animacija nepastebimai pereina į žaidimo procesą, na o tada prasideda.

Pirmas šokiravęs dalykas, neskaitant to įspūdingo kirvio, buvo pačių priešų elgesys. Nors jau ketvirtoje dalyje priešai pasižymėjo tikroviškais judesiais, penktoje dalyje jie labai tikroviški ir juda tarsi pagauti kažkokio transo. Judesiai tokie dinamiški, tarsi banguojantys ir tikrai skiriasi vieno nuo kito, bent jau toks įspūdis susidaro pradžioje. Vėliau išeina pastebėti šiokio tokio „klonavimo“, tačiau su praėjusia serija tikrai nepalyginsi – žaidimas sugeba įtikinti, kad tave puola tikri viruso apsėsti žmonės.

Žaidime valdome senąjį RE serijos herojų Chrisą Redfieldą, kuris sekdamas praėjusios dalies pėdsakus prisijungia prie naujos organizacijos ir atkeliauja į Afriką. Pasak kūrėjų, naujoji serija atskleis ne vieną po praėjusio Resident Evil likusią mįslę. Įdomu tai, kad šį kartą herojus ne vienas – jį lydi nauja partnerė, afrikietė Sheva Alomar. Taip, žaidimą bus galima žaisti dviese co-op režime, tačiau net ir valdoma DI, ši herojė man paliko didelį įspūdį. Ji labai tikroviškai elgiasi, aršiai kovoja, tiesa, kartais pakliūdama priešams į rankas, ir tuomet reikia bėgti link jos gelbėti.

Kova su puolančiais paslaptingo bioteroristinio ginklo paveiktais žmonėmis labai intensyvi ir dinamiška. Šaudant į priešus pakertamos jų kojos, rankos, jie griūna, keliasi, vėl atakuoja. Galima pasinaudoti aplinkos objektais: pavyzdžiui, iššovus į elektros generatorius keli priešai įspūdingai nukratomi elektra. Taip pat galima sprogdinti statines, nuo kurių lekiančios skeveldros perveria priešus. Su fizika žaidime tikrai padirbėta, matyt dėl to sukuriamas toks tikroviškumo įspūdis.

Žiaurumo ir net šlykštumo žaidime tikrai netrūksta. Vien jau šioje trumpoje demonstracijoje įstrigo vienas priešas, kuris nužudytas virsta, atsiprašant, mėšlo krūva, kuri burbuliuodama išgaruoja. Užkandžiaudamas tikrai šio žaidimo nežaisiu… Na o šį epizodą vainikuoja pradžioje minėtas budelis, kuris, stebėtinai, kapoja ne tik herojų bei jo kolegę, bet ir visus, pasitaikančius po kojomis. Herojui užtvotas smūgis tuo milžinišku kirviu iškart parverčia ant žemės, trumpam apsvaigina ir nuima kone visą gyvybę. Tenka griebtis vaistų ir iškart nešdintis šiam budeliui iš akių. Savarankiškai nužudyti jį pavyktų labai sunkiai, tad kūrėjai pasinaudoja aplinkos pagalba.

Resident Evil 5 atrodo labai, labai įspūdingai. Net sunku patikėti, kad jis sukurtas ant to paties, tiesa, smarkiai patobulinto, Capcom variklio, naudojamo DMC 4 ir Lost Planet žaidimuose. Gerai, kad kūrėjai neskuba ir žaidimą PS3 bei X360 konsolėms išleis kitų metų kovo 13 dieną. Dėl PC versijos niekas nieko nesako, reik tikėtis, kad po kurio laiko jos sulauksime kaip ir RE4 atveju.