Ar žinote kokia nauja 2011–uju frančizė buvo pati didžiausia JAV? Jei skaitėt teksto antraštę tai aišku, kad žinot, bet aš labai abejoju, kad tai žinojote prieš 20 minučių. Pernai prieš Kalėdas startavęs žaidimas vaikams „Skylanders: Spyro‘s Adventure“ pelno geriausiai parduodamos naujos frančizės ir geriausiai parduodamo žaidimo vaikams titulus.

Antra vertus tame gal ir nėra nieko labai nuostabaus. „Skylanders: Spyro‘s Adventure“ apjungė mėgiamiausius vaikų objektus — žaislus ir žaidimus į vieną visumą. Jei nežinojote, šis žaidimas žaidžiamas naudojant plastikines herojų figūrėles, kurios pastatytos ant tam skirto portalo atgyja žaidimo pasaulyje. Kiekviena figūrėlė turi savo atmintį, tad ji atsimina naujojo šeimininko jai suteiktą vardą, išsaugo patirties taškus ir inventorių. Tokiu būdu vaikai gali naudotis savo figūrėlėmis tiek namuose, tiek svečiuose, be to, vienai konsolei skirta figūrėlė nepriekaištingai veiks su bet kuria kita konsole.

Kitaip tariant tai dar vienas unikalaus „Activision“ gabumo įrodymas. Niekas nesiginčys, kad „Activision“ nėra ta kompanija, kuri visada ir užtikrintai pateikia tik pačius geriausius žaidimus, bet jei vertinti jų gabumus įžvelgti verslo perspektyvą — žaidimų pasaulyje jiems nėra lygių.

„Call of Duty“,  „Guitar Hero“ ar „Skylanders“ — žaidimai kuriuos atrado ir prigriebė „Activision“, net tik garantavo solidžią grąžą leidėjams, bet ir sukrėtė finansinius žaidimų industrijos pamatus sumušdami vis naujus rekordus.

„Skylanders: Giants“ kol kas dar anksti vadinti melžykla, greičiau jau tai sėkmės konsolidavimas išpildant vieną ar kitą savo žaidėjų norą. Kūrėjų požiūris paprastas — viską, kas buvo gerai, palikti taip kaip buvo, o naujienas pasiūlyti tik tose sferose, kuriose žaidėjai norėjo patirti daugiau. Pavyzdžiui aš norėjau, kad „Skylanders“ figūrėlės būtų bent kiek interaktyvesnės ir štai… Naujieji milžinai turės šviečiančių dalių. Žinoma tai dar ne judančios rankos, ne keičiamos pozos ar ginklai, bet vis šitas tas!

Dauguma vaikučių be abejo norėjo daugiau figūrėlių, tad greta kelių naujų milžinų, bus pasiūlyti ir keli standartinio dydžio herojai, o seni herojai bus perleisti, naujose, kur kas labiau intriguojančiuose pozose. Aš asmeniškai šią naujieną ketinu nuslėpti nuo savo vaikų, nes neišvengiamai tektų keliauti į parduotuvę ir ieškoti „Trigger Happy“ su auksiniu kulkosvaidžiu.

Kadangi su žaidimu bus siūlomi 8 milžinai, kurių kiekvienas bus pustrečio karto didesnis už kitas figūrėles, jiems reikės ir naujų, erdvesnių lygių. Naujosios figūrėlės neveiks su originaliu žaidimu, tačiau senieji skailanderiai puikiai jausis „Giants“ pasaulyje.

Didesni lygiai automatiškai reiškia daugiau erdvės kelionėms ir tyrinėjimui. Kūrėjai teigia pastebėję vaikų norą ir pomėgį savo mėgstamus lygius peržaisti dešimtis kartų iš eilės, tad norėdami įprasminti šį jų įprotį žada sukurti daugiau slaptų praėjimų ir požemių. Ne visi jie bus saugomi elementų vartais, tad net ir vos porą figūrėlių turintys vaikučiai galės įveikti tą patį lygi 4-5 sykius ir vis rasti kažką naujo.

Naujieji personažai (na bent jau kiek jų mačiau parodoje) mūsų pasaulyje atstovaujami kruopščiai sukurtų figūrėlių, žaidime atrodo kur kas labiau atsipalaidavę, vikresni ir strategiškai įdomesni žaisti. Pavyzdžiui milžinai galės griauti kai kurias pasaulyje esančias sienas, o laidyne ginkluotas „Shroomboom“ emociškai labai primena tą patį „Trigger Happy“, bet turi daugiau įvairiapusiškų, komiškų savybių. Tiesa „Giants“ pasaulyje senosios figūrėlės irgi šiek tiek pasitemps, maksimalus jų lygis bus timpteltas iki 15, taip pat jie galės išmokti 1 naują savybę.

Padaugės ir elementų užraktais saugomų zonų. Atrakinę jas originaliame žaidime paprastai rasdavome turtų prigrūstą aplinkkelį, o dabar kūrėjai žada juos gerokai padidinti, kad žaidėjai pajustų tikrą vartų atrakinimo vertę. Parodos metu demonstruotos zonos taip pat išsiskyrė vizualiu apipavidalinimu, įžengus prie vienos iš stichijų vartus, nelieka jokių abejonių, kad patekai į specifinį, gaivališką pasaulį.

Kūrėjai nenorėjo atskleisti detalių apie žaidimo siužetą, kad ir kiek mėginau klausti, tačiau patikino, kad pagrindiniai istorijos pasakojimo elementai išliks nepakitę. Alec Sokolow ir Joel Cohen sukūrę originalaus žaidimo istoriją dirba ir su „Giants“, tad abiejų žaidimų įvykiai turės tęstinumą.  Kaip galima spėlioti iš reklaminių filmukų, piktasis Kaosas grįš antram raundui, tačiau pats žaidimo veiksmas persikels į skraidantį laivą. Šiame laive ir suksis pagrindinis veiksmas, apie kurį su mumis bendravęs Noah Kircher Allen tepasakė tiek — „Ši dalis net labiau orientuota į siužetą ir jo varomus nuotykius nei pirmoji“.

Smagiai nuteikė žinia, kad Skailanderių baze tapęs laivas galės būti modifikuojamas. Nežinia ar jis bus panaudojamas kaip transportas pačiuose žaidimo lygiuose, tačiau vien galimybė keisti jo išvaizdą nudžiugins jaunuosius žaidėjus. Ypač turint galvoje tai, kaip juos žavėjo originaliame žaidime savaime kintanti sala.

Galiausiai žadami nauji arba išplėsti žaidimo režimai, tiek norintiems treniruoti savo figūrėles, tiek trokštantiems papildomų iššūkių, tiek mėgstantiems kautis 1 prieš 1 su draugais. Taip pat žadama išlikimo Arena, be kurios ko gero jau nebeįmanomas joks žaidimas.

Viso išplėtime bus 15 naujų siužetinių lygių, naujasis „Skylanders“ portalas bus su maitinimo laidu, tad juos įsigiję žaidėjai nesusidurs ir su kitu baisiu originalaus žaidimo trūkumu — greitai išsikvepiančiomis baterijomis.

„Skylanders: Giants“ startas numatytas spalio viduryje.