Naujienų srautas iš Gamescom 2011 jau nurimo, didžioji dalis filmukų bei informacijos buvo pristatyta – galu gale viskas nurimo. Šias kelias dienas, kol jūs diskutavote su savo draugais apie tam tikrus pristatytus žaidimus, diskutavome ir mes – dalis Games.lt komandos, kurie liko namuose, pateikti jums šviežiausias naujienas.

Anck, Tagio, Navy, Nowitzkis bei Karlotikas nusprendė pasidalinti savo nuomone su jumis visais. Tai puiki proga, kurios negalėjome praleisti.

Anck:
Gamescom 2011 stebėjimo maratonas pasirodė kiek suvaržytas, lyginant su šiuometiniu E3 paprastiems mirtingiesiems transliuojamų konferencijų gausa netenkino. Nepasakyčiau, kad ir pristatytų produktų kiekis tenkino. Didžioji dalis rodomų projektų jau buvo matyti ir kažko tokio akinančiai stulbinamo tiesiog nebuvo. Tiesa, už uždarų durų vykusiuose susitikimuose dalyvavę matė daugiau, bet tai jau kita istorija ir ją pasakos kiti. Apibendrinant, patiko Battlefield 3 co-op demonstracija, ypatingai ją atliekantys žaidėjai. Šiokias tokias emocijas sudrumstė Need for Speed: The Run, laukiam pasirodant. Tikėjausi daugiau iš Bioware daržo, bet gavęs sąlyginai tą patį Mass Effect 3 eigos montažą tik kitame lygyje, praradau viltis. Tiek to. Labai norėjosi išgirsti kažką naujo apie Tomb Raider, bet Square Enix šį kartą labai jau kukliai. Tyla ir iš XCOM bei Bioshock stovyklų. Pabaigai paminėsiu Ubisofto Revalations, kuris, kad ir neparodė kažko netikėto, nuteikti teigiamai sugebėjo. Tiek šiam kartui.

Tagio:
Taigi, trečiasis iš eilės Gamescom‘as Vokietijoje, Kelne… Kuo jis man patiko? Patiko parodytų žaidimų gausa. Šiemetinėje parodoje buvo daugybė mano laukiamų žaidimų, kaip „Assassin‘s Creed: Revelations“, „Need for Speed: The Run“ ar „Star Wars: The Old Republic“ ir čia tik keli iš viso sąrašo. Pasibaigus parodai atsirado ir laukiamų žaidimų sarašo papildymas anonsuotu projektu „War of the Roses“. Manau verta paminėti ir parodos organizatorius, kurie rūpinasi, jog mes, žaidėjai, turėtume didžiausią pasaulyje renginį, kuriame naujienos apie daugumą mūsų mėgstamiausių žaidimų liejasi tarsi iš kibiro. Šioje parodoje kiekvienas žaidėjas ras kažką sau. Beje, šiemet parodoje pasigedau vienos kompanijos. Į ją neatvyko „Square Enix“, o bent jau aš jų tikrai laukiau. Ir tik dėl vieno žaidimo. Grįžtant prie parodos, tikiuosi, kad Gamescom‘as nesumažės. Ir labai norėčiau kada nors apsilankyti ten pats.

Navy:
Šiemet sugebėjau įsitikinti vienu – Gamescom sparčiai vejasi ar jau pasivijo didžiausiu žaidimų industrijos renginiu vadinamą E3. Galbūt nesulaukiau tiek žaidimų pristatymų, kiek iš tikrųjų tikėjausi sulaukti ir negavau tiek informacijos apie tam tikrus žaidimus, kiek tikėjausi gauti. Keli pristatomieji filmukai smegenyse nesudarė absoliučiai jokio vaizdo, kas šiek tiek liūdino. Nesmagiai nuteikė ir tyla iš „Square Enix“. Tačiau keli momentai rėžėsi į galvą kaip lėktuvas smigdamas į žemę. „Uncharted 3: Drake‘s Deception“, „Need for Speed: The Run“, „Battlefield 3″ pristatymai paliko itin teigiamą įspūdį. Kiek mažesnį įspūdį paliko, bet irgi įsiminė „Star Wars: The Old Republic“ bei „Guild Wars 2″ pristatymai. Apibendrinus manau, jog Gamescom 2011 nusisekė. Jei ne dėl informacijos kiekio tai dėl itin didelio žaidėjų susidomėjimo šiais metais, tebūnie tai paskata studijoms, kompanijoms bei leidėjams kitąmet pasistengti labiau.

Karlotikas:
Akivaizdu, kad šių metų ‘Gamescom’ kiek nuvylė savo turiniu. Nebuvo nieko, kas sukeltu bangas tarp žaidėjų ir apie ką pakilia nata kalbėtų kiekvienas žurnalistas. Iš pirmo žvilgsnio paroda galbūt net ėmė atrodyti simboliškai, tik kiek įsigilinus buvo įmanoma pamatyti strateginių biznio kovų apkasus. Tačiau šviesioji pusė visgi yra ir ji pasireiškė žaidėjų susidomėjimu renginiu. Šeštadienį, pagal dydį ketvirtą pasaulyje parodų salė turėjo būti laikinai uždaryta dėl per didelio kiekio žmonių. Tai didžiulis komplimentas žaidimų industrijoje besisukančioms kompanijoms ir akivaizdus įrodimas, kad žaidimai socialinei kultūrai tampa svarbesni. Tad jeigu šiais metais parodos turinys ir pasirodė esąs ganėtinai šaltas, visa kas vyko už jos sienų įgavo visiškai kitokią prasmę mano akimis.

Nowitzkis:
Gamescom 2011 paroda metai po metų suburia daugybę žaidimų kūrėjų ir suteikia jiems progą parodyti (ar pareklamuoti) savo žaidimus plačiajai visuomenei. Nors parodos metu mačiau daugybę žaidimų, į atmintį įstrigo vos keletas. Tai „Battlefield 3″ , „Need For Speed: The Run“ ir „Dota 2″. Nors karinės šaudyklės manęs labai neviliodavo, o kasmetinius „Call of Duty“ žaidimus žaisdavau tik dėl milžiniško „hype‘o“, „Battlefield 3″ palietė tokias vietas, kurios mane labai vilioja. Tačiau jas atskleisti paliksiu ateičiai, kada tikiuosi parašyti rašinuką apie šį žaidimą :]. „The Run“ sužavėjo savo greitumu, netikėtomis vietovėmis ir savo veržlumu. Tiesa, nedūžtančios mašinos ir klonuotos sniego lavinos badė akis, tačiau žaidimas bus išleistas dar negreit. „Dota 2″ mane pakerėjo ne tik grafiniu stiliumi ir įgarsinimu, tačiau ir pačiu žaidimo veiksmu. Be to, žaidimą kuria „Valve“, taigi kokybė garantuota.

Geriausiu „treileriu“ pavadinčiau „Resistance 3: Follow Capelli“ filmuką, kuris išsiskyrė iš šabloniškumo lavinos. „Assassin‘s Creed: Revelations“ filmuką su dubstep muzika pavadinčiau nepavykusia kakofonija, tačiau efektas, pripažįstu, didesnis nei šablonų (žiūr. BF3 multiplayer filmuką). Labiausiai mane nustebinęs žaidimas buvo „Uncharted 3″. Tas nutrūktgalviškumas, Indijaną Džounsą primenantys susirėmimai ir pasiskraidymas krovininiame lėktuve tiesiog gniaužia kvapą. Playstation 3 turi tikrą auksinį arkliuką.

Taigi, štai taip mūsų akimis atrodė šiemetinis Gamescom. Be abejo, reikia suprasti, jog tai kiekvieno iš mūsų subjektyvi nuomonė. O ką jus manote apie Gamescom 2011?

Dar daugiau naujienų iš Gamescom 2011!