Pastaruoju metu tapo labai madinga, kad skirtingos skaitmeninės žaidimų parduotuvės turi nuosavas pasiekimų sistemas. Pirmoji tokia sistema atsirado 2005-ais ir iki šios dienos vadinasi „Microsoft’s XBox 360 Gamerscore“. Vėliau, 2007-ais, ši sistema buvo išplėsta iki „Games for Windows – LIVE“ sistemos. 2008-ais pasiekimai atsirado „Steam“ bei „Playstation Network“ sistemose, o praėjusiais metais ir „Impulse“ pasiūlė savo sistemos variantą. Na, o dabar, Gamecom 2010, parodos metu savo sistemos versiją pristatė ir „Paradox Interactive“.

Naujoji pasiekimų sistema vadinsis „Paradox Connect“. Ne tik bus galima rinkti medalius, bet ir specialius taškus, kurių dėka bus galima lengviau pasilyginti su draugais. Visuom tuo, kuo pavyks surinkti bus galima pasidalinti oficialiame „Paradox Interactive“ kompanijos forume, FaceBook’e bei Twiteryje. Kaip visa tai atrodys, galite pamatyti žemiau pateiktuose paveikslėliuose.

„Mes tikrai labai džiaugėmės galėdami pridėti pasiekimų sistemą į mūsų žaidimus“ – sako Fredrik Wester, „Paradox Interactive“ generalinis direktorius. Po minutėlės jis tęsia: „Mes turime išties dedikuotų žaidėjų bendruomenę, o pasiekimai yra puikus būdas jiems atsidėkoti už jų atsidavimą. Be to, mūsų žaidimai iš tiesų gana gerai parengti pasiekimams ir besivaržantiems žaidėjams. Aš lažinčiausi, kad kai mes turėsime kokios nors šalies užvaldymo pasiekimą (pvz. Tibeto) „Hearts of Iron 3“ žaidime, kas jį pasieks norės juo pasidalinti. Su „Paradox Connect“ bus galima jiems lengvai pasirodyti prieš draugus, kas yra pats geriausias strategas.“

Nors Fredrik Wester žodžiai skamba ir labai gražiai, įdomiausios dalies jis nepasakė – „Paradox Connect“ bus pasirenkamoji sistema. Tai reiškia, kad skirtingai nei „Steam“ ar „Impulse“ nereikės įdiegti nieko papildomo, jei tau visiškai nerūpės pasiekimai. Be to, skirtingai nei su „Steam“ ar „Impulse“ į savo kompiuterį nereikės įrašinėti papildomos DRM programinės įrangos (na, taip ji ten labai gražiai užmaskuota… bet visgi yra). Žinoma, daugumai žaidėjų tai mažai ką reiškia – jei jiems įdomus ir iš tiesų vertas dėmesio žaidimas, jie neabejotinai jį įsigys, kad ir su kokiu DRM’u būtu. Kitavertus, pastaruoju metu vis daugiau atsiranda tokių vartotojų, kurie kategoriškai vengia šių trijų raidžių. Gali būti, kad šiai žmonių grupė naujoji pasiekimų sistema bus kaip labai seniai svajotas dalykas. Bet gali būti ir ne. Bet kuriuo atveju, toks „Paradox Connect“ platinimo siūlymo būdas gana originalus ir įdomu bus pažiūrėti kaip jiems toliau seksis.

Uždaras „Paradox Connect“ beta testas turėtų prasidėti jau šių metų gale, o pati sistema visiems žaidėjams bus pasiekiama 2011-ų metų pradžioje. Kartu su sistemos startu „Paradox Interactive“ planuoja pradėti platinti ir internetinius žaidimus bei siūlyti savo išleistiems žaidimams daugiau parsisiunčiamo turinio.

Dar daugiau naujienų iš Gamescom 2010!