Čia turbūt žaidimas tiems, kas žaidė visas ar bent jau kelias ankstesnes Castlevania dalis ir trūks plyš nori dar. Na arba tiems, kas laukia, tačiau nesulaukia naujų „Devil May Cry“ bei „Ninja Gaiden“ serijos žaidimų. Arba dar gal tiems, kas graudžiai ir ilgai raudojo prasidėjus „God of War 3“ titrams. Žodžiu this genre is not dead, baby! So whip it!
Oi, ta Castlevania… Tiesą sakant aš labai nuoširdžiai laukiu nesulaukiu, kada ji pagaliau pasirodys ir aš, kaip ir visi kiti, galėsiu suleisti savo nagus į šią reinkarnaciją ir pamatyti viską pats. Nes spekuliacijų naujojo Castlevania tema nors vežimu vežk. Kiek būtent prie jo prisidėjo „Kojima Productions“ bei pats Hideo Kojima? Ar labai dabar šiuo projektu besirūpinantys „MercurySteam“ stengiasi kurdami ar finale gausis kažkas panašaus į paskutinį jų kurtą žaidimą „Clive Barker‘s Jericho“? Klaustukai, klaustukai… Tiesą sakant šis žaidimas yra vienas mano laukiamiausių, tačiau ne dėl to, kad labiausiai norėčiau pažaisti, o dėl to, kad jo kūrėjai ilgiausiai ir įkyriausiai tampo už nosies. Dar iki šiol niekas neaišku dėl pilių, kurios visada buvo ir bus Castlevania serijos akcentas. Tikėjausi apie jas ką nors sužinoti demo versijoje, kurią žaidžiau parodoje, bet deja deja…
Pradedi demo ir prasideda filmukai, kurių labai nenorėjau žiūrėti dėl aplinkui tvyrojusio triukšmo – visgi norisi tą įspūdį pasitaupyti pilnai versijai. Bet kam tuos filmukus rodo? Ten, kur jų reikia, pavyzdžiui naujojo „Spiderman“ demonstracinėje versijoje jų nėra, o ten kur nereikia, pavyzdžiui čia, jie yra. Kodėl čia nereikia? Nes mums įdomiausi šiuo atveju ne filmukai ir ne drama, o tai, kaip atrodo veikėjo botagas, ar bus žvakidžių, kurias galėsim daužyti ir ar siūbuosimės su botagu užsikabinę už puošniųjų pilies baliustradų! Na, demo versija tikrai pakankamo ilgio kaip demo versijai, tačiau į gyvybiškai svarbius kiekvienam Casltevania serijos gerbėjui klausimus ji taip ir neatsako. Na, išskyrus kelis: taip, čia bus botagas, taip, jis „afygytelnai“ geras ir taip, pagrindinis veikėjas yra ne kas kitas kaip Gabrielius Belmontas.
Aišku, kai pamačiau savo valdomą veikėją, tai yra tą patį Belmontą, aš truputį žagtelėjau, nes jūs tik pasižiūrėkite į jį. Kas per nauja mada? Man susidaro toks įspūdis, kad visi jie, naujasis UbiSoft`o princas, Adamas Jansenas iš nenumaldomai artėjančio Deus Ex ir dabar dar Belmontas lankosi pas tą patį kirpėją. Ateina ir sako „man prašom ožio barzdelę ir ką nors kas derėtų prie jos“. Užknisa. Ypač kai kūrėjai per interviu pripasakoja visokių nesąmonių… Pavyzdžiui apie „Castlevania: Lords of Shadow“: „na, šio žaidimo veiksmas vyks kažkur viduramžiuose ir, sakykime, pietų Europoje… a, kada konkrečiai? Na, galima sakyti, kad naujoji Castlevania vyksta tiesiog per… pasaulio pabaigą. Jo“ Super. Nors ne kartą kilo pagunda, visiškai nieko neskaičiau apie žaidimo istoriją, bet jeigu jau Hideo Kojima patarinėja, tai labai tikiuosi, kad patars kaip galima labiau ir kad tie patarimai būtų bent kiek susiję ir su istorija, nes po galais man baisu, kai pagalvoju, kad „Clive Barker`s Jericho“ kūrėjai uždėjo savo purvinas letenas ant pačios ambicingiausios Castlevania reinkarnacijos.
Na, bet tai, ką pamačiau demonstracinėje versijoje nėra jau taip blogai. Visų pirma tai tas pats veikėjo modelis, kuris atrodo tikrai detaliai, o visų antra, tai grafika. Išties reikia pamatyti pačiam kaip atrodo nykus, lietuje skęstantis kaimelis, kuriame siaučia vilkolakiai, o nuo jų beviltiškai atsiginti bando saujelė kaimiečių ir už juos bent dvigubai aukštesnis Belmontas. Užvirus visai šiai mėsmalei žaidėjui suteikiama pirmenybė išbandyti tai, kuo visi mėgausis pilname žaidime ir išbandęs galiu pasakyti, jog čia viskas gerai. Gabrieliui šlaistimosi botagu įgūdžių netrūksta, o kiekvieną stipresnį kirtį pažymį ugnies efektai. Vilkolakiai inkščia, prunkščia, žybčioja raudonom akim, bet miršta ir vėliau būna vietoje palaidojami purvo voniose. Ne, viskas atrodo tikrai makabriškai ir įspūdingai: lyja lietus, tamsu, ekrane vilkolakiai ir kaimiečiai šoka kažkokį nenuspėjamą šokį, o žaidėjo valdomas Gabrielius visus čaižo botagu ir taško kraujais. Ir jam visiškai nesvarbu, kur tuo užsiimti, pašokus į orą ar judant ant žemės.
Tuo tarpu pataškius visus vilkolakius, pasirodo didysis vilkolakis, ūgių pranokstantis visus pasirodžiusius iki tol ir baisiai pasitikintis savimi. Kaimiečiai visiškai susilieja su vaizdais antrame plane, o Belmontui, kurį valdo žaidėjas tenka nuolat naudoti kūlversčius arba bloką, kuris kovojant prieš šį mini bosą netgi neveiksmingas. Ir… čia „PlayStation 3“, kuriuo žaidžiau, išsijungė. O aplink jau buvo susibūrę žiūrovai, po galais! Visi išsiskirstė, o aš pažadėjau dar sugrįžti pas tą vilkolakį ir sugrįžau „Microsoft`o“ stende ir žaisdamas jau su „Xbox360“. Taigi, ar jis gavo savo? O taip… Tik kad nužudyti didįjį vilkolakį tenka palaukti animacijos, kurios metu jis užsilipa ant uolos ir stūgauja. Tada reikia paimti ir laikyti storą rąstagalį nusmailintu galu, nes vilkolakis po savo naktinės serenados liuokteli nuo uolos ir akimirksniu pasimauna ant rąstagalio. Buka ir kažkaip pernelyg… surežisuota. Na bet užskaitom, tiek to.
Pabaigus reikalus su vilkolakiais ir kaimiečiais veiksmas iš nakties tamsos persikelia į skaisčios saulės apšviestą pamiškę, kur Belmontas pasišneka su švytinčiu arkliu, užšoka ant jo ir greitai pradeda joti linijiniu miško takeliu. Jam bejojant pristoja šernus užsėdę… padarai, kuriuos tenka labai monotoniškai daužyti vertikaliais botago kirčiais kol galiausiai atsiranda proga peršokt ant šerno (visa tai – paprasčiausia animacija) ir suvarius jam kokį nors aštrų daiktą kur nors, grįžti ant savo žirgo. Tokių suvarymo teko padaryti ne vieną ir labai gaila, kad visi jie identiški. Prajojus atkarpą, arklys išnyko, o Belmontas pasiekė savo tikslą. Hm, išnykstantis stebuklingas kalbantis švytintis arklys? Na, nepamirškime, jog tai žaidimas apie Drakulą, vis dėlto… Nors ką gali žinoti, ką tie „Clive Barker`s Jericho“ kūrėjai čia prisigalvos. Bet vieną dalyką karštai giriu jau dabar! Jokių savaime atsistatančių gyvybių, o tik vienas gyvybių fontanas, kurį panaudojus sykį, daugiau niekas neduos. O kas liečia visa kita, tai bus matyt. Kol kas viskas daugiau ar mažiau atrodo daug žadančiai, bet kiek jau mes tokių pavyzdžių matėme, kurie per didelį raštą gerokai išėjo iš krašto… O išeina žaidimas jau spalio mėnesį, beje.
Games.lt dėkoja kompanijai NVIDIA už paramą ruošiantis kelionei, o taip pat WD ir Hama už paskolintą įrangą.
8 Komentarai
SyncMester940BF
Aisku, ant pc nebus …
PATR10T
(u) Kodel taip niuriai!? Konami nera jau tokie PC haters, bet istiesu – maza tikimybe. Oh noooo! Busiu apsauktas PC fanboy’um.:(
parlitq
noreciau paklaust straipsnio autoriaus ar sis zaidas bus kik nors panasus ar ligivertis kaip visa god of war 3 ? nes jau nusibodo god of war tiesiog superibnis ,bet kada sulauksim jam konkurento kuris nors ir ant xbox bus
E417
(u)Manau, kad taip. Bet Castlevania kūrėjų pagrindinė užduotis ne padaryti konkurentą GoW serijai, o sukurti tokį žaidimą, kad fanai pamėgtų ir tai tikrai nėra lengva. Castlevania žaidime turėtų būti daug sumanių galvosūkių, kurie būdingi tik šiai frančizei, milžiniškos pilys, po kurias reiktų vaikščioti pirmyn atgal ieškant smulkmenos, kurią netyčia praleidai ir t.t. Kol kas nežinia ar tai bus būtent tai, ko reikia. Atrodo, kad jie stengiasi nubrėžti kažkokią ribą tarp žaidimo, skirto fanams ir žaidimo, kurį pamėgtų visi nauji žaidėjai (tame tarp ir tie, kurie nebežino, ką daryt perėjus visas GoW dalis). Bet, aišku, Castlevania nebus lengvas žaidimas, todėl suklusti pirmoje vietoje turėtų mėgstantys iššūkį (labiausiai turbūt „Ninja Gaiden“ fanai).
SukteP
Oh, Castlevania serija taip anksčiau klydo 3D rėžime. Tikiuosi šis žaidimas įves noramalų standartą sekantiems 3D Castlevania žaidimams.
parlitq
o ne ,nemegstu tokiu stiliu kur bludija ,biski nuvile ,tikejausi kasko kaip gow ziaurumo ,ir nepriligstancio gameplay 🙂
p.s dar klausimas ,del zaidimo grafikos ,esu mates tuos gameplay video kur nakti lija ,ir nesuprastdavau ar ten video ar tikra grafika? ir kaip paliginus su god of war 3 grafika?
Valtiel
Turbūt, vienas įdomiausių anonsuojamų žaidimų. Kaip tik neseniai bandžiau Castlevania: Cronicles. Tikiuosi, jog spooky atmosfera bus išlakyta. Gaila, neteks išbandyti.
Pjeras
kodėl ant pc nera?