Šis renginys prasidėjo nuo mažo, žaidimų kūrėjų susitikimo, skirto aptarti bendriems reikalams. Dabar šis renginys išaugo taip, kad į JAV suvažiuoja kūrėjai iš viso pasaulio, o naujienu gausa tikrai nenusileidžia E3 parodai. Taigi, trys dienos žaidimų San Franciske ir trumpa apžvalga, kas gi naujo įvyko tol, kol mes šventėme Kovo 11-ąją.

Pirmoji Diena

Tik prasidėjus renginiui, visų dėmesį sukaustė J. Alardas. Microsoft kompanijos vice prezidentas atėjo pristatyti pagrindinių naujosios kartos konsolės detalių. Jį iškart apspito žurnalistai tikėdamiesi išgauti bent kiek detalių apie Xbox 2. Daugiau apie tai čia. O jis daugeliui iš jų išdalijo tik lankstinukus, su bendrom frazėm ir patarė laukti bendros konferencijos.

Po to sekė net dviejų būsimų šaudyklių kūrėjai su savo žaidimais, juos pristato GameSpot. Pirmoji, tai jau greit mūsų kompiuterius (šį birželį) pasieksianti šaudyklė F.E.A.R. Šįkart kūrėjai išdavė dar daugiau paslapčių apie būsimą žaidimą, ne tik demonstruodami įvadinius filmukus, bet ir aiškiai pateikdama patį žaidimą.

Vienas iš jų demonstruoja paslaptingąjį vaiką, kurį jau esame matę E3 parodoje demonstruotame filmuke. Paslaptingas vaikas aplanko vyrą sėdinti ant savo kelių ir kažką inirtingai galvojanti, ir staiga jis pradeda rėkti. Tuo metu vaizdas permetamas į pastatą, kuriame sėdi apsaugininkai su „ATC“ ženklais ir stebi vaizdo kameras. Tada sunkiai ginkluoti kariai pradeda ataką. jos baigtis aiški, po trumpo mūšio filmuko, lieka tik lavonų jūra, su paslaptinguoju vyriškiu ir specialiaisiais kariais.

Antrasis žaidimas yra specialiojo policijos būrio imitatorius SWAT 4, pasirodysiantis gegužės 4 dieną. Jūsų dėmesiui kūrėjų interviu, kuriame jie pasakoja apie patobulinta dirbtinį intelektą.

Scarface – naujas 1983 metų Braino De Palmos filmu paremtas žaidimas. Filmo pabaigoje, pagrindinis veikėjas Tonis Montana yra nužudomas, tačiau žaidime viskas jūsų rankose.

Iš tiesų žaidimas prasideda gan įdomiai, jau nuo finalinės filmo dalies. Jūs savo namuose, už jūsų durų Sosos agentai pasirengę jus nužudyti. Jūsų užduotis išlikti gyvam, atlaikyti puolimą ir išeiti į Majamio gatves, bei pradėti atstatinėti sugriautą Tonio reputaciją. Kaip ir GTA San Andreas žaidime taip ir Scarface bus įdomus matuoklis, tai jūsų pagarbos arba reputacijos. Ir nuo jos priklausys visas žaidimas, nes tik įgijus daugiau reputacijos, jums atsirakins papildomi žaidimo lygiai, su papildomiai daiktais, įrenginais, mašinomis ir kt.

Iš grafikos pusės kūrėjai žada nepriekaištingumą. Pačio Tonio Montanos veidas bus atkurtas taip, jog atrodytų lyg žiurėtumėt filmą. Mūšių sistemą irgi žadamą papildyti naujovėmis, pavyzdžiui, priešus nakauti bus gan sunku, ypač jei jei gerai pasislėpę, vienintelis būdas – nukauti juos, kol jie šaudo patys. O norėdami tai atlikti be nuostolių, turėsite gerai pasitreniruoti.

Vėliau parodoje Creative Assemble pareiškė, jog ją įsigijo Sega, bei ta pačia proga pristatė būsimą jų žaidimą – Spartan: Total War. Kol kas apie žaidimą žinoma tikrai nedaug, beveik tik tiek, jog jis egzistuoja. Plačiau apie jį čia. Konferencijoje tai pat buvo pristatytas plačiau ir naujasis kompanijos Funcom nuotykių žaidimas Dreamfall: The Longest Journey, apie kurį Games.lt jau greitai.

Įdomesnės AK žaidimų istorijos (anglų kalba):

„Age of Empires III“ technologijų apžalga
Naujojo studijos Mythic Entertainment žaidimo „Imperator“ detalės
Žaidimo „The Bard’s Tale“ atnaujinimai.

Įdomesni parodos filmukai:

SWAT 4 žaidimo filmukas
Ofiacialus F.E.A.R filmukas
Spartan: Total War oficialus filmukas.

Antroji Diena

Iš tiesų antroji diena buvo labiau skirta PSP platformai ir šiaip konsolėms, iš Ak naujienų būtų galima paminėti tik tai, kad Microsoft paskelbė apie tai, jog jos Xbox platformai sukurtas žaidimas Fable atkeliauja į AK.

Pilnas žaidimo pavadinimas bus Fable: The Lost Chapters. Xbox platforma jis pasiekė jau praeitų metų rugsėjo mėnesį, bet Ak turėtojams liūdėti manau neteks, kadangi AK versija turės naujų užduočių, papildomo scenarijaus ir dar nematytų daiktų, bei priešų, ir viskas tik dėl to, jog sutikote palaukti penkis mėnesius. Kaip teigia žaidimo kūrėjas, Lionhead bendrovės valdoma studija Big Blue Box, žaidimą jūs pradedate būdami jaunas berniukas, kuris laikui bėgant ir vykdant uždutois tobulės, bet ne bet kaip, o į gerą arba blogą pusę, o tai priklausys tik nuo jūsų poelgių padarytų žaidime. Kūrėjai žada jog tokų apsisprendimo momentų (panašiai kaip ir Star Wars KOTOR žaidime) bus labai daug ir ant kiekvieno žingsnio.

Vėliau žaidėjų pasaulį pasiekė tik konsolių naujienos. GameCube turėtojai sužinojo daug naujų detalių apie būsima The Legend of Zelda žaidimą, o ketinatis įsigyti PSP ir DS nešiojamuosius kompiuterius turėjo progos patyrinėti jų žaidimus.

Trečioji Diena

Trečiąją diena buvo paminėti keli, ilgai laukti ir vis nesulaukti projektai. Tai Juiced, Black & White 2 ir The Movie. Apie visus juos kalbėjo jų kūrėjai pateikdami naujų detalių žaidėjams. Taigi šių žaidimų fanai turėjo galimybę sužinoti dar keletą gabalėlių informacijos apie jų mėgstamus žaidimus.

O tokių žaidimų kaip The Sims ir SimCity kūrėjas Vilas Raitas pabaigė šį žaidimų kūrėjų renginį įspūdingais fejerverkais, pristatydamas savo naująjį žaidimą Spore, kuris žada sudrebinti visą žaidimų visuomenę. Taigi pagrindinė žaidimo mintis – civilizacijos vystymasis. Turbūt šiuo metu jusm galvoje iškilo mintys apie tokius žaidimus kaip, Empire Earth, Age of Empires, Civilization ir pan. Tačiau net juos visus kartu sudėjus, nesigauna tai – ką Vilas Raitas vadina tiesiog Spore, po mažu pavadinimu slepiasi didelis projektas.

Aišku apie jį šiuo metu tikrai nėra nieko aiškaus. Tačiau pati idėja puikiai žinoma. Jūs pradedate savo civilizacijos vystimasi nuo pat pradžių – mažiausios ląstelės, kurios pagrindinė užduotis susirasti maisto. Vėliau jūs tobulėjate, perkate patobulinimus ir evoliucionuojate. Išlipate į sausumą, išaugate į didesnį organizmą ir toliau tobulėjate ir taip tūkstančius metų iki pirmosios genties, visuomenės sukūrimo, nuo tada, pasak Vilo, prasideda SimCity žaidimo dalis.

Teoriškai tobulėjimui nėra galo, jūs išaugate iki dabarties civilizacijos aplenkiate ją ir iškeliaujate į kosmosą, bei pradeda jo užkariavimą. O ribų nėra todėl, kad Vilas norėjo palikti žaidėjui milžinišką laisvę, nes žaidime bus įdiegtas galingas redaktorius, leisiantis net ir nelabai patyrusiam susikurti pusę žaidimo, t.y. daug naujų daiktų, lygių, misijų. Žaidimas priklauso jums tikrąją to žodžio prasme.

Kol kas jokia išleidimo data nėra žinoma. Žaidimą kuria kompanija Maxis, o leidžia Elecronic Arts. Daugiau informacijos tikimasi jau E3 parodos metu.