Norvegų studija „Funcom“ pranešė, jog jų naujasis žaidimas „The Secret World“ nuo išleidimo birželio 29 dieną, buvo parduotas 200,000 kartų, kas yra daug mažiau nei tikėtasi.
Todėl studija planuoja dirbti su mažesniais internetiniais žaidimais, kad išvengtų tokių didelių nesėkmių, kaip su „The Secret World“. Planuojama, jog žaidimo per 12 mėnesių bus parduota net mažiau nei pusė to, kas buvo planuota.
Taigi, kas nutiko? „Funcom“ vardija kelias nesekmės priežastis: kritikų vertinimai, kurie ne visada buvo patys geriausi, įvairūs konkurentai, kaip „Diablo III“, „World of Warcraft: Mists of Pandaria“ ar „Guild Wars 2“.
Dėl finansinių nesekmių, teks karpyti biudžetą, todėl neišvengiamai bus atleidžiami apytiksliai pusė visų studijos darbuotojų. Kadangi nuo šiol bus dirbama su mažesniais internetiniais projektais, šitiek darbuotojų neapsimoka išlaikyti nei finansine, nei darbo jėgos prasme.
Žinomas ir pirmasis projektas – „LEGO“ MMO, kuris turės savitą „LEGO“ humorą, veikėjus ir žaidimo mechaniką. Žaidimas bus orientuotas į bendradarbiavimą su draugais.
Tačiau „Funcom“ nepamiršo „The Secret World“. Bus stengiamasi padidinti prenumeratorių skaičių ir dirbti ties silpniausiomis žaidimo vietomis, jog šis, vis dėlto, virstų visų mėgiamu žaidimu.
[mc4wp_form id="398"]
2 Komentarai
Qwx
Funcom, Funcom… Būsų smagu, jei ties trečia Longest Journey dalimi dirtubėme. Visgi nepanašu, kad tai išsipildys… :/
DuelDogg
Taip ir maniau, kad nutiks, kai pasakė, kad geimas bus P2P. Būtų bent kaip GW2 padarę B2P, arba išvis F2P su micro-transactions. O šiaip pati geimo idėja labai gera, turi potencialo, ir būtų daugiau žaidėjų sulaukusi, jei ne toks mokėjimo modelis :/